• Ik wist niet precies hoe ik het moest noemen, en ik weet niet of ik de enige ben die het heeft, maar ik vond het toch een beetje irritant, dus wilde ik een topic openen.

    Wanneer je in een topic berichtjes leest, kan je zo onder iemands profielfoto zien of iemand online of offline is, maar in plaats van online zie ik telkens die ene blozende GM-smiley staan. Dit is ook zo op profielen.
    Ik kan momenteel geen foto plaatsen aangezien ik op mijn mobiel zit, maar ik weet dus ook niet of het eventueel daaraan zou kunnen liggen.

    Zijn er nog mensen die dat zien?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ja, zoiets had ik ook. Dat knopjes vervangen worden door smileys en andersom. Ik heb het inmiddels op mijn gsm niet meer, maar als er nog mensen last van hebben, moet het toch ergens aan liggrn?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Churchill schreef:



    Ik heb wel dit. Which is odd as well. Ik denk niet dat je dit bedoelde - maar zo krijg ik de smiley's te zien op een computer.


    Maar dit is toch niet dat er iets wordt vervangen door smileys? ^^ Dit heb ik namelijk ook weleens, maar volgens mij schiet de smiley die de poster in hun reactie heeft gezet dan naar rechts. Inderdaad ook raar, maar dat lijkt me wel een ander soort probleem. Meer iets met de lay-out, net als dat smileys op sommige plaatsen niet meteen achter een zin, maar op de volgende regel terecht komen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vond dat het leek alsof het knopje om een bericht te verwijderen vervangen was.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Prancer schreef:
    Ik vond dat het leek alsof het knopje om een bericht te verwijderen vervangen was.


    Mja, dat dacht ik ook. Normaal staat daar de prullenbak toch?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Churchill schreef:
    (...)

    Mja, dat dacht ik ook. Normaal staat daar de prullenbak toch?


    Ja, idd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.