• Remember: Op 11 december is het tijd om elkaar de lootjes te geven. -wbw-



    Lieke - Hennig - 8 maart | 17
    Miriam - Treaty - 5 maart | 15
    Gabriëla - Kramer - 29 december | 17
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Melissa - Nickelback - 22 januari | 16
    Marlijn - Mallory - 24 december | 15
    Noek - Tethys - 27 juni | 15
    Marie - Sangster - 3 juni | 14
    Aline - Aniston - 14 maart | 14
    Eva - Frickfrack - 30 maart | 14
    Demi - Denys - 24 september | 15
    Eddie - eddiefohnen - 4 juni | 12
    Marleen - Faiding - 24 september | 15
    Esmee - Styson - 18 oktober | 16
    Ruth - Fusce - 31 augustus | 21
    Meike - Glyceris - 9 augustus | 17
    Crystal - Sciathan - 25 november | 13
    Tamara - TomRiddle - 1 januari | 13


    [ bericht aangepast op 9 dec 2014 - 5:39 ]


    'Darling, just hold on'

    Niet gemeen voor hem, maar ik werd een beetje chagrijnig als ik zag wie er uitgekozen waren.
    Wie is je favoriete en waarom: Harry... Want hij is zo knap. Bitch wat, ik kan 100 redenen om Liam bedenken waarom hij perfect is.
    Hoelang ben je fan? 2 jaar.4 jaar. Ga maar weg meid. Laat de echte fans er maar bij.

    Sorry hoor, ik zeg niet dat ik perse had moeten gaan, maar iets betere fans...? :'d

    [ bericht aangepast op 9 dec 2014 - 18:53 ]


    wat was dit ookalweer

    Ik had een discussie met mijn moeder over Humberto. Ze had het stukje gisterenavond gezien en ze vond dat Humberto het heel leuk had gedaan en ze vond het echt heel raar dat hij haat en alles had gekregen en ik probeerde haar uit te leggen waarom ik hem niet zo aardig vond, maar ik kon niet echt van haar winnen, want ze vond dat ik me aanstelde. Maarja, zij komt van een andere generatie en ze vind deze muziek maar niks enzo. Ga nooit een discussie met mijn moeder aan, want die verlies je geheid.


    'Darling, just hold on'

    Je hebt denk ik wel gelijk. Ik ben al fan van WMYB en ik zal heus niet zeggen dat ik echt een fan ben, die alles weet. Maar kom op, had dan tenminste de fans uitgekozen die er al drie of vier jaar waren en niet van die carrots die nog maar net komen kijken en gillen en weet ik veel wat allemaal niet. Daar kan ik me ook aan ergeren, aan die mensen die zich zo aanstellen.


    'Darling, just hold on'

    Fusce schreef:
    Je hebt denk ik wel gelijk. Ik ben al fan van WMYB en ik zal heus niet zeggen dat ik echt een fan ben, die alles weet. Maar kom op, had dan tenminste de fans uitgekozen die er al drie of vier jaar waren en niet van die carrots die nog maar net komen kijken en gillen en weet ik veel wat allemaal niet. Daar kan ik me ook aan ergeren, aan die mensen die zich zo aanstellen.


    Nee snap ik, ik ook hoor. Oké er was een tijd dat ik hun bloedgroep wist, maar dat was mijn stalkertijd.
    Maar er zijn echt heel veel carrots daar, lol. Ik geloofde er gewoon niet heel veel meer van. Ja ik zou fangirlen, maar niet bij iedere zin die ze zeggen beginnen met gillen. Jeez.


    wat was dit ookalweer

    TomRiddle schreef:
    (...)

    Nee snap ik, ik ook hoor. Oké er was een tijd dat ik hun bloedgroep wist, maar dat was mijn stalkertijd.
    Maar er zijn echt heel veel carrots daar, lol. Ik geloofde er gewoon niet heel veel meer van. Ja ik zou fangirlen, maar niet bij iedere zin die ze zeggen beginnen met gillen. Jeez.


    Over mijn stalkertijd ben ik overheen gegroeid en het is echt wel minder dan voorheen, maar ik ben echt nog wel fan.
    Ja, ik weet niet. Ik weet van mezelf dat ik niet zo uitbundig ben en bij hun concert in juni vond ik het echt hartstikke leuk, maar ik ging niet gillen en gek doen en weet ik veel. Ik genoot er gewoon van op m'n eigen manier en ik hoef echt niet zo overdreven te doen.


    'Darling, just hold on'

    Ik snap de 'haat' opzich wel, maar het ging wel een beetje ver. Ik hou mij daarbij altijd buiten.


    Danmarks Dynamite.

    Ik keek er naar en ik zei er niet zoveel over.


    'Darling, just hold on'

    Hé, Liam girl.


    Reality's overrated.

    Vond het alleen wat minder dat er tien jarigen tussen stonden, die er toch geen bal van verstaan. Ja, weetje, dat is dan weer jammer.


    Danmarks Dynamite.

    Mijn moeder had de aflevering dus gisteren gezien en ze ergerde zich echt aan al die kinderen die steeds schreeuwde, haha.
    Dit was voor het eerst dat ze iets van One Direction zag, lol.


    'Darling, just hold on'

    Ik erger me eraan dat Humberto die meiden 'de beste fans ter wereld noemen'. I mean, wij hebben het ook geprobeerd om daar te komen. :')


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Tethys schreef:
    Hé, Liam girl.


    LIAM. U SAID LIAM?
    JIJ BENT OOK EEN LIAMGIRL?
    FRIENDS WORDEN?


    wat was dit ookalweer

    Treaty schreef:
    Ik erger me eraan dat Humberto die meiden 'de beste fans ter wereld noemen'. I mean, wij hebben het ook geprobeerd om daar te komen. :')


    Volkomen mee eens. Dacht ik ook aan.


    Danmarks Dynamite.

    Kramer schreef:
    Vond het alleen wat minder dat er tien jarigen tussen stonden, die er toch geen bal van verstaan. Ja, weetje, dat is dan weer jammer.


    Ik vraag me dan hoe erg ze fan zijn. Hoe willen ze fan zijn? :'d
    Toen ik 10 was, oke ik was ook fan lol maar ik zou nooit meedoen aan zoiets


    wat was dit ookalweer

    Treaty schreef:
    Ik erger me eraan dat Humberto die meiden 'de beste fans ter wereld noemen'. I mean, wij hebben het ook geprobeerd om daar te komen. :')


    En zijn wij ook misschien wel wat langer fan dan hun.


    'Darling, just hold on'