• Ik heb net mijn aller eerste verhaal af geschreven. Ik ben er best trots op, maar nu is het natuurlijk tijd voor een nieuw verhaal! Ik heb altijd veel te veel ideeën, dus ik vroeg me af welke gelezen zou worden.

    Innocent until proven guilty - OP

    Wanneer Maya, Rileys beste en enige vriendin zelfmoord pleegt, is Riley even de weg kwijt. Ze verandert van een rustig, stil meisje naar de queen bee en leeft haar leven alsof er niks gebeurt is. Wanneer Jake, Maya's tweelingbroer en Rileys oude crush, naar haar toe komt met een politierapport waarin staat dat Maya waarschijnlijk vermoord is, weet ze niet wat ze moet doen. Jake is er honderd procent zeker van dat Archer, een duistere vriend van Maya, iets met de moord te maken heeft. Het wordt steeds complexer en veel geheimen worden ontdekt. Was Maya wel de persoon die ze dachten dat ze was? En ontrafelen ze het verleden ooit helemaal?


    The Writeress - OP
    Alexandra verhuisd naar Nederland als haar moeder dood gaat aan een onbekende oorzaak. Ze leeft bij haar peettante en de beste vriendin van haar moeder, Jessie. Op school is ze weer hetzelfde, stille meisje dat ze altijd was. De twee broers, Luuk en Jorge doen een poging haar sociaal te maken, maar de twee moeten daar goed hun best voor doen. Als Alexandra Carter ontmoet weet ze meteen dat hij gevaarlijk is, maar ze moet en zal erachter komen wie hij is. Maar ze komt er ook achter dat ze een gave van haar moeder heeft gekregen, de gave om alles wat je opschrijft waar te laten worden. Is het wel een gave? Of is het een vloek? En is het waardoor haar moeder is gestorven? Alexandra's wereld zal nooit meer hetzelfde zijn.


    A teenage werewolf in England - Teen Wolf/Jackson Whittemore
    Wanneer Jackson naar Engeland verhuisd, komt hij op een internaat . Steeds meer komt hij in de problemen doordat hij een weerwolf is, en natuurlijk door zijn arrogante houding en grote mond. Zal het hem lukken om te overleven als een tiener weerwolf in Engeland?
    (nog niet zo goed uitgewerkt)


    Als je met me samen wil schrijven als co-writer zou ik dat ook heel leuk vinden, dus laat dat dan weten.

    Welk verhaal zou jij het liefste lezen?


    Spoiler alert: you will save yourself

    De Schrijfster staat online.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Het gaat niet om welk verhaal gelezen gaat worden, schrijven doe je voor jezelf en de lezers komen erbij.
    Je kiest zélf wat je het beste vindt, dat kunnen wij niet beslissen. :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Beide op's lijken me goed.. De eerste doet me denken aan 'who killed Laura Palmer'
    Wil je me waarschuwen als je met verhaal 1 of 2 begint?


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Offside schreef:
    Het gaat niet om welk verhaal gelezen gaat worden, schrijven doe je voor jezelf en de lezers komen erbij.
    Je kiest zélf wat je het beste vindt, dat kunnen wij niet beslissen. :')


    Ik kon zelf echt niet kiezen en vroeg me af welk verhaal het meeste gelezen zou worden.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Mentaliteit van tegenwoordig van Quizlet.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys