• Hoi!

    Dit jaar vieren we kerst met de familie bij ons thuis. Dat vraagt om een extra kerstachtige woonkamer. De kleuren die we gaan gebruiken in de kerstboom zijn rood, zilver/grijs en wit.
    In de Ikea hebben we ook een paar nieuwe spulletjes ingeslagen, zoals mooie servetten voor de brunch en rode kaarsen.

    Daarnaast ben ik natuurlijk aan het haken geslagen, sinds ik van de Sint een kersthaakboek heb gekregen =D (foto's zullen nog komen, ben nog niet klaar ;p) Deze creaties zullen in de kerstboom komen te hangen, andere creaties komen er onder of ergens anders in de woonkamer.
    Verder wil ik wat creaties die ik al gewoon voor mezelf gemaakt had, beneden zetten, zoals de sneeuwpop en de pinquin met rood-witte muts.
    En mijn moeder is kerstballen (wit met rood) aan het breien x)

    En natuurlijk stuur ik elk jaar een aantal mensen een kaartje :)

    Wat doen jullie met kerst? Ga je nog iets speciaals doen?

    Eten bij de familie. Niks bijzonders.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Met kerstavond eten we meestal iets lekkers met mijn ouders en mijn zusjes thuis en op Eerste Kerstdag een uitgebreid diner met familie van een van de twee kanten. Dit jaar heb ik nog niets over het uitgebreide diner gehoord, dus ik weet niet of het doorgaat. Op Tweede Kerstdag bezoeken we dan meestal andere familie en eten we alle lekkernijen op die over zijn gebleven. Ik weet nog niet of de kerstboom thuisthuis al staat, maar ik heb het hele jaar door een minikerstboompje op mijn studentenkamer staan.
    Verder ga ik met mijn beste vrienden nog een kerstlunch houden en met mijn studievereniging is er altijd een kerstochtendje op het hok van de vereniging, met chocolademelk en glühwein.

    Genoeg leuks te doen dus.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Vreten als een baas *.*
    En misschien geef ik mezelf een veel te duur kerstcadeau omdat m'n laptop het heeft begeven. Klerezooi.


    No growth of the heart is ever a waste

    Eventjes kijken, wij hebben een kerstboom, de voortuin versierd en in huis hangt allemaal versiering.
    Kerstavond is altijd samen met mijn ouders en dan gaan we lekker cadeautjes uitpakken en lekker gezamenlijk eten (vaak gourmet maar omdat ik dat niet lust gaan we waarschijnlijk niet gourmetten dit jaar).
    Eerste kerstdag zijn we vaak bij familie al weet ik niet hoe het dit jaar zit ;'D
    En tweede kerstdag dit jaar zijn mijn tante, neef en zijn vriendin bij ons (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Creepers schreef:
    Films kijken, met wat vrienden uit eten en het is de eerste kerst voor mijn jongste twee zusjes dus ik ga tweede kerstdag naar mijn ouders toe ^^.


    Bellie, dat gun ik je echt c:


    wat was dit ookalweer

    Werken.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Overal mijn profielfoto aanpassen? :'D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Haerolin schreef:
    Overal mijn profielfoto aanpassen? :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Naar de kerk, lekker eten en pakken voor een stedentrip Parijs. Verder weten we het nog niet precies. Normaal haalden we mijn oma altijd op om te gourmetten, maar ze is helaas in Juni overleden, dus dat kan niet. Misschien halen we mijn opa wel op :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Gezellig met zijn allen eten en bij elkaar zijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mijn zusje en haar vriend hebben een verschrikkelijke, witte kerstboom neergezet en versierd - net zoals de rest van de huiskamer. Het lijkt net alsof de kerstman zelf alles heeft ondergekotst.
    En mijn zusje wil perse koken met kerst.. Ik ben nou al bang.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat leuk dat je je haakcreaties in de kerstboom zal gaan hangen! En een brunch klinkt heerlijk. (:

    Op tweede kerstdag gaan wij lekker uitgebreid eten thuis en misschien op eerste kerstdag bij mijn vriend eten, zo niet, dan eet ik nog uitgebreider met mijn vader en stiefmoeder en haar vriendin. Mijn vriend woont in de buurt van mijn vader.. en laat ik nou eens twee hele weken mijn vakantie bij papa spenderen. Op de planning staat: Kerstpop maken, kersttrui aan mijn vriend geven, schaatsen, films kijken, series kijken, naar de bioscoop gaan en ik geloof twee of drie dagen met mijn vriend zijn familie er tussen uit in Delft. Ik heb in ieder geval zin in de kerstvakantie! :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Eemm.. Ik had al een kerstdorp (2), kerstbomen (3) en andere kerstversieringen neergezet.. (op mn kamer stond het met halloween al, vorige week is het naar beneden verhuisd..), uiteraard stuur ik zelfgemaakte kerstkaartjes en zoals gewoonlijk werk ik op de kinderboerderij! :)
    Dit jaar komt mijn oom uit Londen naar ons en ook mijn oom uit Hamburg probeert erbij te zijn en dan gaan we met zn allen naar mn tante om kerst te "vieren".. Tweede kerstdag ga ik, na mn werk, naar mn moeder. (:
    Anyway, ik ben ql sinds begin november in kerstsfeer en heb de liedjes dag en nacht op (afwisselend met Billy Boyd!)

    Tenminste, ik hoop dat alles zo loopt. Nog even afwachten.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Dus veel van jullie doen niet veel als voorbereiding? ;o

    Maar goed als kerst zelf maar leuk is ^^

    Mulleroni schreef:
    Wat leuk dat je je haakcreaties in de kerstboom zal gaan hangen! En een brunch klinkt heerlijk. (:

    Op tweede kerstdag gaan wij lekker uitgebreid eten thuis en misschien op eerste kerstdag bij mijn vriend eten, zo niet, dan eet ik nog uitgebreider met mijn vader en stiefmoeder en haar vriendin. Mijn vriend woont in de buurt van mijn vader.. en laat ik nou eens twee hele weken mijn vakantie bij papa spenderen. Op de planning staat: Kerstpop maken, kersttrui aan mijn vriend geven, schaatsen, films kijken, series kijken, naar de bioscoop gaan en ik geloof twee of drie dagen met mijn vriend zijn familie er tussen uit in Delft. Ik heb in ieder geval zin in de kerstvakantie! :Y)


    Jij en Jordy gaan heel veel samen doen. ö Maak er een leuke kerstvakantie van. (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys