• Hoi!

    Dit jaar vieren we kerst met de familie bij ons thuis. Dat vraagt om een extra kerstachtige woonkamer. De kleuren die we gaan gebruiken in de kerstboom zijn rood, zilver/grijs en wit.
    In de Ikea hebben we ook een paar nieuwe spulletjes ingeslagen, zoals mooie servetten voor de brunch en rode kaarsen.

    Daarnaast ben ik natuurlijk aan het haken geslagen, sinds ik van de Sint een kersthaakboek heb gekregen =D (foto's zullen nog komen, ben nog niet klaar ;p) Deze creaties zullen in de kerstboom komen te hangen, andere creaties komen er onder of ergens anders in de woonkamer.
    Verder wil ik wat creaties die ik al gewoon voor mezelf gemaakt had, beneden zetten, zoals de sneeuwpop en de pinquin met rood-witte muts.
    En mijn moeder is kerstballen (wit met rood) aan het breien x)

    En natuurlijk stuur ik elk jaar een aantal mensen een kaartje :)

    Wat doen jullie met kerst? Ga je nog iets speciaals doen?

    Morgen kerstcadeaus kopen!c=


    You were born original, don't die as a copy.

    Werken op Eerste Kerstdag, tapas eten met de fam op Tweede Kerstdag. Iedereen maakt iets, ik heb er echt zin in.

    Oh, en hypen waarschijnlijk.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb mijn profielfoto in de stemming gebracht :3

    Ik ben christelijk, dus ik ga samen met mijn familie naar de kerk om naar het kerstverhaal te luisteren :) 's avonds hebben we een kerstdiner en 2e kerstdag gaan we drie dagen naar de zee :3


    ~My Mind Is Free~

    Woensdagavond ga ik naar de kerk en heb ik een kerstviering van de school waar ik stageloop.
    Ik ga op kerstavond steengrillen en cadeautjes uitpakken met mijn eigen familie.
    Eerste kerstdag ben ik bij mijn schoonfamilie en dat zal ook wel zoiets worden.
    Tweede kerstdag moet ik werken, misschien dat ik dan 's avonds nog wat ga drinken o.i.d.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 20:30 ]


    Tell me about it, stud.

    Huis versieren, kerstham in huis halen. Eten met familie. Naar de kerk gaan en hopen dat ik cadeautjes krijgt. :Y)


    -

    Ik ga trouwens bezig met een story die zich af zal spelen rond de kerst.


    26 - 02 - '16

    Ik heb een pre kerst-feestje met een vriendin, waarbij we cadeautjes uitwisselen, kerstavond bij de familie van mijn vriend, kerstdag bij mijn thuis en post kerstfeestje met een andere vriendin :'D ik kan nooit genoeg krijgen van kerstmis!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Een paar kerstkaarten versturen, onze (nep)kerstboom optuigen en versieren met alle frutsels die daarvoor bestemd zijn (het ziet er daarmee ook echt prachtig en frutselig uit), en met de familie bij elkaar komen :3 (nu bedenk ik me dat dat waarschijnlijk wel minder leuk gaat zijn dan de voorgaande jaren...)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Niets, helaas. We zijn met kerst op vakantie en eigenlijk vind ik het wel erg, want ik kan pas over twee jaar weer kerst met mijn familie vieren. Hopelijk krijgen we wel een kerstboom.


    Take risks and conquer your fears.

    Vergilius schreef:
    (...)

    Jij en Jordy gaan heel veel samen doen. ö Maak er een leuke kerstvakantie van. (:

    Hij woont uur rijden van mij vandaan, en nu zie ik hem eens lekker veel. Heel erg lief van je, Quingsel! <3 Ik hoop dat jij ook een leuke kerstvakantie zal hebben. Maar we spreken elkaar toch wel in de vakantie en kan je me mooi up to date houden. (joehoe)

    [ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 22:53 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Hij woont uur rijden van mij vandaan, en nu zie ik hem eens lekker veel. Heel erg lief van je, Quinsel! <3 Ik hoop dat jij ook een leuke kerstvakantie zal hebben. Maar we spreken elkaar toch wel in de vakantie en kan je me mooi up to date houden. (joehoe)

    En lieve Anne, ik wil ook up to date blijven ;)


    -

    Aldea schreef:
    (...)
    En lieve Anne, ik wil ook up to date blijven ;)

    Hoe zou ik nou een hele vakantie niet tegen je praten? Like - talking with you is so lovely! Luv that. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Hij woont uur rijden van mij vandaan, en nu zie ik hem eens lekker veel. Heel erg lief van je, Quingsel! <3 Ik hoop dat jij ook een leuke kerstvakantie zal hebben. Maar we spreken elkaar toch wel in de vakantie en kan je me mooi up to date houden. (joehoe)


    Echt? ö Dat is ver. :c Geniet er dan nog eens extra veel van!
    Dunno, kerstvakantie af. Gaat hier saai worden, kom me alsjeblieft halen. :c


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Eerste kerstdag komt mijn vriend naar mij en zijn we bij mijn familie en gaan we Home alone kijken. Tweede kerstdag ga ik gezellig met mijn vriend mee naar zijn familie! (H)
    Verder ga ik ook kerstkoekjes bakken! :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Kaarten zijn gestuurd. Eerste kerstdag gaan we gour.etten en komt mn vriwnd en wat filma.
    Tweede kerstdag komen oma, tante oom neeje en nichtje naar ons aangezien het onze beurt is. En gaan we lekker eten en heel de dag samen zijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan