• Hoii allemaal! Altijd als ik een cover maakte, deed ik dat via ipiccy.com. Die site is alleen redelijk beperkt en bovendien doet ie het momenteel niet meer, en ik vroeg me daarom af wat voor sites/programma's jullie gebruiken als jullie aan de slag gaan voor een cover.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Photoshop! ;D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Prancer schreef:
    Photoshop! ;D


    Haha jadat dacht ik wel, maarwat voor photoshop?

    Ik heb ergens Adobo op mn laptop staan maar ik snap er niks van :')


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik gebruik CS5, maar al die CS'jes lijken op elkaar ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Prancer schreef:
    Ik gebruik CS5, maar al die CS'jes lijken op elkaar ^^


    Oeh! Dat is ook Adobe toch? Heb je zin/tijd om mij eens een snelcursusje te geven? Ik heb er eigenlijk nauwelijks de tijd voor maar ik wil het zo graag kunnen haha!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik zoek ook een goed progamma


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    ChandlerBing schreef:
    (...)

    Oeh! Dat is ook Adobe toch? Heb je zin/tijd om mij eens een snelcursusje te geven? Ik heb er eigenlijk nauwelijks de tijd voor maar ik wil het zo graag kunnen haha!


    Ik heb ergens op mijn laptop wel zo'n snelcursus staan, maar ik heb eigenlijk niet veel tijd de komende weken ivm examens, maar als ik een van de volgende dagen erop kom, kan ik het wel doorsturen ^^

    Als ik me niet vergis is er ook ergens een algemeen topic over Photoshop, en daar staat ook heel veel informatie in enzo ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kijk hier eens. Klik.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    ^ ja, dat bedoelde ik ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Picmonkey?


    16 - 09 - '17