• The Nightclub!



    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Blade • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Teale • Saartje • Jillz • 16 •
    Kiliel • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Marguerite • Merel • Ouzo • 15 •
    Rekkles • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Treaty • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Frickfrack • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    TomRiddle • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Simoni • Rani • - • 19 •
    Rhosgobel • Leah • Kriek • 14
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 12
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17
    Vergilius • Aurora • Bloody Mary • 14
    Wiarda • Jip • Sprite • 16
    Ambrose • Cherona • Butterscotch • 22
    OutlawQueen • Linde • • 13
    Sheamus • Sylvie • Kinderchampagne • 20
    JasperJordan • Kyle • Ijsthee • 18



    Song of the night: Stockholm Syndrome van One Direction.

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 11 december.
    - Erieka met Robert Miles - Children [Dream Version]
    - Cherona met Mark Ronson - Uptown Funk ft. Bruno Mars
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?

    [ bericht aangepast op 14 dec 2014 - 19:22 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ambrose schreef:
    (...)

    Ik wel, maar ik vind er echt niets aan. Het is teveel fantasie voor mij. Maar ik moet zeggen... de graphics en characters zijn wel awesome. c:


    Meer fantasie dan Harreh Pottah?


    wat was dit ookalweer

    TomRiddle schreef:
    (...)

    Meer fantasie dan Harreh Pottah?


    Don't kill me, ik ben niet zo'n Harry Potter fan. Die films heb ik daarentegen wel met plezier gekeken, en ik vond ze echt wel leuk. Heb ze zelfs meerdere keren gekeken, maar ik kan nou niet zeggen dat ik er echt fan van ben. De boeken heb ik (nog) niet gelezen. Ik heb de laatste tijd geen concentratie om te lezen, dus dat sowieso. En ik moet nog Karin Slaughter én Mo Hayer aflezen. Dus gaat hem voorlopig niet worden. Maar hier vind ik de characters dus echt wel geweldig hé. Maar fan... nah.


    I'm your little ray of pitch black.

    TomRiddle schreef:
    (...)

    Ik ken LotR niet, is dat erg? :'d


    Neh, da's niet erg, haha. Maar ik zou je wel aanraden er te beginnen naar kijken, want het is awesome - al is dat natuurlijk mijn mening, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Meow


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Vanavond ga ik wokken! Wokken jullie ook wel is en wat vinden jullie daar precies van? (:


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    Vanavond ga ik wokken! Wokken jullie ook wel is en wat vinden jullie daar precies van? (:


    Mijn ouders doen dat wel eens, en wok is echt lekker, haha. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ugh, ik ben zo ziek en ik mis dit topic ;(


    16 - 09 - '17

    Mulleroni schreef:
    Vanavond ga ik wokken! Wokken jullie ook wel is en wat vinden jullie daar precies van? (:


    Ik wok echt vaak. ;D Het is lekker makkelijk, en wat je er ook mee doet het smaakt.


    I'm your little ray of pitch black.

    Sheamus schreef:
    Ugh, ik ben zo ziek en ik mis dit topic ;(


    Kom dan terug!*O*


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik heb het niet over de wokpan in huis, maar als je naar een restaurant gaat en waar dan een lopend buffet is en waar je zalm bij iemand kan brengen of vlees of weet ik veel wat. Op die manier bedoel ik wokken. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    Ik heb het niet over de wokpan in huis, maar als je naar een restaurant gaat en waar dan een lopend buffet is en waar je zalm bij iemand kan brengen of vlees of weet ik veel wat. Op die manier bedoel ik wokken. (:


    Oh dat is ook verdomd lekker. Laatst nog met mijn vriend. Dat je dan zelf de groenten en het vlees kunt pakken, en de saus kunt kiezen?


    I'm your little ray of pitch black.

    Ambrose schreef:
    (...)

    Oh dat is ook verdomd lekker. Laatst nog met mijn vriend. Dat je dan zelf de groenten en het vlees kunt pakken, en de saus kunt kiezen?

    Zulke dingen ja. En dan kun je zelf nog bami pakken of rijst of sate of weet ik veel. :3
    Ik vind het alleen een vies idee dat mensen er gewoon bij kunnen en dat er snel op gehoest kan worden en niezen of weet ik veel. Speeksel door het praten. I dunno. Vind ik een vies idee. :W

    [ bericht aangepast op 14 dec 2014 - 17:02 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Debbaut schreef:
    (...)

    Kom dan terug!*O*


    Don't know.


    16 - 09 - '17

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Zulke dingen ja. En dan kun je zelf nog bami pakken of rijst of sate of weet ik veel. :3
    Ik vind het alleen een vies idee dat mensen er gewoon bij kunnen en dat er snel op gehoest kan worden en niezen of weet ik veel. Speeksel door het praten. I dunno. Vind ik een vies idee. :W


    Daar is mijn vriend ook altijd bang voor, ik ben het gewend vanuit huis uit. Maar wij hebben nu dus een woktent ontdekt die allemaal dekseltjes per product erop heeft liggen. Is wel irritant met opscheppen natuurlijk, maar hij voelt zich er prettiger bij. Als je erover na gaat denken is het wel vies uiteraard, maar dat doe ik dan ook expres niet. Als ik ziek word zij dat zo. Maar goed, ik kan wel zeggen dat je er niet aan moet denken, maar ik heb hier iemand die het zelf ook niet kan...


    I'm your little ray of pitch black.

    Debbaut schreef:
    (...)

    Kom dan terug!*O*


    Oh oeps, sorry, dubbelpost

    [ bericht aangepast op 14 dec 2014 - 17:06 ]


    16 - 09 - '17