• The Nightclub!



    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Blade • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Teale • Saartje • Jillz • 16 •
    Kiliel • Kim • Appelsap • 18 •
    Bjergsen • Jaimy • Passoa • 17 •
    Marguerite • Merel • Ouzo • 15 •
    Rekkles • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Treaty • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Frickfrack • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    TomRiddle • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Simoni • Rani • - • 19 •
    Rhosgobel • Leah • Kriek • 14
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 12
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17
    Vergilius • Aurora • Bloody Mary • 14
    Wiarda • Jip • Sprite • 16
    Ambrose • Cherona • Butterscotch • 22
    OutlawQueen • Linde • • 13
    Sheamus • Sylvie • Kinderchampagne • 20
    JasperJordan • Kyle • Ijsthee • 18



    Song of the night: Stockholm Syndrome van One Direction.

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 11 december.
    - Erieka met Robert Miles - Children [Dream Version]
    - Cherona met Mark Ronson - Uptown Funk ft. Bruno Mars
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?

    [ bericht aangepast op 14 dec 2014 - 19:22 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hallo!
    Ik ben Maze Runner aan het kijken, aan het schrijven en hopen op spontane inspiratie. c:


    wat was dit ookalweer

    TomRiddle schreef:
    Hallo!
    Ik ben Maze Runner aan het kijken, aan het schrijven en hopen op spontane inspiratie. c:


    Hooi!
    Ik en Sylvie proberen een The Maze runner verhaal in één te flansen (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Oeh leuk! :Y)
    Ik werd net een jongen genoemd. Idk hoe ik dat moet opvatten... HAHAHA


    wat was dit ookalweer

    TomRiddle schreef:
    Oeh leuk! :Y)
    Ik werd net een jongen genoemd. Idk hoe ik dat moet opvatten... HAHAHA


    Ik heb dat ook eens gehad. Ik wachtte op mijn klas voor gym en die gymzaal vond plaats op een basisschool en die kinderen waren nog aan het spelen voor ze naar de les moesten en toen hoorde ik ook een kindje zeggen of ik een jongen of een meisje was.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ik ben net terug van de Hobbit. Fucking. Emotionele. Film. Niet Peter Jacksons stijl, maar man, ik heb echt moeten huilen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Simoni schreef:
    Aurora ^^


    Rani ^^

    C'est moi.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Vergilius schreef:
    (...)

    Rani ^^

    C'est moi.


    Natuurlijk ben jij dat ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    @Tamara & Rani: Haha :') mijn vader heeft dat dus ook altijd. Mensen zeggen dan: 'Excuseer, mevrouw.' Of 'Goedendag, mevrouw.' Zijn norse reacties zijn dan ge-wel-dig!

    Oeh, en Rani, ik heb Zot van A gezien. OMG. Matteo is daar zo knap en cute in. xd.

    @Leah: Ahw, ik moet de Hobbits ook nog allemaal gaan zien. Ja, gat in mijn cultuur dat ik ze nog niet gezien heb. :c


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Simoni schreef:
    (...)

    Natuurlijk ben jij dat ^^


    Nee, ik ben eigenlijk Josh Hutserson. ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Vergilius schreef:
    @Tamara & Rani: Haha :') mijn vader heeft dat dus ook altijd. Mensen zeggen dan: 'Excuseer, mevrouw.' Of 'Goedendag, mevrouw.' Zijn norse reacties zijn dan ge-wel-dig!

    Oeh, en Rani, ik heb Zot van A gezien. OMG. Matteo is daar zo knap en cute in. xd.

    @Leah: Ahw, ik moet de Hobbits ook nog allemaal gaan zien. Ja, gat in mijn cultuur dat ik ze nog niet gezien heb. :c


    JIJ VUILE CULTUURBARBAAR. KIJKEN. NU.
    LotR heb je wel al gezien, hoop ik? (cat)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Rhosgobel schreef:
    (...)

    JIJ VUILE CULTUURBARBAAR. KIJKEN. NU.
    LotR heb je wel al gezien, hoop ik? (cat)


    En heb alle films in mijn rek staan. Ofcours heb ik ze allemaal gezien! (: zó erg ben ik nu ook weer niet. :')
    Ik wilde ze deze vakantie gaan kijken! :'D wist niet dat er al zo veel films van uit waren!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Vergilius schreef:
    (...)

    En heb alle films in mijn rek staan. Ofcours heb ik ze allemaal gezien! (: zó erg ben ik nu ook weer niet. :')
    Ik wilde ze deze vakantie gaan kijken! :'D wist niet dat er al zo veel films van uit waren!


    Jawel, haha. En je gaat ze kijken, ik dwing je. (cat)
    Ik ben echt zot van die films. Like, the best eleven years in my life. En nu is het gedaan. Foooooook.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Vergilius schreef:
    @Tamara & Rani: Haha :') mijn vader heeft dat dus ook altijd. Mensen zeggen dan: 'Excuseer, mevrouw.' Of 'Goedendag, mevrouw.' Zijn norse reacties zijn dan ge-wel-dig!

    Oeh, en Rani, ik heb Zot van A gezien. OMG. Matteo is daar zo knap en cute in. xd.


    @Leah: Ahw, ik moet de Hobbits ook nog allemaal gaan zien. Ja, gat in mijn cultuur dat ik ze nog niet gezien heb. :c


    Ja ik zei het toch ^^
    Haha ik zie het al helemaal voor me (: Ik had een klasgenote en ze is lesbisch en zij is de jongen in de relatie zeg maar en ze kreeg ook elke dag van leerlingen die in het derde en het tweede middelbaar zaten 'Seg jongen ik wilde eens vragen of- Ooh je bent een meisje. Ik zie het niet goed.' Om haar te pesten zeg maar en ze werd altijd heel boos.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    TomRiddle schreef:
    Hallo!
    Ik ben Maze Runner aan het kijken, aan het schrijven en hopen op spontane inspiratie. c:

    Heey! Ik ben Maze runner ook aan t kijken. ZIt nog steeds in de eerste 15 minuten van de film, maar ach :W


    -

    Simoni schreef:
    (...)

    Ja ik zei het toch ^^
    Haha ik zie het al helemaal voor me (: Ik had een klasgenote en ze is lesbisch en zij is de jongen in de relatie zeg maar en ze kreeg ook elke dag van leerlingen die in het derde en het tweede middelbaar zaten 'Seg jongen ik wilde eens vragen of- Ooh je bent een meisje. Ik zie het niet goed.' Om haar te pesten zeg maar en ze werd altijd heel boos.

    Awh das rot voor d'r. Pesten is vreselijk. ;s


    -