• Okay ,mijn vader heeft dus een vriendin,
    nou en.. Zul je nu dnken maar dat mens is dus echt gek in de kop. Ze heeft mijn vader al 2 keer aangevalen en er is met tafels computers en alles gesmeten en allebei de keren is de politie derbij gekomen. de laatste keer was se heel hard aan het sgreeuwen tegen mij vader dat se hem neersou steken enseu en toen werd haar dochtertje duss wakker ,sei sei dat mijn vader het had gedaan en maakte zei dus mijn zusje wakker , en later was mijn zusje dus egt helemaal aan het huilen enseu en het ergste was,dat ik wel wist wrm se huilde maar ik simpelweg gwn niks kon doen, ik zei wel dat het goed kwam enseu ,maar tog.. het was egt heel zielig ,en toen moest ik dus ook huilen wnt ze was helemaal overstuur. Maar mijn moeder wil dus niet dat zij er ook is als wij er zijn ,maar mijn vader is nog wel gewoon elke dag bij haar behalfe als wij bij hem zijn. En toen laatst gingen we so naar son voorstelling van HAAR dochter ,met dansen en toen liep ze mij half te negeren, en bij mn susje best te slijmen. Want ik heb haar dus ook uitgescholden via msn. Want toen mijn zusje kwaad was heeft se op mijn msn iedereen uitgesgolden dus ook haar zoon,stuurt dat mens mij son berigt:
    Ja mevrouwtje ,je denkt dat je alles bent enzo en pas maar op ,
    Ze zat me dus keihard te bedreigen ,En toen zei ik dus" Als we beginnen te sgelden laat mij dan ook even slet ! Enseu
    En sei: W8 maar ik stuur dit allemaal door naar je vader kan hij ook zien wat voorn verwend kind je bent.
    En ikso: vertel dan ook gelijk even waat jij doet ,wil je.
    En nu vraag ik me dus af: Is het raar dat mijn vader nog steeds met haar samen is?
    Want ik vind van wel.. Se heeft mijn susje overstuur gemaakt ,mij bedreigt, hem 2 keer aangevallen.
    Sorry hoor ,maar dat hij nog steeds met haar samen is vind ik egt naaien voor ons..(mij en mn susje)
    Ik bedoel ,Kun je zien hoe veel ik en mijn zusje betekenen voor hm [/sarcasme]

    En het is al een tijdje geleden ,maar tog ..
    Ik zelf boeit het niet zo veel maar ik vind het zielig voor mijn zusje ,Die had zich deze vakantie zo op verheugd dat mijn vader met ons op een camping zou gaan staan en toen ging hetniet door omdat hij geen geld had.. Maar hij is wel met Haar op vakantie gegaan,,.
    En ik weet dat het mijn zusje WEL uitmaakt ookal zegt ze van niet..
    en nu neit gezeik van dat ik een aandachtstrekker bn fseu ,maar ik moest dit gewoon even kwijt..


    Crack a bottle

    Ocharme
    k heb medelijden met jou.
    Hopelijk krijg je het
    opgelost
    <3


    I need you like a heart needs a beat

    Ga met je vader praten, want met boos zijn en schelden tegen die vriendin van hem los je niets op. Je moet dit volwassen aanpakken anders neemt je vader dit niet serieus.


    Life is hard and then we die

    maakt niej uit, das egt shxt maar je hebt wel gelijk het is raar dat hij nog bij haar is.

    xx.SweetMemory


    Can't break destiny, but i hope destiny is on our side

    wooww erg,, end as idd raar dumpe da wijf =.=

    Ik heb al járen problemen met mijn vader.
    Maar mijn ouders zijn twee jaar geleden gescheiden.
    En sindsdien heb ik geen contact meer met hem gehad.
    En daardoor heb ik een stukje rust voor mezelf kunnen creeëren.
    Maar zo eens in die tijd denk ik aan hem.
    En het doet pijn dat hij nooit een echte vader voor mij én mijn broers heeft kunnen zijn.
    Maar het is niet anders, dus ik heb er mee om leren gaan.
    Misschien moet je eens een goed gesprek met je vader aangaan.
    En als hij niet wilt luisteren, voorlopig geen contact met hem hebben.
    Want het is oneerlijk zoals jij wordt behandeld.
    En ook al is het je vader..
    Kies áltijd voor jezelf.
    En voor je zusje zal het misschien dan ook een stuk rust met zich meebrengen.
    Hoe graag ze hem ook ziet.
    Ik hoop dat je er wat aan hebt!


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Ga met je vader praten, want met boos zijn en schelden tegen die vriendin van hem los je niets op. Je moet dit volwassen aanpakken anders neemt je vader dit niet serieus.
    agree.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Dude, liefde maakt blind.
    Zorg dat je vader weer wat kan zien, behalve zijn eigen droomwereldje.


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Mijn vader boeit het nietwat ik zeg><
    het boeit hem niet eens dat ik gaa doodvriezen ¬¬'
    but. Ik wil ook niet meer naar hem toe ,al lang niet meer.. maar toen mogt ik eerst een paar keer thuis blijven maar toenwerd ik opeens weer GEDWONGEN door mijn moeder om naar hem toe te gaan ><


    Crack a bottle

    Mijn vader boeit het nietwat ik zeg><
    het boeit hem niet eens dat ik gaa doodvriezen ¬¬'
    but. Ik wil ook niet meer naar hem toe ,al lang niet meer.. maar toen mogt ik eerst een paar keer thuis blijven maar toenwerd ik opeens weer GEDWONGEN door mijn moeder om naar hem toe te gaan ><


    Heb je het haar uitgelegd waar daar aan de hand is?
    En dat je daar écht niet heen wilt gaan?


    A decision I will regret, until my dying breath.