• The old diary in the libary gaat over de twintigjarige Anna die een oud dagboek vindt in de bibliotheek waar ze werkt. Ze begint te lezen en raakt als het ware helemaal verslaafd aan het dagboek. Vervolgens wil ze de schrijver van dit dagboek zoeken.

    Is dit een beetje een goede storyline voor een verhaal?
    Dit is mijn eerste echt verhaal hier op Q, namelijk.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2013 - 19:29 ]


    Wanna roll with the wind, bringing distance to everything...

    Ik denk dat het wel leuk kan worden, als je het op een originele manier uitwerkt en het niet zo'n standaard dagboekverhaal wordt. Alleen vind ik zo'n paspoort van een personage niet nodig, dat kun je gewoon verwerken in je verhaal zelf, dan komt de lezer ook wel genoeg te weten over de persoon (: Plus er zitten wat spelfoutjes in je inleiding (;


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Is het niet library ipv libary?


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    Is het niet library ipv libary?

    Emiko schreef:
    (...)
    Ja dat klopt. :$


    Wanna roll with the wind, bringing distance to everything...

    Dallis schreef:
    Ik denk dat het wel leuk kan worden, als je het op een originele manier uitwerkt en het niet zo'n standaard dagboekverhaal wordt. Alleen vind ik zo'n paspoort van een personage niet nodig, dat kun je gewoon verwerken in je verhaal zelf, dan komt de lezer ook wel genoeg te weten over de persoon (: Plus er zitten wat spelfoutjes in je inleiding (;
    Bedankt voor de tip! ;)


    Wanna roll with the wind, bringing distance to everything...

    Het klinkt als een best origineel idee.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Het lijkt me een heel leuk verhaal ;) Ik zou er een abo op nemen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.