• Lieve users,

    We zijn nog niet helemaal klaar met vieren dat we 10 jaar bestaan. Na alle festiviteiten in november, hebben we ook nog een leuke actie voor de maand december. Wij mogen ieder week een leuk doe-boek weggeven!

    Wat moet ik doen om in aanmerking te komen?
    Het enige wat je hoeft te doen is in dit topic aangeven dat je graag mee wil doen. Daarna kom je op de lijst te staan die onder de spoiler knop zit. Vervolgens wordt er willekeurig een winnaar uitgezocht die het boek thuisgestuurd krijgt. Nadat de winnaar is uitgekozen, wordt de lijst verwijderd en kun je je weer opnieuw inschrijven.

    Waarom moet ik me elke keer inschrijven?
    Dat komt omdat er verschillende boeken zijn. Een daarvan is bijvoorbeeld in het Engels. Het kan dus zijn dat je het ene boek heel graag wil hebben en de ander juist helemaal niet. Het zou dan jammer zijn als je iets thuisgestuurd krijgt wat je niet had willen hebben of waar iemand anders wel blij mee was geweest. Op deze manier kun je zelf ook kijken of je mee wil doen of niet.

    Natuurlijk zijn er wel enkele regels aan verbonden
    - Je mag je maar één keer inschrijven per wedstrijd. Indien je dus met meerdere accounts mee probeert te doen, wordt je gediskwalificeerd voor alle lotingen.
    - Naamsveranderingen moet je doorgeven in het topic
    - Als je gewonnen hebt, mag je niet meer meedoen aan de volgende rondes.
    - Als je je inschrijft, ga je er ook mee akkoord dat je je eigen adres opgeeft als je gewonnen hebt. Hierover zal je een bericht van mij krijgen en wordt ook alleen maar gebruikt om het pakketje te versturen.

    Eerste boek:

    Het eerste boek: Elke dag een vraag (Nederlands, hardcover)
    Inschrijven kan tot en met 6 december 23.59 uur. De winnaar wordt op 7 december bekend gemaakt.

    Als je vijf jaar lang elke dag een vraag beantwoordt, heb je na die tijd een ontzettend leuk naslagwerk over een groot deel van je leven! Je beantwoordt vijf jaar lang op dezelfde datum dezelfde vraag. Het concept is eigenlijk heel simpel: het boek stelt je 365 vragen, een voor elke dag. Op elke pagina staan tien regels om de vraag te beantwoorden, twee regels voor elk jaar. Je kunt dus ook nog zien hoe je zelf in die vijf jaar verandert en wat je allemaal meemaakt en denkt. Een ideaal dagboek voor mensen die geen lange verhalen willen schrijven.
    Enkele voorbeeldvragen:
    *Met welke bekende persoon zou jij wel een weekje willen ruilen?
    *Wat was het leukste van vandaag?
    *Wat ben je al een tijdje aan het uitstellen?
    *Wat heb je vannacht gedroomd?
    *Wat doe je het liefst als je een hele dag alleen bent?
    *Wat heb je vandaag aan?
    *Welke eigenschap wil jij het liefst aan jezelf veranderen?
    *Wat heb je op als ontbijt?
    *In welke film zou jij graag de hoofdrol willen spelen?
    *Wie zou jij meenemen naar een onbewoond eiland (partner en kinderen niet meegerekend)?
    *Hoe kijk jij terug op afgelopen jaar?
    *Wat is je ambitie?

    Winnaar: Canoodle


    Tweede boek
    Het tweede boek: Het tweede enige echte kleurboek voor volwassenen (Nederlands, paperback) met een set potloden óf stiften
    Inschrijven kan tot en met 13 december 23.59 uur. De winnaar wordt op 14 december bekend gemaakt.

    Kleuren is heerlijk! Zeker voor volwassenen. Het is een vorm van ontspanning waarbij je opgaat in je eigen creatieve wereld. Het enige echte kleurboek voor volwassenen II staat vol met 144 nieuwe kleurplaten met abstracte en natuurlijke afbeeldingen. Ga lekker even een uurtje zitten en zet je gedachten op nul met dit leuke boekje

    Winnaar: Assassin


    Derde boek
    Het derde boek: Once upon a time I was (Engels, hardcover)
    Inschrijven kan tot en met 20 december 23.59 uur. De winnaar wordt op 21 december bekend gemaakt.
    Dit is een begeleid dagboek die je helpt je eigen autobiografie te creëren door middel van vragen en ruimte voor foto's , kleine tekeningen , lijsten van je favoriete dingen, je herinneringen en nog veel meer .
    Noteer de verhalen van je leven in dit aandenken dat zal worden gekoesterd voor de komende generaties!
    Denk aan hoe leuk het voor je moeder of oma zou zijn geweest dit boek te hebben gevuld met hun antwoorden, herinneringen, foto's en tekeningen , zodat jij een kijkje had kunnen nemen in hun leven toen zij dezelfde leeftijd hadden.
    Once upon a time I was maakt het gemakkelijk om herinneringen te bewaren en delen met mensen die belangrijk zijn of als aandenken aan jezelf om ooit naar terug te kijken.

    Dit dagboek is zeer mooi vormgegeven en heeft een aantrekkelijk fris ontwerp , waardoor het zich onderscheidt van de gewone, reguliere dagboeken

    Winnaar: Oin


    [center]Het vierde boek: Het grote schrijf-doe-boek (Nederlands, paperback)
    Inschrijven kan tot en met 27 december 23.59 uur. De winnaar wordt op 28 december bekend gemaakt.


    365 dagen schrijven

    In dit vuistdikke boek verzamelde Louis Stiller 365 schrijfoefeningen, -tips en ideeën die hij opdeed in zijn jaren als hoofdredacteur van Schrijven Magazine en als docent van de Schrijversvakschool Amsterdam, Schrijversvakschool Groningen en de Schrijven Online Academie. Door Het Grote Schrijf-Doe-Boek kun je je niet alleen een jaar lang laten inspireren, maar kun je ook technieken oefenen en ideeën opdoen. Alle literaire genres hebben een eigen plek: van verhalen tot essays, van gedichten tot dialogen. Tezamen vormen ze een staalkaart van de mogelijkheden die creatief schrijven biedt.

    Iemand nog goede voornemens voor aankomend jaar?

    Deelnemers voor het vierde boek:
    1.Barnabas
    2.Gibbs
    3.Kanda
    4.Ambrose
    5.Offspring
    6.Moth
    7.Ragnarsson
    8.HappyxDemon
    9.Niphredil
    10.NecklessOfHope
    11.Gwych
    12.jsmc5w
    13.HarleyQuin
    14.Ideomotor
    15.Djibriel
    16.Alptraum
    17.Vashton
    18.RainInJuly
    19.Starlord
    20.WhiteTiger
    21.Braniel
    22.Undique
    23.Bamboe
    24.RiannePaynex
    25.KnightOfFlowers
    26.Keynes
    27.Puffin_
    28.Teale
    29.maaikelove1d
    30.SPECS
    31.HalcyonLilt
    32.StephenFry
    33.Square
    34.Glyceris
    35.DreamerN
    36.Sablier
    37.Twisty
    38.luukdejongx
    39.mysterieus
    40.Sucrose
    41.Woodhouse
    42.Lizor
    43.Lovelydemon
    44.Flee
    45.Dauth
    46.Quies
    47.tubbietoost
    48.misslove88
    49.Andersen
    50.iHeartLJP
    51.Orochi
    52.Roheryn
    53.Fermosa
    54.Pyschopath
    55.itsmagicc
    56.Ungoliant
    57.Mylintis
    58.Donar
    59.Sharknado
    60.Wiarda
    61.Shiki
    62.BlankSpaceSwift
    63.Vergilius
    64.Junns
    65.dayxdreamer
    66.BadDreams_
    67.SonOfGondor
    68.Elros
    69.Oleada
    70.Hobart
    71.Ikaros
    72.ComingToTheTree
    73.Pippilotta
    74.Raisei
    75.Ellison
    76.Moroi
    77.Emrys
    78.Sigil
    79.Kittypoeszz
    80.Katl1
    81.lukesirwin
    82.Underestimated
    83.Fladder
    84.Robin_Hood
    85.Zandkit
    86.Croyance
    87.mushrambo
    88.natuurix
    89.Foxface
    90.Sempre
    91.FairyGothMother
    92.Volterra
    93.Constantine
    94.secute
    95catesbeianus
    96.Permanent
    97.Firenzee
    98.Davon
    99.Murtagh
    100.Sciathan
    101.Jellal
    102.Allonsy
    103.Tsuchiya
    104.GwenM98
    105.Vulpes
    106.adamlicious
    107.Hours
    108._Forgetten
    109.Spartan
    110.prettybones
    111.Gellert
    112.Cresseyde
    113.xMinion
    114.VivianSixx
    115.Meteora
    116.girltough
    117.Oikawa
    118.Sezeeshea
    119.Corday
    120.Goldenwing
    121.ChandlerBing
    122.RickmanLover
    123.FoxAngel
    124.
    125.
    126.
    127.
    128.
    129.
    130.


    Veel succes allemaal!

    [ bericht aangepast op 24 dec 2014 - 16:33 ]

    Ik doe mee voor boek 4 : )


    if you never chase your dreams, you'll never catch them.

    Ik wil me ook opgeven voor het 4de boek ^^
    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Ik wil meedoen met het vierde boek. Dit boek vind ik echt super gaaf!


    "All our DREAMS can come true, if we have the courage to pursue them" -Walt Disney

    Ik zou ook graag meedoen voor het vierde boek! :Y)


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Sucrose schreef:
    Ik wil meedoen met het vierde boek. Dit boek vind ik echt super gaaf!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik zou graag meedoen voor het vierde boek :)


    First things first, but not necessarily in that order

    Die andere boeken waren niet mijn ding, dus die heb ik aan me voorbij laten gaan. Deze lijkt me echter wel heel erg leuk. Ik doe dus mee! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Camaro schreef:
    De winnaar van boek drie is: Oin


    klik hier voor een grotere afbeelding

    Zou je me een pb willen sturen met je adresgegevens?


    De lijst wordt weer leeggehaald en de laatste ronde gaat zo beginnen


    Oh waauw! Dat had ik niet verwacht! Wow, dat is echt geweldig^^
    Thanks voor de felicitaties iedereen^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Voor dit boek doe ik graag mee. Wordt eens tijd dat ik mijn boek afschrijf en zoiets zou me heel erg helpen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik doe mee !


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Loot graag mee!


    The thing you do mean something to people -Ncis

    ik meld me aan voor het laatste boek

    Ik doe mee voor boek 4!


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik doe mee ^-^


    Zij die niet durven spreken, schrijven.

    Ik doe mee voor laatste boek.


    Vampire + Servant = Servamp