• Omdat het vele quizletters duidelijk irriteert dat mensen je zo kunnen toevoegen als vriend heb ik een suggestie om een accepteer-knop in te stellen. Dan moet je eerst toestemming geven aan de persoon die jou als vriend toe wil voegen. Dus dat je een alert krijgt zoals bijvoorbeeld; JasperJordan wil je toevoegen als vriend, ga je hiermee akkoord? en dan natuurlijk de knoppen 'ja' en 'nee'.

    Voor of tegen, en dan graag waarom erbij. Natuurlijk moet het wel mogelijk zijn.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2014 - 15:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Okee blablabla, suggestie afgewezen. Ik weet het.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben tegen. Ik ben echt bank dat er een soort elitegedrag gaat ontstaan.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik snap je idee wel, maar ik gebruik mijn vriendenlijst ook als een soort 'abosysteem'. Bijvoorbeeld als ik veel verhalen van een persoon goed vind, voeg ik die als vriend toe. Zo kan ik het makkelijk zien als ze een nieuwe story maken :)


    What would Emma do?

    Haha, door dit topic weet ik eindelijk waarom mensen me soms random toevoegen x3


    Mhm?

    HappyxDemon schreef:
    Haha, door dit topic weet ik eindelijk waarom mensen me soms random toevoegen x3


    Sorreh.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wat is het probleem van het feit dat iemand je toevoegd als vriend? Het is immers niet zo dat diegene dan meer kan zien of iets dergelijks. Ik ben ook wel eens random als vriend toegevoegd, en meestal zeg ik dan gewoon tegen diegene "hoi"of zoiets. Zelf heb ik ook wel eens mis geklikt, waardoor ik iemand per ongeluk als vriend had toegevoegd :p.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…