• A Hell of a Fight

    Een oud geslacht aan magiërs hield de aarde gedurende eeuwen vrij van alle kwaad dat de wereld teisterde. Maar na een tijd hadden ze iedere vijand verslagen die er verslagen kon worden. Een per een stierven de magiërs uit tot tenslotte de laatst overgeblevene haar laatste adem uitblies. Toen haar hand slap op de grond viel echter, ontsproten van tussen haar vingers zes blauwe vlindertjes. Hoe opmerkelijk vreemd was het dat die zes vlinders hun hele leven bij elkaar bleven. Het meest wonderlijke was nog dat ze bij hun dood herrezen als zes sterke en machtige engelen.
    Decennia hebben ze de tijd gehad om zich voor te bereiden tot op een dag, duizend jaar na de dood van de laatste magiër, het kwaad weer voet zette op aarde. In datzelfde jaar zijn zes kinderen geboren. Zes kinderen die het in zich dragen om het geslacht van de magiërs terug te laten openbloeien! Zes kinderen die de opdracht hebben het kwaad van de wereld te bannen!
    Natuurlijk had het kwaad het op deze kinderen gemunt en natuurlijk konden ze zich nog niet verdedigen. Dat was dan ook de opdracht van de engelen. Zij moesten de kinderen vinden voordat de demons dat deden. Maar na jaren ongezien aan de zijde van de kinderen gestaan te hebben, begint het kwaad steeds dichterbij te komen. Het risico wordt steeds groter. Samen beslissen de engelen om de uitverkoren kinderen in hetzelfde internaat onder te brengen, waar ze met zes engelen over hen kunnen waken en waar de demonen minder kans zullen maken. De kinderen zijn ondertussen al niet zo klein meer. Alleen hebben ze de leeftijd van 17 bereikt en hun krachten beginnen steeds meer te groeien! De engelen staan voor de moeilijke taak om hun te begeleiden in het ontdekken van hun krachten.

    Wat extra uitleg:
    De engelen en uitverkorenen gaan nu samen naar school. Elke engel heeft een uitverkorene als beschermeling, waarmee ze bevriend gaan proberen te geraken om zo goed mogelijk voor de veiligheid van die persoon te zorgen. Op het moment dat de uitverkorenen hun krachten ontdekken, is het aan de engelen om hun uit te leggen over hun taak in de wereld.

    De engelen:
    Zij zien eruit als uiterst knappe mensen en hebben stevige, immens grote vleugels, volledig uit witte veren. Zij kunnen hun vleugels verbergen voor de mensen door die op magische wijze in te trekken. Ze zijn dan wel zichtbaar in de vorm van een tattoo op hun schouders. Die tattoo verschilt van engel tot engel. Ze hebben elk een specifiek wapen, gemaakt van goddelijk staal. Enkel daarmee kunnen ze en demon verslaan. Het is voor engelen onmogelijk een demon te doden, dat is iets wat enkel uitverkorenen kunnen. Als een engel een demon verslaat, wordt die voor onbepaalde tijd teruggetuurd naar de hel.
    Houdt er rekening mee dat de engelen duizend jaar oud zijn.

    De uitverkorenen:
    Zij weten zelf niets van hun krachten of van wat in hen schuilt. Het enige opmerkelijke aan hen is dat ze een vreemde vlek hebben aan de binnenkant van hun hand, die verwijst door zijn vorm naar de kracht die ze bezitten. Er zijn zes krachten die de uitverkorenen kunnen bezitten: vuur, aarde, lucht, water, elektriciteit en necromantie. Zodra ze hun krachten beginnen te gebruiken, zullen hun tekens oplichten in de kleur van hun kracht. Voor vuur is dat rood, voor aarde groen, voor lucht wit, voor water blauw, elektriciteit paars en voor necromantie zwart.

    De demonen:
    Er zijn verschillende demonen. Sommigen lijken zeer erg op mensen. Je kan enkel een glimp van hun ware wezen opmerken, als je ze in volle concentratie recht aankijkt. Anderen zijn gewoon afgrijselijke monsters die in geen enkele manier te verwarren zijn met mensen. De uitverkorenen en engelen voelen de ruimte wat heter worden zodra er een demon in de buurt is, toch is dit niet het perfecte waarschuwingsysteem, aangezien het niet altijd meteen opvalt of er niet altijd meteen aandacht aan wordt besteed.
    De demonen kunnen jullie zelf verzinnen. Later in de RPG komen er dan misschien een soort van vaste tegenstanders.


    Rollen:
    Engelen:
    - Acacia Julia Spartacus~ Quivers |2|
    - Lucida 'Lucy' Constance Custos ~ Sobremesa |9|
    - Camaël Caemens ~ Goya |10|
    - Michaël White ~ Robin_Hood |7|
    - Azraël Harrisson ~ Tigerlily |14|
    - Nathaniël Frederick Cleaver ~ Trohman |2|

    Uitverkorenen:
    - Lina Camilla Night ~ Tigerlily |2|
    - Lily Isabella Hale ~ Mangata |4|
    - Lucca Lily Ivanov ~ Frances |1|
    - Aeccestan Roger Blanchard O'Shay ~ Perconte |3|
    - Finnick Jack McCloud ~ Mrs_Hemmings |13|
    - Ariel Thomas Chamberlain ~ Djibriel |10|

    Mensen:
    - Annabeth "Anna" Grace ~ Meraki_ |6|
    - Bryce Emerson Stratford ~ Perconte |7|

    Relaties engel-beschermeling:
    Lucida 'Lucy' Constance Custos - Ariel Thomas Chamberlain
    Michaël White - Lina Camilla Night
    Nathaniël Frederick Cleaver - Lily Isabella Hale
    Camaël Caemens - Lucca Lily Ivanov
    Acacia Julia Spartacus - Finnick Jack McCloud
    Azraël Harrisson - Aeccestan Roger Blanchard O'Shay

    Wat in te vullen:
    Rol: Engel
    Naam: (onthoudt dat ze zo’n duizend jaar oud zijn)
    Geslacht:
    Uiterlijk: (beschrijving en foto)
    Tattoo: (korte beschrijving)
    Innerlijk:
    Verleden: (dit hoeft niet, maar als je iets weet dat ze in die duizend jaar hebben meegemaakt)
    Beschermeling: (op wie van de uitverkorenen let hij/zij?)
    Wapen:
    Extra:

    Rol: Uitverkorene
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: (ze zijn allen 17, maar de geboortedatum kan verschillen)
    Uiterlijk: (beschrijving en foto)
    Vlek: (korte beschrijving van hoe die eruit ziet)
    Innerlijk:
    Kracht:
    Extra:

    Rol: mens
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (beschrijving en foto)
    Innerlijk:
    Extra:




    Regels:

    * Schelden en geweld mag IC, OCC niet*
    * 16+ is toegestaan (liefst onder spoiler)*
    *Ik zou graag willen dat deze RPG het lang volhoudt, denk daarom goed na of je wil meedoen en schrijf je niet bij teveel andere RPG’s in (dit is maar een richtlijn natuurlijk, ik verbied niet om met andere RPG’s mee te doen. Het kan enkel helpen deze langer te laten lopen)*
    *Maak je personage niet perfect*
    * OCC het liefste met {}, [], (), /, /, ||, **, ~~, <> etc.*
    * IC met de naam van het personage erboven*
    *Speel met je eigen personage, (tenzij je toestemming hebt van iemand anders)*


    Praattopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 19 jan 2015 - 18:16 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Finnick Jack McCloud.

    'Shut up and let me work, or I kick your teeth out of your mouth.'



    Rol: Uitverkorene.
    Geslacht: Mannelijk.
    Leeftijd: 17 jaar, hij is geboren op 18 juli.
    Uiterlijk: [FC: Finn Harries] Finnick heeft grasgroene ogen die dwars door je heen lijken te kijken. In deze ogen staat meestal een speelse twinkeling. Hij lijkt er altijd een ondeugende twinkeling in te hebben maar toch kunnen deze groene kijkers ook dof lijken en dat zal meestal zijn als hij ergens mee zit of hij verdrietig is. Finnick heeft op het eerste gezicht een normale lengte maar als je het beter ziet, zal je zien dat hij iets langer is dan normaal is voor zijn leeftijd. Finnick heeft een goed getraind lichaam en een ook sixpack waar hij best trots op is. Finnick heeft bruine haren die hij meestal in een warrige kuif zet, maar soms schuift hij er een bandana in om zijn warrige haren tegen te houden. Je zal hem niet vaak met een bandana zien lopen maar als hij er zin in heeft doet hij het gewoon. Ook heeft hij een kast vol bandana's, beanies en petten in verschillende kleuren. Finnick heeft een uitstekende conditie en zal het rennen wel uren vol kunnen houden. Hij doet veel aan sport wat ook nog eens beter bij zijn persoonlijkheid en uiterlijk past. Hij heeft hier en daar wat littekens of schrammen dat hij heeft overgehouden aan gevechten.
    Vlek: Zijn vlek is de vorm van een waterdruppel op de binnenkant van zijn hand.
    Innerlijk: Finnick is niet arrogant maar hij zal er wel alles aan doen om zijn doel te bereiken. Hij lijkt een jongen die naar niemand luistert en maar zijn eigen willetje gaat maar dat is hij niet. Hij lapt de regels van het internaat dan wel aan zijn laars, hij kan ook een lieve zorgzame jongen zijn. Finnick heeft een hekel aan softe mensen en aanstellers, hij vermijd deze mensen dan ook en ''pest'' degenen die dat wel zijn. Tja, de meeste mensen noemen het pesten maar Finnick noemt dit ''speels plagen''. Als je eenmaal vrienden bent met deze bad-boy zal je zien dat het een jongen is met het hart op de goede plaats en zal hij je altijd te hulp schieten wanneer je dat nodig hebt. Bij hem is het zo, je mag hem of je haat hem. Hoewel je het laatste beter niet kan doen tenzij je naar het ziekenhuis wilt. Hij is altijd aardig tegen zijn vrienden en zijn vriendinnetje. Hij is in het bijzijn van zijn vrienden altijd druk en hyper, en dan kan hij niet stil zitten. Als je hem voor het eerst ontmoet is hij ontzettend verlegen en zal dan ook meteen beginnen te blozen. Toch heeft deze jongen een kort lontje bij geen vrienden van hem dus moet je meestal oppassen voor een woede uitbarsting van hem.
    Kracht: Finnick heeft de kracht van het water gekregen. Hij heeft er geen flauw benul van waarom hij juist dat heeft omdat hij niet zoveel om water geeft. Maar nu Finnick zijn kracht heeft ontdekt kijkt het er veel anders naar. Finnick kan namelijk het water manipuleren door middel van zijn handen. Hij kan het alle vormen geven en zorgen dat het water omhoog kan komen en vervolgens in de lucht zweeft. Ook kan Finnick het water laten verdampen en bevriezen maar dat heeft hij nog niet zo goed onder controle. Velen denken dat het water alleen maar positief is maar er zit toch een scherp kantje aan zijn kracht. Omdat hij het water alle vormen kan geven, kan hij ook een waterslang creëren en mensen ermee wurgen. Natuurlijk zou hij dat nooit doen maar als hij kwaad is kan hij wel een slang laten opkomen uit het water maar zorgen dat degene niet gewurgd kan worden omdat hij het manipuleren beter onder controle heeft.
    Extra: x.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2014 - 21:05 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Luke_Pinguin schreef:
    'Shut up and let me work, or i kick your teeth out your mouth.'


    I met een hoofdletter en het is "Out of your mouth." :3.
    Oh god sorry maar ik heb iets, idk, met Engels. Niet slecht bedoeld!


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Creepers schreef:
    (...)

    I met een hoofdletter en het is "Out of your mouth." :3.
    Oh god sorry maar ik heb iets, idk, met Engels. Niet slecht bedoeld!


    Maakt niet uit, fijn dat je nog even de foutjes ziet x') Ik ben zo'n warhoofd terwijl ik twee tienen op Engels heb gehaald dus ja. Heel raar x3


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Luke_Pinguin schreef:
    (...)

    Maakt niet uit, fijn dat je nog even de foutjes ziet x') Ik ben zo'n warhoofd terwijl ik twee tienen op Engels heb gehaald dus ja. Heel raar x3


    Oooh dat heb ik echt zó vaak, nu is echt de eerste keer dat ik iets opmerk :'D.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ariel is af op pagina 10


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Creepers schreef:
    (...)

    Oooh dat heb ik echt zó vaak, nu is echt de eerste keer dat ik iets opmerk :'D.


    Haha x')


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ik was dus BIJNA klaar met Aethelwyne, denkt mijn broertje leuk te zijn en op het kruisje te klikken zodat ik alles kwijt ben.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Burnley schreef:
    Ik was dus BIJNA klaar met Aethelwyne, denkt mijn broertje leuk te zijn en op het kruisje te klikken zodat ik alles kwijt ben.


    Stomme broertjes!


    take me back to the basics and the simple life

    MetUpAtMidnight schreef:
    (...)

    Stomme broertjes!


    Wat je zegt...


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Burnley schreef:
    Ik was dus BIJNA klaar met Aethelwyne, denkt mijn broertje leuk te zijn en op het kruisje te klikken zodat ik alles kwijt ben.


    Bryce. I mean Bryce.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Bryce(7) is af (:


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Sorry mensen, druk weekend achter de rug! Zo ben ik van België naar Nederland gereden met mijn vriend. Ik ben dus nu bij hem thuis en heb nu een qwerty toetsenbord, terwijl ik azerty gewend ben. Sorry als ik typfoutjes maak ;p
    Ik kijk nu de rollen verder na en post dan wat in het speeltopic!

    @Luke_Pinguin: Jouw rol heb ik ondertussen al doorgelezen en ik heb enkele kleine aanmerkingen. (:
    De eerste is eigenlijk meer een detail. Hun vlek zit namelijk aan de binnenkant van hun hand, niet op de rug.
    Het volgende is eerder een verzoek. Na zijn karakter gelezen te hebben, hoop ik vooral dat hij niet te onhandbelbaar wordt. Zo is het ook niet meer leuk soms voor anderen om te RPG'en. Bovendien wil ik hem niet van school moeten sturen en zo.
    En tot slot nog gewoon dit: hij moet zijn kracht nog ontdekken. Dat gebeurt in het begin van de RPG. Hij kent ze dus nog niet. Je uitleg is verder wel goed! Gewoon dit detail ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Burnley schreef:
    Bryce(7) is af (:


    Djibriel schreef:
    Ariel is af op pagina 10


    Beide helemaal in orde! ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”

    De rol van Sempre is weggevallen. Als er niemand anders is, zal ik zelf een personage opnieuw invullen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    FairyGothMother schreef:
    Sorry mensen, druk weekend achter de rug! Zo ben ik van België naar Nederland gereden met mijn vriend. Ik ben dus nu bij hem thuis en heb nu een qwerty toetsenbord, terwijl ik azerty gewend ben. Sorry als ik typfoutjes maak ;p
    Ik kijk nu de rollen verder na en post dan wat in het speeltopic!

    @Luke_Pinguin: Jouw rol heb ik ondertussen al doorgelezen en ik heb enkele kleine aanmerkingen. (:
    De eerste is eigenlijk meer een detail. Hun vlek zit namelijk aan de binnenkant van hun hand, niet op de rug.
    Het volgende is eerder een verzoek. Na zijn karakter gelezen te hebben, hoop ik vooral dat hij niet te onhandbelbaar wordt. Zo is het ook niet meer leuk soms voor anderen om te RPG'en. Bovendien wil ik hem niet van school moeten sturen en zo.
    En tot slot nog gewoon dit: hij moet zijn kracht nog ontdekken. Dat gebeurt in het begin van de RPG. Hij kent ze dus nog niet. Je uitleg is verder wel goed! Gewoon dit detail ;3


    Hij is niet echt onhandelbaar hoor :') Hij heeft gewoon een paar kwade issues maar onhandelbaar is hij niet, gewoon een aangebrand type. En wat de kracht betreft, ik had het zo uitgewerkt dat hij het nog niet weet maar dat je dan al weet hoe zijn kracht in elkaar zit. En dat over die vlek zal ik wel even aanpassen (:


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''