• A Hell of a Fight

    Een oud geslacht aan magiërs hield de aarde gedurende eeuwen vrij van alle kwaad dat de wereld teisterde. Maar na een tijd hadden ze iedere vijand verslagen die er verslagen kon worden. Een per een stierven de magiërs uit tot tenslotte de laatst overgeblevene haar laatste adem uitblies. Toen haar hand slap op de grond viel echter, ontsproten van tussen haar vingers zes blauwe vlindertjes. Hoe opmerkelijk vreemd was het dat die zes vlinders hun hele leven bij elkaar bleven. Het meest wonderlijke was nog dat ze bij hun dood herrezen als zes sterke en machtige engelen.
    Decennia hebben ze de tijd gehad om zich voor te bereiden tot op een dag, duizend jaar na de dood van de laatste magiër, het kwaad weer voet zette op aarde. In datzelfde jaar zijn zes kinderen geboren. Zes kinderen die het in zich dragen om het geslacht van de magiërs terug te laten openbloeien! Zes kinderen die de opdracht hebben het kwaad van de wereld te bannen!
    Natuurlijk had het kwaad het op deze kinderen gemunt en natuurlijk konden ze zich nog niet verdedigen. Dat was dan ook de opdracht van de engelen. Zij moesten de kinderen vinden voordat de demons dat deden. Maar na jaren ongezien aan de zijde van de kinderen gestaan te hebben, begint het kwaad steeds dichterbij te komen. Het risico wordt steeds groter. Samen beslissen de engelen om de uitverkoren kinderen in hetzelfde internaat onder te brengen, waar ze met zes engelen over hen kunnen waken en waar de demonen minder kans zullen maken. De kinderen zijn ondertussen al niet zo klein meer. Alleen hebben ze de leeftijd van 17 bereikt en hun krachten beginnen steeds meer te groeien! De engelen staan voor de moeilijke taak om hun te begeleiden in het ontdekken van hun krachten.

    Wat extra uitleg:
    De engelen en uitverkorenen gaan nu samen naar school. Elke engel heeft een uitverkorene als beschermeling, waarmee ze bevriend gaan proberen te geraken om zo goed mogelijk voor de veiligheid van die persoon te zorgen. Op het moment dat de uitverkorenen hun krachten ontdekken, is het aan de engelen om hun uit te leggen over hun taak in de wereld.

    De engelen:
    Zij zien eruit als uiterst knappe mensen en hebben stevige, immens grote vleugels, volledig uit witte veren. Zij kunnen hun vleugels verbergen voor de mensen door die op magische wijze in te trekken. Ze zijn dan wel zichtbaar in de vorm van een tattoo op hun schouders. Die tattoo verschilt van engel tot engel. Ze hebben elk een specifiek wapen, gemaakt van goddelijk staal. Enkel daarmee kunnen ze en demon verslaan. Het is voor engelen onmogelijk een demon te doden, dat is iets wat enkel uitverkorenen kunnen. Als een engel een demon verslaat, wordt die voor onbepaalde tijd teruggetuurd naar de hel.
    Houdt er rekening mee dat de engelen duizend jaar oud zijn.

    De uitverkorenen:
    Zij weten zelf niets van hun krachten of van wat in hen schuilt. Het enige opmerkelijke aan hen is dat ze een vreemde vlek hebben aan de binnenkant van hun hand, die verwijst door zijn vorm naar de kracht die ze bezitten. Er zijn zes krachten die de uitverkorenen kunnen bezitten: vuur, aarde, lucht, water, elektriciteit en necromantie. Zodra ze hun krachten beginnen te gebruiken, zullen hun tekens oplichten in de kleur van hun kracht. Voor vuur is dat rood, voor aarde groen, voor lucht wit, voor water blauw, elektriciteit paars en voor necromantie zwart.

    De demonen:
    Er zijn verschillende demonen. Sommigen lijken zeer erg op mensen. Je kan enkel een glimp van hun ware wezen opmerken, als je ze in volle concentratie recht aankijkt. Anderen zijn gewoon afgrijselijke monsters die in geen enkele manier te verwarren zijn met mensen. De uitverkorenen en engelen voelen de ruimte wat heter worden zodra er een demon in de buurt is, toch is dit niet het perfecte waarschuwingsysteem, aangezien het niet altijd meteen opvalt of er niet altijd meteen aandacht aan wordt besteed.
    De demonen kunnen jullie zelf verzinnen. Later in de RPG komen er dan misschien een soort van vaste tegenstanders.


    Rollen:
    Engelen:
    - Acacia Julia Spartacus~ Quivers |2|
    - Lucida 'Lucy' Constance Custos ~ Sobremesa |9|
    - Camaël Caemens ~ Goya |10|
    - Michaël White ~ Robin_Hood |7|
    - Azraël Harrisson ~ Tigerlily |14|
    - Nathaniël Frederick Cleaver ~ Trohman |2|

    Uitverkorenen:
    - Lina Camilla Night ~ Tigerlily |2|
    - Lily Isabella Hale ~ Mangata |4|
    - Lucca Lily Ivanov ~ Frances |1|
    - Aeccestan Roger Blanchard O'Shay ~ Perconte |3|
    - Finnick Jack McCloud ~ Mrs_Hemmings |13|
    - Ariel Thomas Chamberlain ~ Djibriel |10|

    Mensen:
    - Annabeth "Anna" Grace ~ Meraki_ |6|
    - Bryce Emerson Stratford ~ Perconte |7|

    Relaties engel-beschermeling:
    Lucida 'Lucy' Constance Custos - Ariel Thomas Chamberlain
    Michaël White - Lina Camilla Night
    Nathaniël Frederick Cleaver - Lily Isabella Hale
    Camaël Caemens - Lucca Lily Ivanov
    Acacia Julia Spartacus - Finnick Jack McCloud
    Azraël Harrisson - Aeccestan Roger Blanchard O'Shay

    Wat in te vullen:
    Rol: Engel
    Naam: (onthoudt dat ze zo’n duizend jaar oud zijn)
    Geslacht:
    Uiterlijk: (beschrijving en foto)
    Tattoo: (korte beschrijving)
    Innerlijk:
    Verleden: (dit hoeft niet, maar als je iets weet dat ze in die duizend jaar hebben meegemaakt)
    Beschermeling: (op wie van de uitverkorenen let hij/zij?)
    Wapen:
    Extra:

    Rol: Uitverkorene
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: (ze zijn allen 17, maar de geboortedatum kan verschillen)
    Uiterlijk: (beschrijving en foto)
    Vlek: (korte beschrijving van hoe die eruit ziet)
    Innerlijk:
    Kracht:
    Extra:

    Rol: mens
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (beschrijving en foto)
    Innerlijk:
    Extra:




    Regels:

    * Schelden en geweld mag IC, OCC niet*
    * 16+ is toegestaan (liefst onder spoiler)*
    *Ik zou graag willen dat deze RPG het lang volhoudt, denk daarom goed na of je wil meedoen en schrijf je niet bij teveel andere RPG’s in (dit is maar een richtlijn natuurlijk, ik verbied niet om met andere RPG’s mee te doen. Het kan enkel helpen deze langer te laten lopen)*
    *Maak je personage niet perfect*
    * OCC het liefste met {}, [], (), /, /, ||, **, ~~, <> etc.*
    * IC met de naam van het personage erboven*
    *Speel met je eigen personage, (tenzij je toestemming hebt van iemand anders)*


    Praattopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 19 jan 2015 - 18:16 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    FairyGothMother schreef:
    (...)
    Dat zou heel aardig zijn dankje! Heb het echt druk momenteel en als ik vanavond het rollentopic nog wil openen ;/
    Zoals het bij jou is klinkt het wel fijn. Dan zetten we iedereen gewoon in dezelfde groep. En ik had in gedachten dat er nog een heleboel andere jongeren op dat internaat rondlopen hoor, ook met andere leeftijden en zo. De kinderen die erheen gaan zijn nja eigenlijk gewoon best normale kinderen. Je hoeft neit overdreven rijk te zijn of zo om daarheen te kunnen.


    Okee, dan ga ik even een infobericht voor je maken (: ik maak wel gewoon wat leuks, en dan zeg jij maar of het leuk is of niet ;D


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ik wil de rol van Luke_Pinguin anders ook wel overnamen, indien nodig


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    ComingToTheTree schreef:
    (...)

    Okee, dan ga ik even een infobericht voor je maken (: ik maak wel gewoon wat leuks, en dan zeg jij maar of het leuk is of niet ;D

    Echt bedankt! ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”

    NecklessOfHope schreef:
    Ik wil de rol van Luke_Pinguin anders ook wel overnamen, indien nodig

    We moeten eerst natuurlijk de reactie van Luke-pinguin afwachten. Maar misschien zou jij dan inderdaad een betere kandidaat zijn, anders heb ik twee uitverkorenen. ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”

    FairyGothMother schreef:
    (...)
    We moeten eerst natuurlijk de reactie van Luke-pinguin afwachten. Maar misschien zou jij dan inderdaad een betere kandidaat zijn, anders heb ik twee uitverkorenen. ;3


    Oh, lol. Als jij wilt, is dat ook goed hoor!


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    NecklessOfHope schreef:
    (...)

    Oh, lol. Als jij wilt, is dat ook goed hoor!

    Nee, jij mag hem dan! Tenminste zodra we meer weten van Luke_Pinguin. ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”

    er bestaat gewoon echt een goeie en een slechte kant van aarde manipulatie xD


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Djibriel schreef:
    er bestaat gewoon echt een goeie en een slechte kant van aarde manipulatie xD

    Oh ja? ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”

    FairyGothMother schreef:
    (...)
    Oh ja? ;3


    Haha ja alleen zit ik met een paar dingen in de knup
    met de Pure Aarde Manipulatie kun je: Summoning overleden, wezens van de aarde , wezens van Licht en / of engelen
    en met Black Earth Manipulatie kan hij :Roepen de overledene, wezens van de aarde en / of demonen uit de hel.
    Calling geesten van de doden etc al hoort dat denk ik meer bij necromantie


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Djibriel schreef:
    (...)

    Haha ja alleen zit ik met een paar dingen in de knup
    met de Pure Aarde Manipulatie kun je: Summoning overleden, wezens van de aarde , wezens van Licht en / of engelen
    en met Black Earth Manipulatie kan hij :Roepen de overledene, wezens van de aarde en / of demonen uit de hel.
    Calling geesten van de doden etc al hoort dat denk ik meer bij necromantie

    Ja inderdaad dat heb ik al in necromantie gerekend. Ik dacht bij aarde gewoon meer aan het bewegen van de grond, aardbevingen, scheuren en zo ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”

    FairyGothMother schreef:
    (...)
    Ja inderdaad dat heb ik al in necromantie gerekend. Ik dacht bij aarde gewoon meer aan het bewegen van de grond, aardbevingen, scheuren en zo ;3

    haha ik ook tot dat ik dat tegen kwam.
    Ik zal maar een aantal dingen pakken en dan hoor ik wel of je het goed vind of niet. En hij zal geen mensen tot leven kunnen maken etc.
    Misschien is het wel toegestaan dat hij wezens van aarde kan maken die niet leven maar hem en andere kunnen beschermen wanneer dit nodig is?


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Djibriel schreef:
    (...)
    haha ik ook tot dat ik dat tegen kwam.
    Ik zal maar een aantal dingen pakken en dan hoor ik wel of je het goed vind of niet. En hij zal geen mensen tot leven kunnen maken etc.
    Misschien is het wel toegestaan dat hij wezens van aarde kan maken die niet leven maar hem en andere kunnen beschermen wanneer dit nodig is?

    Dat kan wel inderdaad ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Djibriel schreef:



    Rol: Uitverkorene
    Naam: Ariel Thomas Chamberlain
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 17, geboren op een warme maar vochtige lente avond, 15 mei.
    Uiterlijk: (beschrijving en foto)
    Vlek: De vlek op de binnen kant van Ariel zijn hand zijn de wortels van de boom des levens. Ze vallen erg op maar Ariel schaamt zich er niet voor en weet vaak de mensen wijs te maken dat dit een tattoeage is. In werkelijkheid zit die vlek er al zijn hele leven en heeft hij geen idee waarom hij het heeft laat staan wat het betekent


    Innerlijk:
    Kracht: De kracht die Ariel gekregen heeft is de kracht van de aarde. Ariel zal niet snappen waarom juist hij de kracht aarde heeft gekregen. Voor zijn idee past dit totaal niet bij hem of zijn karakter. In elk geval het karakter dat hij laat zien aan andere mensen. Maar aan de andere kant hij kan soms wel net zo hard zijn als steen etc. Er bestaan echter drie categorieën bij zijn kracht. Zo zou hij buiten het manipuleren van de aarde ook de aarde kunnen zuiveren en genezen. Ook kan hij wezens creëren uit aarde. Die hem en de andere als hij dit wil zou kunnen beschermen. Ze leven echte niet en luisteren dan alleen maar naar hem. Ariel zijn kracht heeft ook een slechte kant. Dit komt echter steeds meer bij hem omhoog wat er voor zorgt dat hij meer naar de zwarte kant neigt te gaan. Zo kan hij van alles breken en vernietigen wat in contact staat met de aarde. Kan hij pijn toe brengen door middel van trillingen in de aarde. Ook kunnen zijn creaties slecht worden, Het ligt er net aan welke categorie hij op dat moment gebruikt. Buiten dat om kan hij alles met aarde, het vervormen tot besturen ook is hij in staat rampen te veroorzaken. Echter neemt zijn kracht veel energie van hem af en krijgt hij vaak bloedneuzen en hevige hoofdpijn dit kan zelfs zo erg worden dat hij flauw valt en bewusteloos raakt tot hij weer genoeg energie heeft,
    Extra:


    ik heb dit bij zijn kracht staan. Ik ga nu slapen en morgen ariel afmaken aangezien ik om 6 uur al weer aan het werk ben


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Djibriel schreef:
    (...)

    ik heb dit bij zijn kracht staan. Ik ga nu slapen en morgen ariel afmaken aangezien ik om 6 uur al weer aan het werk ben


    Omg, ik weet nu al een bijnaam van Nathaniël voor hem :'D Kleine zeemeermin


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    ^Oh slaap lekker! En succes.
    Het lijkt mij helemaal goed. Enkel misschien dit:

    Kan hij pijn toe brengen door middel van trillingen in de aarde.


    Hoe erg zie je dat dan? In welke manier? Gooit hij hen op de grond door de trillingen en voelt het redelijk pijnlijk door hun lichaam heen?


    “To live will be an awfully big adventure.”