• Hoi allemaal!

    Ik moet morgen PWS inleveren en na vannacht tot 10 over 5 doorgewerkt te hebben en ik nu inmiddels zo'n 90 á 100 uur eraan heb gewerkt, stuit ik op een probleem: hoe vermeld in 's hemelsnaam de bron van afbeeldingen? Ik dacht dat ik het goed deed, maar dat is dus niet zo.
    Ik werk met voetnoten. Ik zet dus een voetnoot bij de afbeelding en zet bij de voetnoot de bron (in mijn geval allemaal linkjes naar webpagina's). Vervolgens zet ik er een onderschrift bij hoe de afbeelding heet, van wie die is en de datum van herkomst. Mijn vader meldde dat, dat niet goed was, maar ik begreep niet hoe het nu wel moest (heeft hij het wle uitgelegd?). Ik snap niet wat hier fout aan is, maar blijkbaar moet het anders. Mijn vader gaat het PWS printen deze ochtend en Google levert niet de antwoorden op die ik nodig heb. Kunnen jullie me alsjeblieft helpen?

    Alvast bedankt!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    In mijn verslagen zet ik inderdaad ook altijd de link neer, evenals de datum waarop ik de website heb bezocht. Dus ik weet niet wat je anders zou moeten doen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Murtagh schreef:
    In mijn verslagen zet ik inderdaad ook altijd de link neer, evenals de datum waarop ik de website heb bezocht. Dus ik weet niet wat je anders zou moeten doen.


    Datum van vondst hoeft niet bij de voetnoot bij ons, alleen in de bibliografie. Het gaat vooral om het onderschrift en het onderschrift is eigenlijk hetzelfde als de voetnoot. Mijn vader heeft net wat gestuurd, dus ik hoop daarmee wat te kunnen. Bedankt voor je hulp! c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ga er vanuit dat een pws hetzelfde is als een bachelorproef.

    Bij ons moest er een lijst van illustraties bijgevoegd worden. We hadden de keuze dit te doen na onze inhoudstafel, of eventueel bij de literatuurlijst. Maar dat was niet verplicht en mocht eventueel ook bij de literatuurlijst
    Normaal kan Word vanzelf de verschillende soorten vermeldingen doen, dus ik gok ook voor afbeeldingen. Dan moet je alleen zien dat je APA Fith hebt opstaan als thema.
    Wij moesten vooral kijken naar de Stijlwijzer en op sommige vlakken vind ik hem handig, maar op andere vlakken schiet die tekort.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Zoals jij 't zegt, eigenlijk. Van wie de afbeelding is - jaartal - naam v.d. afbeelding/figuur. Wordt bij ons op school goed gerekend en is volgens de schrijfwijzer die wij hanteren. Wel dan nog een complete verwijzing in de literatuurlijst.


    "I shut my eyes in order to see.'

    -> Slotje op aanvraag.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."