• Hallo, ^^

    De titel zegt het al haha. Maar kan iemand de zin uit deze gif plaatje halen, want ik wil hem gewoon zonder letters zien.

    Dit is de gif:



    Alvast dank je wel! (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik denk dat t een beetje onmogelijk is, Of ja, anders echt heeeeeeeeeeel veel werk.
    Misschien kan het wel bij gesneden worden, of een lelijke streep er doorheen (':

    Achievement schreef:
    Ik denk dat t een beetje onmogelijk is, Of ja, anders echt heeeeeeeeeeel veel werk.
    Misschien kan het wel bij gesneden worden, of een lelijke streep er doorheen (':


    Aaahw... D: Ik vind hem echt zo leuk! Ik wil hem namelijk gebruiken op mijn profiel, vandaar. Dus ik hoop dat iemand op Q mij een plezier wilt doet -als het lukt- om het eruit te halen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Ja dan zou je Hem bij iedere frame weg moeten photoshoppen en opnieuw een gif moeten maken.. :') ik denk dat je beter kunt zoeken naar de originele gif zonder titel als die bestaat.


    The one thing that doesn’t abide by majority rule is a person’s conscience.

    Vex schreef:
    Ja dan zou je Hem bij iedere frame weg moeten photoshoppen en opnieuw een gif moeten maken.. :') ik denk dat je beter kunt zoeken naar de originele gif zonder titel als die bestaat.


    Nope, die bestaat niet. Misschien wel hoor, maar ik heb hem niet zo gauw gevonden. Maar ik begrijp het, dan wordt het inderdaad een grote klus om dat voor elkaar te krijgen. D: Op dit moment heb ik wel iets anders gevonden, maar ik hoor het wel of iemand het wilt proberen. Zo niet, anders dan laat maar. :')


    One Who Travels A Higher Path.