• Allemaal zien we graag dat onze verhalen graag gelezen worden. Niet iedereen bereik je met de spotlight en velen van ons hebben een reclameblog aangemaakt. Ik vind het zelf altijd veel zoekwerk om een geschikt reclameblog te vinden, dus daarom dacht ik: waarom daar geen overzicht van maken? Dan heb je iedereen die reclame wenst te krijgen (op zijn eigen voorwaarden) op een rijtje. (:

    Heb jij er ook één? Laat dan een reactie achter zodat ik je op de lijst kan zetten.

    Reclameblogs
    Angmar.
    Kaj.
    Ambrose.
    Woodie
    Sempre
    Dorne
    Somnephilia
    Reigns
    Leonopteryx
    Lacrimarum
    Laleah
    WhiteTiger
    Maleficia
    Shipping

    [ bericht aangepast op 17 feb 2015 - 23:23 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oh! Ungoliant > Holder, al kan ik het me voorstellen als je het te veel werk vindt om bij te houden (:

    Holder schreef:
    Oh! Ungoliant > Holder, al kan ik het me voorstellen als je het te veel werk vindt om bij te houden (:


    Nah, dan blijft het tenminste actief. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wel, dan zal ik mijn naamsverandering ook doorgeven (:
    HappyxDemon > Somnephilia


    Mhm?

    Oh, Ziggler > Tylan


    16 - 09 - '17

    ik heb ook reclame dump, het staat bij men gastenboek. ik lees vooral Fanfictions en nog andere. :Y)


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    WhiteTiger schreef:
    ik heb ook reclame dump, het staat bij men gastenboek. ik lees vooral Fanfictions en nog andere. :Y)


    Ik dump nooit graag ergens reclame, op het forum wel. (al heb ik het nu wel in enkele blogs gedaan)

    [ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 17:28 ]


    16 - 09 - '17

    Tylan schreef:
    (...)

    Ik dump nooit graag ergens reclame, op het forum wel. (al heb ik het nu wel in enkele blogs gedaan)


    Ik heb het al even men gastenboek reclame. omdat ik vond dat er weinig mensen niet naar men blogs kijken, want hiervoor had ik dat ook een blog.
    Maar nu heb ik meer kijkers doordat het nu in men gastenboek staat. En dat vind ik persoonlijk wel beter. Dus, ik hou het daar dan ook maar bij. :)


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    WhiteTiger schreef:
    (...)

    Ik heb het al even men gastenboek reclame. omdat ik vond dat er weinig mensen niet naar men blogs kijken, want hiervoor had ik dat ook een blog.
    Maar nu heb ik meer kijkers doordat het nu in men gastenboek staat. En dat vind ik persoonlijk wel beter. Dus, ik hou het daar dan ook maar bij. :)


    Begrijpelijk. Ik vond het altijd vrij vervelend dat hopen mensen ongevraagd mijn gastenboek kwamen spammen met reclame, dus maakte ik maar een blog aan waar ik naar verwijs.


    16 - 09 - '17

    WhiteTiger schreef:
    ik heb ook reclame dump, het staat bij men gastenboek. ik lees vooral Fanfictions en nog andere. :Y)


    Je mag op Quizlet geen reclame in gastenboeken dumpen! De reden waarom ik (en vele anderen) een blog hebben aangemaakt. Als er weinig mensen kijken, kun je altijd een link in je profiel ernaartoe zetten. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Je mag op Quizlet geen reclame in gastenboeken dumpen! De reden waarom ik (en vele anderen) een blog hebben aangemaakt. Als er weinig mensen kijken, kun je altijd een link in je profiel ernaartoe zetten. (:


    Ok, dan zal ik even een blogje aanmaken met de link. hopelijk komen er dan mensen op deze manier ook eens in men blog :p


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    WhiteTiger schreef:
    (...)

    Ok, dan zal ik even een blogje aanmaken met de link. hopelijk komen er dan mensen op deze manier ook eens in men blog :p


    Haha. Ik wil straks best even je blog vullen met al mijn verhalen hoor. :')
    Al hangt dat natuurlijk van je eisen/interesses af ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Haha. Ik wil straks best even je blog vullen met al mijn verhalen hoor. :')
    Al hangt dat natuurlijk van je eisen/interesses af ;p


    jouw verhalen zullen me wel aanspreken :) bedankt trouwens :D


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    hierbij heb ik officieel ook een reclameblog :D
    fanfictions :D


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    Haha. Ik ga je erbij zetten. En ik heb ook alvast wat leesvoer voor je achtergelaten, hehe.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Artanis -> Corporalki ^-^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."