• Tigerlily ~ Femke
    Robin_Hood ~ Marco
    Quivers ~ Julie/Juul
    Perconte ~ Xantha
    Frances ~ Bell
    Meraki_ ~ Marjolein
    Sobremesa ~ Ilona
    Mangata ~ Jente
    Goya ~ Leonie
    Mrs_Hemmings ~ Simone/Moon

    Rollentopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 19 jan 2015 - 18:18 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    MT.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Mes topics


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Mt


    be gay do crimes

    Als er mensen zijn die hun echte naam willen geven, of een schuilnaam waaronder ze aangesproken willen worden, dan zet ik die in de beginpost. ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jullie kunnen mij gewoon Julie of Juul noemen ;3


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Is het trouwens vanzelfsprekend dat Engelen op een ouderwetse manier praten? Neem 'broeders en zusters' i.p.v. gewoon 'jongens'? c:


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Calendis schreef:
    Is het trouwens vanzelfsprekend dat Engelen op een ouderwetse manier praten? Neem 'broeders en zusters' i.p.v. gewoon 'jongens'? c:

    Nee niet meteen, ze moesten zich natuurlijk wat integreren in de tijd van nu om in de buurt te kunnen blijven van de uitverkorenen en hun te beschermen. Natuurlijk kan het wel dat er af en toe een vreemd woord tussen zit. Of een van de engelen kan of wil zich misschien niet indompelen in de moderne cultuur. ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”

    FairyGothMother schreef:
    (...)
    Nee niet meteen, ze moesten zich natuurlijk wat integreren in de tijd van nu om in de buurt te kunnen blijven van de uitverkorenen en hun te beschermen. Natuurlijk kan het wel dat er af en toe een vreemd woord tussen zit. Of een van de engelen kan of wil zich misschien niet indompelen in de moderne cultuur. ;3
    Bij die laatste zin zal je Acacia vast en zeker als een voorbeeld kunnen gebruiken, haha. Ik zal haar in de RPG wel even laten klungelen met alle woorden, dat gaat leuk worden, haha. c;
    En als ze bijvoorbeeld een soortdemet vergadering hebben met zijn zessen, wordt er dan nog steeds de taal van het heden gebruikt, en niet die van het verleden? c:
    Ik heb namelijk echt zin om met oude woorden te schrijven, vraag me niet waarom. cx


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Mt. Mijn naam is Xantha c;


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Calendis schreef:
    (...) Bij die laatste zin zal je Acacia vast en zeker als een voorbeeld kunnen gebruiken, haha. Ik zal haar in de RPG wel even laten klungelen met alle woorden, dat gaat leuk worden, haha. c;
    En als ze bijvoorbeeld een soortdemet vergadering hebben met zijn zessen, wordt er dan nog steeds de taal van het heden gebruikt, en niet die van het verleden? c:
    Ik heb namelijk echt zin om met oude woorden te schrijven, vraag me niet waarom. cx

    Haha, dat zie ik me wel voor me ja. ;3
    Euhm, nou dat valt te zien hoe ze dat zelf willen natuurlijk. Als de anderen ook graag onderling tussen engelen wat ouderwetser spreken vind ik dat helemaal goed. Het klinkt mij wel logisch.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    MT


    -

    FairyGothMother schreef:
    (...)
    Haha, dat zie ik me wel voor me ja. ;3
    Euhm, nou dat valt te zien hoe ze dat zelf willen natuurlijk. Als de anderen ook graag onderling tussen engelen wat ouderwetser spreken vind ik dat helemaal goed. Het klinkt mij wel logisch.
    Mij klinkt het ook logisch, gezien ze natuurlijk al meer dan duizend jaar oud zijn en ze zijn opgegroeid met de oudere talen.. Maargoed, we zien wel wat er allemaal van komt ;3


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Mijn topics ^^. Ik heet Bell.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Calendis schreef:
    (...) Mij klinkt het ook logisch, gezien ze natuurlijk al meer dan duizend jaar oud zijn en ze zijn opgegroeid met de oudere talen.. Maargoed, we zien wel wat er allemaal van komt ;3

    Ja, het komt vast vanzelf wel.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik heet Marjolein :)


    be gay do crimes