• Hey people!
    Het leek me wel leuk om een RPG op te starten :D ik hoop dat jullie het leuk vinden.
    Situatie:
    Iemand is vermoord, geen paspoort of identiteitskaart te vinden, en niet herkenbaar. Hoofd in geslagen met iets hards (schedel fractuur), gezicht en vingers onherkenbaar gemaakt (dus ook geen vinger afdruk, of iemand die hem kan identificeren). Het is een man en ze schatten hem rond de dertig jaar oud. Heel het plaats delict is schoon gemaakt van afval, vingerafdrukken, DNA, auto's, niks is te vinden. Camera's zijn los geschroefd en mee genomen voor dat er ook maar iemand werd vermoord. Een georganiseerde boel dus. Het aanknopingspunt is een klein fragmentje film van een van de camera's die is opgeslagen op de computer van het beveiligingskantoor van een van de daders (die staat niet in het systeem van de politie) en een getraumatiseerde tiener die iets heeft gezien maar weigert nog maar één woord te zeggen.

    De personen:
    deze mag je zelf bedenken maar er zijn dus een aantal dingen van bepaalde dingen zijn er maar een paar plaatsen voor personages (A.U.B. geen perfecte personages alstublieft… laat ze menselijk zijn, ook al zijn het moordenaars… dus niet iemand die alles in eens kan!) :
    Politie:

    1 Hoofdinspecteur1 Inspecteur
    3 Recherche medewerkers (waar onder één technische recherche)
    1 Brigadier
    3 Agenten

    Slachtoffers:
    1 Getraumatiseerde tiener (die niet spreekt) de tiener is al gereserveerd
    1 Dooie vent (die kan je niet gebruiken als personage…)

    Verdachten:
    2 moordenaars
    5 medeplichtige
    4 verdachte

    Overig:
    2 advocaten
    En random mensen die je tegen komt

    Wat is de bedoeling? Je kiest allemaal een persoon, die vul je zelf helemaal in, van uit deze ga je ook schrijven, maar je krijgt ook de kans om zo nu en dan een ander personage te pakken (je blijft de eerste houden ten zij die neergeknald word of zo… pak dan ff een nieuwe xD ) dus je hebt een vaste personage en dan zo nu en dan mag je een bij personage spelen zo als bijv:
    Je bent de getraumatiseerde tiener en zo nu en dan schrijf je de ene keer van uit een medeplichtige of van uit een random agent.

    Oke dan nu de invul lijstjes:

    Moordenaar of medeplichtige lijstje;
    Naam voluit:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Motief:
    Moordenaar of medeplichtige?:
    Baan of specialiteit:
    Familie:
    Hobby’s
    Foto:
    Extra:

    Politie lijstje;
    Naam voluit:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Rang:
    Specialiteit:
    Familie:
    Hobby’s
    Foto:
    Extra:

    Slachtoffer:
    Naam voluit:
    Geslacht:
    Leeftijd (tussen de 13 en 17 jaar):
    Karakter:
    School:
    Familie:
    Hobby’s
    Foto:
    Extra:

    Verdachtes:
    Naam voluit:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Motief:
    Baan:
    Familie:
    Hobby’s:
    Foto:
    Extra:

    Advocaat:
    Naam voluit:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Specialiteit (moordzaken, mishandeling etc.):
    Familie:
    Hobby’s:
    Foto:
    Extra:

    Nou dat waren ze… Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 6 feb 2015 - 18:29 ]


    Tell me your hopes and dreams don't end in the heart of a graveyard - Demon Hunter; Heart of a graveyard

    ik maak al vast voor mezelf een personage... maar ik reserveer al vast een van de moordenaars!


    Tell me your hopes and dreams don't end in the heart of a graveyard - Demon Hunter; Heart of a graveyard

    en ik reserveer ff voor een vriend van mij Kevin de Tiener!


    Tell me your hopes and dreams don't end in the heart of a graveyard - Demon Hunter; Heart of a graveyard

    dit is mijn personage!
    Moordenaar of medeplichtige lijstje;

    Naam voluit: Evert Johann Ruiter
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 35
    Karakter: Kalm over het algemeen, maar kan in eens heel agressief uit vallen over de kleinste dingen, iets dat niet veel mensen weten, hij is geen teamplayer en doet het liefst alles in zijn eentje, iets dat al snel een val kuil is voor hem, want hij kan het niet allemaal alleen.
    Motief: In gehuurd door iemand.
    Moordenaar of medeplichtige?: Moordenaar
    Baan of specialiteit: huurmoordenaar, ex-militair
    Familie: heeft hij geen contact mee, hij heeft er ook geen behoefte aan.
    Hobby’s: die heeft hij niet echt. Hij is constant bezig met zijn ‘baan’ en als hij vrij heeft dan zit ie gewoon wat op de bank te zappen of hij traint.
    Foto: komt ook nog wel een keer...
    Extra: komt nog wel een keer

    [ bericht aangepast op 6 feb 2015 - 18:28 ]


    Tell me your hopes and dreams don't end in the heart of a graveyard - Demon Hunter; Heart of a graveyard

    - reactie foetsie -

    [ bericht aangepast op 23 feb 2015 - 22:13 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."