• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ik ben bijna zo flauw om Campbell zichzelf op te laten sluiten in een wc hokje zodat George niet bij hem kan komen x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik heb gekeken en binnen twee weken zijn we bij topic drie beland. How in Merlins beard is that possible?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ik heb gekeken en binnen twee weken zijn we bij topic drie beland. How in Merlins beard is that possible?


    Ik heb inspiratie; dat is het probleem :'D evenals Linde & jij


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    'Nee- Campbell. Je hoeft dit niet te doen. En waarom ik je dit niet heb verteld? Waarom heb jij me niets over jouw wonden verteld. Want ik zag het heus wel toen Kealan in je zij drukte. Want je had pijn.' Ik schudde snel mijn hoofd en voelde dan ook zijn hand op mijn zij en slikte zachtjes. Ik mocht dus niet laten zien dat ik pijn had; merlin, waarom deed hij zo moeilijk. Hij was veel belangrijker dan ik. Wanneer ging hij dat nou eens begrijpen. Wanneer ging hij nou eens begrijpen dat wat er met mij gebeurd; allemaal niet uitmaakt.
    ‘En ik vertrouw je heus wel. Alleen ik wilde niet dat je bezorgd zou raken. Je hoeft niet met Kealan te praten, Campbell Saunders. Het voelt echt beter dan hoe het eruit ziet. Het is niets ernstigs; geloof me. Als jij mij belooft om niet met hem te praten, beloof ik jou om hem niet aan te vallen of überhaupt dicht bij hem te staan. En jij gaat ook jouw wond nu laten zien; afgesproken?'
    Ik schudde direct mijn hoofd. ‘Kijk naar je borstkas; het is helemaal blauw door hem. Zijn vingers zijn gewoon hard; daarom deed het pijn. Niet iedereen kan zachte vingers als jij hebben.’ Praatte ik er snel omheen hoewel ik me ietwat zenuwachtig voelde worden terwijl ik om beschermend armen om me heen zetten. Ik moest dan ook sterk de neiging onderdrukken om niet het wc hokje in te rennen en mezelf op te sluiten zodat George niet verder kon gaan met zijn verdenkingen; maar als ik dat zou doen dan zou het nogal opvallen.
    ‘En.. Zwadderich.. Griffoendor. Eeuwen oude strijd vind je niet- ik bedoel- misschien als ik met Kealan praat; dan word alles bijgelegd en wie weet worden jullie vrienden.’ Ratelde ik gespannen terwijl ik zo onzichtbaar mogelijk naar achter schuifelde. ‘En misschien is het wel laat- en ik bedoel er zijn vast mensen op de zaal die je wilt zien- zoals Fred.. Ralf.. Angelina..’ merlin dat waren de enige namen die ik op kon noemen- terwijl ik wist dat George enorm populair op school was. ‘..En de rest.’

    [ bericht aangepast op 18 dec 2014 - 0:39 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ik heb inspiratie; dat is het probleem :'D evenals Linde & jij


    En wat me echt beangstigd is dat we bij goblet, ik heb het net nig gecheckt, binnen twee maanden pas drie topics verder kwamen. En bij dit is het na twee weken. How in Merlins beard is that even possible?!


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    "Fred, Ralf, Angelina.. en de rest" - Campbell Saunders 2015

    Daar gaf ik het dus op en ging ik stuk x'D Campbell is zo schattig =''D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    En wat me echt beangstigd is dat we bij goblet, ik heb het net nig gecheckt, binnen twee maanden pas drie topics verder kwamen. En bij dit is het na twee weken. How in Merlins beard is that even possible?!


    Goblet begon in de lente/zomer :Y) en Phoenix in de Winter dus dan zitten mensen meer binnen omdat het zo koud is :Y) logische reden; en ook omdat George en Campbell evenals Fred en Ralf nu middels wel enorm op elkaar afgesteld zijn x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mt


    Vampire + Servant = Servamp

    Boe
    Jullie maken me trots :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    Boe
    Jullie maken me trots :'D


    Jeej, dacht ik al :D krijgen wij nu een koekje (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••



    Voor iedereen van Lucka.


    Vampire + Servant = Servamp

    Seto schreef:



    Voor iedereen van Lucka.


    Omg die zien er lekker uit :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    Hij schudde direcht met zijn hoofd, natuurlijk had ik dat ook verwacht. Maar het was een poging waard.
     ‘Kijk naar je borstkas; het is helemaal blauw door hem. Zijn vingers zijn gewoon hard; daarom deed het pijn. Niet iedereen kan zachte vingers als jij hebben. En.. Zwadderich.. Griffoendor. Eeuwen oude strijd vind je niet- ik bedoel- misschien als ik met Kealan praat; dan word alles bijgelegd en wie weet worden jullie vrienden.’
    Ik trok mijn wenkbrauwen op en schudde zachtjes met mijn hoofd.
    ‘En misschien is het wel laat- en ik bedoel er zijn vast mensen op de zaal die je wilt zien- zoals Fred.. Ralf.. Angelina.. en de rest.’
    Direct schudde ik met mijn hoofd en greep naar zijn armen die hij rondom zijn eigen lichaam had gegooid en trok ze weg.
    'Ik hoef ze nu niet te zien, Campbell. Sorry, maar nu is het mijn beurt.'
    Ik greep naar de rand van zijn shirt en schaamteloos trok ik de wat omhoog waardoor de laken van net zichtbaar werd, het was om zijn zij heen gebonden. Even frumelde ik er aan voordat ik en los trok en me onwijs schrok van de ontsteken wond op zijn zij. Hwr was groot en zag er erg pijnlijk uit, dodelijk en ontzteken. Veler maler erger dan die van mij, als zeg ik het zelf.
    'Oh Merlin; dat ziet er njet goed uit.' Siste ik zachtjes en waagde het even aan te raken maar trok mijn hand weer terug en schudde met mijn hoofd.
    'En jij zegt waarom ik mijn wond niet heb laten zien?! Verdomme Campbell; jouw wond is honderd keer erger dan die van mij! In Merlijns baard Camp..' ik schudde weer met mijn hoofd en greep naar het laken die op de grond was gevallen. Merlin, deze laken is ook te groot en dik. Ik beet even op mijn lip voordat ik het weer terug gooide en waagde even om mijn witte blouse over zijn wond vast te binden, maar in plaats van dat greep ik naar mijn stok, wees die naar de laken en verkleinde het waarna ik het weer schoon toverde.
    'Of je het wilt of niet, ik sleur, draag of sleep je mee naar het ziekenzaal toe , Campbell Saunders. En als je daar niet heen wilt gaan, zorg ik er voor dat die wond verdwijnt, hoe lang dat ook wel mag gaan duren.' Zei ik gespannen en hield de kleine laken die nu op een doek leek, onder het kraan met lauw water. Ik liep terug naar Campbell en legde het zachtjes tegen zijn wond neer.
    'Ik meen het Campbell, hoe kwam dit überhaupt? Vertel me tenminste dit, Campbell Saunders. En niet liegen, want ik zie wanner je liegt.' Ik beet even weer op mijn lip en liet de doek weer los. Het zav er afschuwelijk pijnlijk uit.
    'Campbell, wie jeeft dit gedaan? Als jij me belooft om me nu de waarhwid te vertellen, Merlin Campbell, ik beloof je dan niet meer in Kealan zijn buurt te komen. En je gaat genezen.'

    Beter dan je verwachtingen denk ik :') want ik geloof dat je afschuwelijk dacht over deze post.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Wauww; George :'3 ik voel me nu een slechte mama gezien in vergelijking George Camp helpt en andersom deed Camp weinig :'(


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Wauww; George :'3 ik voel me nu een slechte mama gezien in vergelijking George Camp helpt en andersom deed Camp weinig :'(


    Campbell gebruikt liever woorden dan dat hij het uitvoert, zo dwingt hij George om nooit meer bij Kealan te komen, wat hij dus door jou heeft beloofd =']

    en George praat niet zo veel en gaat meteen zijn gedachtes uitvoeren en proberen de pijn wat te dempen (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••