• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Ja maar Camp weet de weg toch niet x'D Enfin; hoe lang gaat het duren dat we naar volgende dag gaan want ik weet niet waar jij & Fred mee bezig zijn


    Maar je mag george besturrn he :'D

    En eerlijk gezegd weet ik het ook niet echt :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Op een voorwaarden. Jij gaat naar Madama Plijster toe en heel deze schooljaar zal je verder van mij zijn.' ik keek verbaasd op en zag nog net zijn grijns op zijn gezicht voor zijn lippen die van mij raakte die ik zachtjes beantwoorden en mijn vingers zachtjes in zijn vlees haakte tot hij weer weg trok.
    ‘Zullen we nou maar terug naar leerlingenkamer gaan.. ?’ ik knikte voordat ik zachtjes nog twee kussen achter zijn oor drukte. ‘Dat zijn er twee.’ Glimlachte ik zachtjes. ‘…Je hoeft je niet zorgen te maken of je mij hebt of niet. Je had me al bij het begin af aan.’ Fluisterde ik zachtjes voordat ik mijn hoofd liefkozend langs zijn kin wreef om zijn blouse dicht te knopen. ‘Sorry- maar ik kan je echt niet zo door de gangen laten lopen- zo- zo bloot; ik denk dan dat mensen- ik noem maar een voorbeeld; Angelina; je dan niet alleen mentaal maar ook figuurlijk gaan bespringen.’ Het laatste zei ik ietwat zachter omdat ik eigenlijk niet Georges’ vriendin wilde beledigen. Waarschijnlijk was ze wel aardig… ergens.. als ze slaapt; en waarschijnlijk droomt over George. Zachtjes knoopte ik zijn laatste knoopje dicht om op te staan wat nog aanzienlijk moeilijk ging. Nu het eenmaal in contact geweest was met water; prikkelde het erger dan voorheen. Voorzichtig boog ik me naar Georges shirt en pakte wat rollen papier die ik tegen me aandrukte en direct toen ik het los liet leek het alweer te vallen waardoor ik moeizaam zuchtte. ‘..Ik beloof dat ik jouw shirt schoon maak.’ Met dat schoot ik zijn shirt in en hoopte met heel mijn hart op zo min mogelijk vlekken zodat ik Georges’ shirt niet verpest.


    pech gehad; je mag campje besturen.! bám.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wat was het wachtwoord van de dikke dame :'3 ik weet alleen van leerjaar een en al de andere heb ik gewoon vergeten xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Wat was het wachtwoord van de dikke dame :'3 ik weet alleen van leerjaar een en al de andere heb ik gewoon vergeten xq


    haha alsof ik dat weet x'D doe maar fortuna major ofzo :'x of varkenssnuit; dat zijn de enige die ik me nog herinner


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    haha alsof ik dat weet x'D doe maar fortuna major ofzo :'x of varkenssnuit; dat zijn de enige die ik me nog herinner


    Ik kijk wel op Wikipedia :'3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik kijk wel op Wikipedia :'3


    als ik niet té lui was, had ik opgestaan en HP 5 uit mijn boekenkast gepakt... x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    1995
    Mimbulus mimbletonia

    Alea iacta est[1] (Latin for "The die is cast.")

    (harry Potter 5; had het kunnen weten mimbulus mimbletonia x'D )


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kealan- Dereck Moore

    ‘Het spijt me. Ik was niet bij het avondeten dus had ik nog niet echt de kans gekregen. De dingen die ik zei, ik meende ze niet. Dat weet je toch?’
    Ik knikte hoewel ik ergens wel het gevoel had dat hij dat puur alleen zei, zodat hij me niet kwijt zou raken als vriend. Ik was nou eenmaal een persoon die altijd op zijn hoede bleef; zelfs bij vrienden.
    'Maar goed, laten we maar ergens anders heen gaan. Ik moet nog een goed verhaal bedenken om aan Saunders te vertellen. En als hij langskomt, doe dan alsof je boos op me bent, oké?'
    Ik grinnikte kort voordat ik mijn hoofd schudden. ‘Ik heb al genoeg Weasleys en Saunders gezien voor vandaag. Per slot van rekening ben ik benieuwd of er nog wat leuks is gebeurd; ik zat namelijk de hele dag opgesloten bij die vieze mudbloods in de klassenoudste coupe.’ Ik trok een vies gezicht voordat ik Jonah mee trok richting de kerkers. ‘Rooky komt trouwens in leerjaar 7; ik zou het niet erg vinden- als je me liet zitten om naast hem te zitten. Zolang je hem maar niet de hele tijd gaat betasten.’ Zei ik met een kleine grijns.

    --- jij mag Slytherin passwoord verzinnen; Linde. With love :’D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Hij knikte en boog zich voorover en ik stond klaar om zijn kus te ontvangen hoewel hij langs mij heen boog en twee kusjes achter mijn oor plaatste waardoor ik even grinnikte en mijn hand tegen de gekuste plek aan te zetten.
    ‘Dat zijn er twee… Je hoeft je niet zorgen te maken of je mij hebt of niet. Je had me al bij het begin af aan.’
    Camobell boog zich weer voorover maar deze keer streek hij mijn zijn hoofd net onder mijn kin waardoor het aanvoelde als een kat die je een kopje gaf en begon mijn knoopjes van mijn blouse dicht te knopen.
    ‘Sorry- maar ik kan je echt niet zo door de gangen laten lopen- zo- zo bloot; ik denk dan dat mensen- ik noem maar een voorbeeld; Angelina; je dan niet alleen mentaal maar ook figuurlijk gaan bespringen.’
    Ik lachte wat en keek toe hoe Campbell zich overeind trok waarna ik wat met mijn vingers begon te spelen. Het is zo grappig hoe we een aantal secondes zo serieus en verdrietig tegen elkaar aan het praten waren, en nu lachen we plotseling.
    ‘..Ik beloof dat ik jouw shirt schoon maak.’
    Ik keek weer op waar ik de gewoonlijke Campbell Saunders in een George-formaat gewaad zag staan waardoor ik ook mezelf overeind trok.
    'Mak je maar geen zorgen Campbell, ik hou er wel van om ook in een fleugje van "Campbell" morgen door het school te gaan lopen. Anders gezegd; als we een kus kunnen delen, kunnen we ook een gewaad samen delen.' Zei ik met een knipoogje voordat ik naar zijn hand greep en hem de wc's uit begeleidde.
    'Nadat je vorig jaar de hele tijd in het boot sliep, mag je eindelijk ook bij ons slapen.' Zei ik, lichtjes enthousiast tot poging om de hele gesprek van net te vergeten. Natuurlijk kan ik het niet vergeten en het heeft me best wel verdrietig gemaakt, maar als je maar even een breed glimlach op je gezicht kunt plakken, zal alles goed komen. Ik glimlachte maar bij mijn eigen gedachtes en begeleidde Campbell de zevende verdieping op en bleef voor het portret stil staan.
    'Als eerst; onze portret, de dikke dame "waakt" over onze leerlingenkamer. Als je het wachtwoord niet weet, zal je die avond in het grote zaal moeten overnachten.' Zei ik en ik zag de dikke dame naar mij staren.
    'Oh- oh- jonge man, jij hoort toch al binnen te zijn?'
    'En soms kan ze erg irritant zijn.' Voegde ik er aan toe.
    'Mimbulus mimbletonia' riep ik maar naar het portret toe. De dikke dame rolde maar met haar ogen en de portret schoot open.
    'Dus, welkom in ons domein, Campbell Saunders.'
    En ik trok Campbell zachtjes mee de leerlingenkamer binnen waar al leerlingen zaten, veel zesde en zevende jaars terwijl de anderen al aan het slapen waren.


    Haha, dankjewel voor die wachtwoord :') anders moesten ze ok freddie wachten ^^ of buiten slapen


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Slytherin had toxh geen wachtwoord? Ik herriner me vaag dat de deur gewoon bij pure zwadderaars open gingen en dus geen wachtwoord voor nodig hebt. Netals dat je bij ravenclaw simpel een raadsel moest oplossen. Hoe zat dat eigenlmet hufflepuff :'D

    [ bericht aangepast op 18 dec 2014 - 20:16 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Slytherin had toxh geen qachtwoord? Ik herriner me vaag dat de deur gewoon bij pure zwadderaara open gingen en dus geen wachtwoord voor nodig hebt. Netals dat je mij ravenclaw simpel een raadsel moest oplossen. Hoe zat dat eigenlmet hufflepuff :'D


    Volgens mij zei Draco in deel 2 '' Pure Blood '' als password tegen de deur toen Harry en Ron vermomd waren als Korzel en Kwast. x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Volgens mij zei Draco in deel 2 '' Pure Blood '' als password tegen de deur toen Harry en Ron vermomd waren als Korzel en Kwast. x')


    Ben ik gehersenspoeld :'D ik wist het bijna zeker x') denk dat ik "pure blood" verwars heb met pure zwadderaars :')

    Maar ik meen het. Gryffindor en slytherin hebben een wachtwoord, ravenclaw een raadsel en wat in merlijns naam had hufflepuff x'D denk dat Rowling zelf ook niets boeide voor Hufflepuff en dat ze het er niet bij heeft geachreven. of mij niet. Weet jij het :'3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ben ik gehersenspoeld :'D ik wist het bijna zeker x') denk dat ik "pure blood" verwars heb met pure zwadderaars :')

    Maar ik meen het. Gryffindor en slytherin hebben een wachtwoord, ravenclaw een raadsel en wat in merlijns naam had hufflepuff x'D denk dat Rowling zelf ook niets boeide voor Hufflepuff en dat ze het er niet bij heeft geachreven. of mij niet. Weet jij het :'3


    Haha ze was moe x'D Ravenclaw heeft ze ook pas in deel 7 benoemd dus toen dacht ze; laterrrrrr :'D Hufflepuf; pfff alsof iemand dat intresseert x'D

    ---

    Ik moest denken; toen George ezei; dat ze over leerlingenkamer ''waakt'' en omdat Camp geen bed heeft vanavond; dacht ik meteen aan een Camp die als een hondje in een mand met gespitste oren op de grond naast George lag. Yep... rare humor x.o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Maak je maar geen zorgen Campbell, ik hou er wel van om ook in een vleugje van ‘’Campbell’’ morgen door de school te gaan lopen. Anders gezegd; als we een kus kunnen delen, kunnen we ook een gewaad samen delen.’ Ik voelde mijn wangen weer rood worden; wat alleen maar verergerd werd door de knipoog van George die vervolgens mijn hand pakte om me de wc’s uit te trekken.
    ‘Nadat je vorig jaar de hele tijd in het boot sliep, mag je eindelijk ook bij ons slapen.' Ik knikte terwijl ik met al mijn kracht alle gangen probeerde te houden wat gewoon weg; te veel was. Klammfels was kleiner; althans het had vele wegen onder de grond maar daar mocht men niet komen; tenzij je niet meer terug wilde keren.
    ‘Als eerst; onze portret, de dikke dame ‘’waakt’’ over onze leerlingenkamer. Als je het wachtwoord niet weet, zal je die avond in de grote zaal moeten overnachten.’ Ik keek verbaasd naar het portret waar een dikke dame in een roze jurk afgebeeld stond. Merlin; ze hadden haar letterlijk en figuurlijk een naam gegeven. Misschien was het netter geweest als ze haar ‘de dame in de roze jurk.’ Genoemd hadden ofzo.
    ‘Oh- oh- jonge man, jij hoort toch al binnen te zijn?’
    ‘En soms kan ze erg irritant zijn. Mimbulus mimbletonia.’ Tot mijn verbazing ging de schilderij open en kwam er een doorgang tevoorschijn. Dit is dus iets wat ik totaal gemist had; de vorige keer dat ik hier was. Ralf had me gewoon langs alle gangen getrokken en dus ook hierdoor waardoor ik dit totaal niet gezien had.
    ‘Dus welkom in ons domein, Campbell Saunders.’ In plaats van mijn blik; bewonderend door de kamer te laten gaan keek ik enkel op naar George. ‘Minder versierd dan de vorige keer.’ Zei ik terwijl ik mijn mondhoeken iets optrok. ‘Het is hier echt anders dan Klammfels. Dan heb ik het nog niet eens over de warmte en omgeving gehad. Boordevol met sneeuw...' zei ik terwijl ik speels in zijn hand kneep; doordat ik wist dat George van sneeuw hield. 'Maar je mag er alleen niet aan zitten.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wat kunnen Campje; en Georgje doen x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya