• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Waarom rolt er een traan over Fred zijn gezicht :'o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Daar kom je wel achter.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik ben zeer nieuwsgierig :Y) en Ralf is een ninja. Hij ziet alles.


    Ralf Auron

     'Natuurlijk, neem alle tijd die je wilt. Het is jou keuze en ik wil niet dat je denkt dat ik alleen van je hou als je meekomt ofzo. Wat ik hou toch wel van jou.'
    Ik glimlachte zachtjes voordat hij me in een omhelzing trok. Mijn glimlach werd wat breder waarna ik automatisch mijn ogen ook sloot. Merlin, kon ik maar voor eeuwig zo blijven staan.
    '.. zullen we maar naar het lwerlingem kamer gaan?'
    Vroeg ik zachtjes voordat ik hem zelf veer losliet. Mijn glimlach verdween even toen er iets glinsterens opviel die zijn wang afgleed; namelijk een traan en ik kan nu bekennen dat ik geschrokken ben. Van een klein traantje. Maar alsnog; een traan kan wel klein zijn, maar het heeft wen zeer groot inhoud. Ik keek even weg en greep zachtjes naar zijn hand.
    'Is- is er iets? Of- nee- laat maar.. ik- zullen we maar.. ?' Murmelde ik snel.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ik wil Camp heus wel George mee laten trekken naar de leerlingen kamer.. maar hij weet niet waar het isx'D dus als je naar mijn post hem meetrekt?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley

    '.. zullen we maar naar de leerlingenkamer gaan?' Ik knik en veeg snel mijn traan weg, maar het is al te laat. Ralf heeft het al gezien. Mezelf uitscheldend voel ik hoe Ralf mijn hand vastpakt en pak ik ook zijn hand vast. 'Is- is er iets? Of- nee- laat maar.. ik- zullen we maar.. ?' Ik knik en kijk hem even aan. Hij heeft geen idee wat er aan de hand is, maar ik weet niet of ik het aan hem kan vertellen. Altijd wil ik hem beschermen, maar kan ik dit wel geheimhouden?
          Ik buig naar hem toe en kus hem. Ik wil nooit meer loslaten, maar uiteindelijk weet ik dat ik hem ooit los moet laten en haal ik mijn lippen van de zijne. 'Laat me nooit alleen, Ralf Auron.'
          Als ik besef wat ik aan het doen ben schrik ik even. Meteen herstel ik mezelf en forceer ik een glimlach. 'Op weg naar de leerlingenkamer dan maar. Perkamentus vroeg om vuurwerk, dus als we mijn broer tegenkomen dan kunnen we dat altijd nog gaan regelen.' Ik grijns, maar weet dat het er waarschijnlijk eerder eng dan vrolijk uitzie omdat ik me totaal niet vrolijk voel.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Oh neeeee Fred :'( je mag niet niet blij zijn !!


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    ik wil Camp heus wel George mee laten trekken naar de leerlingen kamer.. maar hij weet niet waar het isx'D dus als je naar mijn post hem meetrekt?


    Je mag george wel besturen hoor zodat ze voor het portret staan of zo :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Je mag george wel besturen hoor zodat ze voor het portret staan of zo :p


    Ja maar Camp weet de weg toch niet x'D Enfin; hoe lang gaat het duren dat we naar volgende dag gaan want ik weet niet waar jij & Fred mee bezig zijn


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wow, er staan maar 2 fanfictions in de top stories en een die 'observaties van een muurbloem' heet, wat de Nederlandse titel is van 'The Perks of being a wallflower' dus niet echt OP is -.-


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    Wow, er staan maar 2 fanfictions in de top stories en een die 'observaties van een muurbloem' heet, wat de Nederlandse titel is van 'The Perks of being a wallflower' dus niet echt OP is -.-


    Wat wil jij eigenlijk nog deze dag doen met Kealan & Jonah?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Wat wil jij eigenlijk nog deze dag doen met Kealan & Jonah?


    Ik had niet echt een plan ofzo.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    Even bleef het stil town hij me maar aankeek en plotseling voorover boog om me een kus te geven. Ietwat verbaasd sloot ik zo mijn ogen, dIe ook gesloten bleven toen Fred weer achteruit deinsde, alsof ik wachtte op nog eentje.
    'Laat me nooit alleen, Ralf Auron.'
    Ik opende mijn ogen weer en schrok meer door hoe serieus zijn stem klonk.
    'Op weg naar de leerlingenkamer dan maar. Perkamentus vroeg om vuurwerk, dus als we mijn broer tegenkomen dan kunnen we dat altijd nog gaan regelen.'
    Mijn mond veranderde in een soort "o" vorm waarna ik wegkeek en Fred mee door de gangen sleurde.
    'Dat- hopelijk schrikt dat de eerste jaars niet af.' Verzon ik snel en beet o mijn lip. Serieus Ralf? "Hppelijk schrikt dat de eerdte jaars niet af." Kon ik niet wat beters verzinnen? Maar ach. Mijn gedachtes warwn mee onder het bezit van die ene traan die ik van Fred zijn gezicht zag afrollen. Waarom was die traan daar? Was hij verdrietig? Om wat? Ik beet even ol mijn lip en murmelde vervolgens: 'ben- ben je verdrietig?' Zonder hem aan tr kijken. En weer vervkoekte ik mezelf omdat dit erg dom klonk. Ik weet niet waarom, maar hrt klonk direct en dom. Maar alsnog, een traantje al lijkt mijn hart te verscheuren.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    NoStranger schreef:
    (...)

    Ik had niet echt een plan ofzo.


    Zou ik Kealan Jonah mee laten sleuren naar Slytherin Common Room'?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Overigens, denken julloe dat we ooit kunnen gaan komen tot aan de tovenaarsoorlog, nog steeds met deze huidige verhalenlijn :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Ja maar Camp weet de weg toch niet x'D Enfin; hoe lang gaat het duren dat we naar volgende dag gaan want ik weet niet waar jij & Fred mee bezig zijn


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya