• -

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 13:01 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Misschien ben je bang dat je hem als beste vriend kwijtraakt?
    Maar ik zou er voor gaan :Y)
    Want jullie vinden elkaar heel leuk :'D
    Succes n.n

    xMAGNIFICENT schreef:
    Misschien ben je bang dat je hem als beste vriend kwijtraakt?
    Maar ik zou er voor gaan :Y)
    Want jullie vinden elkaar heel leuk :'D
    Succes n.n



    Maar., Ik weet niet of ik hem leuk vind! Soms irriteer ik me mateloos aan hem. En de andere keer wil ik hem wel weer zoenen :'$ En ik wou altijd al graag een jongen die groter is dan mij, en hij is wat kleiner dan mij :'$ en ik weet wel dat ik niet alleen op het uiterlijk moet afgaan, en dat doe ik ook niet. Maar ik weet zelf nog niet eens goed of ik iets met hem wil ofzo.


    Sometimes it's best not to care.

    Confuse schreef:
    (...)


    Maar., Ik weet niet of ik hem leuk vind! Soms irriteer ik me mateloos aan hem. En de andere keer wil ik hem wel weer zoenen :'$ En ik wou altijd al graag een jongen die groter is dan mij, en hij is wat kleiner dan mij :'$ en ik weet wel dat ik niet alleen op het uiterlijk moet afgaan, en dat doe ik ook niet. Maar ik weet zelf nog niet eens goed of ik iets met hem wil ofzo.

    Ik denk dat je gewoon heel erg twijfeld. ;x
    Opzicht kan ik me dat wel heel goed voorstellen ^^ ; maar ik zou er echt gewoon voor gaan...

    xMAGNIFICENT schreef:
    (...)
    Ik denk dat je gewoon heel erg twijfeld. ;x
    Opzicht kan ik me dat wel heel goed voorstellen ^^ ; maar ik zou er echt gewoon voor gaan...



    Echt bedankt voor je hulp <3


    Sometimes it's best not to care.

    ik heb precies precies t zelfde. er zit n vent in mn klas en die zie k al zoon beetje vanaf t begin van t schooljaar zitten maar ik wil m ook niet leuk vinden wat k irriteer me altijd aan m en t is n enorme sukkel.. maar k merk wel aan mezelf dat k best vaak naar m kijk en hij kijkt (volgens mij) ook wel vaak naar mij.. maar ik probeer die gevoelens ook altijd weg te frummelen en soms help dat voor n tijdje maar nooit voor lang
    ik weet zelf ook nog niet hoe k ermee om moet gaan dusz ik kan je niet helpen, sorry!
    sterkte!!


    She said: I gotta find out for myself

    Confuse schreef:
    (...)


    Echt bedankt voor je hulp <3

    Graag gedaan n.n
    Niet dat ik er veel verstand van heb; maargoed x.x