• Oké dan >.o' like opeens begint iedereen hier over Bill te zeveren, is het niet over zijn geaardheid dan is het wel over zijn haar of eender wat!

    Hebben jullie hier dan niets beters te doen dan te zeuren over Bill?

    Like, bemoeid hij zich ermee hoe jou haar eruit ziet, hoe jij geaard bent, hoe jou stijl is?

    I don't think so!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    hij kent ons niet eens ... maar wij hem wel xD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.



    Ik ben het zoooooó met jou eens hea!
    Als het Bill is ,Is het meteen gezeik.Als ik het nou zou zyn of jy, Is het niet erg.! [/voorbeeld] Maar ik vind dat gwn belachelijk!!
    Als bill zyn haar zo wil,Laat hem dan! Togg? =]
    Ik ben het helemaal met je eens! <3

    x

    Ik ben het best wel eens met jou.
    Maar ja, er zijn hier nogal wat geobsessed fans (in het algemeen) en tja, die praten er nogal veel over. Maar het is wel puur de gedachte. Maar hij bemoeid zich inderdaad niet met ons. Maarja, dat zijn de nadelen van beroemd zijn.


    -

    Soms hebben we gewoon van die dagen. Die gaan vanzelf wel weer weg. En als je je eraan ergert, dan kom je toch gewoon niet op het forum?


    Bored.

    hij kent ons niet eens ... maar wij hem wel xD



    Ook al kennen wij hem! daardoor veranderd hij tog niet, En hoeven wij niet steeds commentaar te hebben op zijn uiterlijk?!

    Doen jou vrienden en vriendinnen tog hopelijk ook niet bij jouw?

    Dat is waar, maar het is wel leuk om die reacties van anderen te lezen daarover xD


    Let the Night embrace you

    Hallo das ni zeuren hé.
    Ik vroeg me gwn af hoe Bill het voor mekaar kreeg, zonder uitgevallen haar te zitten.enzo


    I need you like a heart needs a beat

    Laat die mensen toch, ze zoeken een leuke hobby. =)


    we were young but we were blind.

    hij kent ons niet eens ... maar wij hem wel xD

    vind je ,,like ,, hoe goed kennen wij hem nou,,
    ik snap ook niet dat mensen echt verliefd op iemand kunnen worden terwijl ze hem niet eens in het echt kennen..,,
    laat niet weg dat ik hem ooowk super sexxii vind maargoed,,..;)

    en wat betreft deze topic ,, ik ben het met je eens!!:)
    XXX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Hij heeft hier geen last van als dit op het Q-forum komt hoor =')

    (...)
    vind je ,,like ,, hoe goed kennen wij hem nou,,
    ik snap ook niet dat mensen echt verliefd op iemand kunnen worden terwijl ze hem niet eens in het echt kennen..,,
    laat niet weg dat ik hem ooowk super sexxii vind maargoed,,..;)

    en wat betreft deze topic ,, ik ben het met je eens!!:)
    XXX


    inderdaad,Wij kennen hem helemaal niet persoonlijk,Wij kennen hem alleen als in een beroemd leven.
    Maarja.
    daar ging het dus niet om x']

    Iedereen zou hem beter een beetje gerust laten in real life.

    Maar Bill is bandlid van Tokio Hotel.
    En als je in het TH forum bent krijg je te maken met vele dingen over de leden. Tja.

    Don't like? Don't do.


    -

    (...)

    inderdaad,Wij kennen hem helemaal niet persoonlijk,Wij kennen hem alleen als in een beroemd leven.
    Maarja.
    daar ging het dus niet om x']

    inderdaatX'D
    XXX(H)


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Hallo das ni zeuren hé.
    Ik vroeg me gwn af hoe Bill het voor mekaar kreeg, zonder uitgevallen haar te zitten.enzo


    Iemand voelt zich aangevallen 'fzuw --' sjiez ik wil enkel zeggen dat nu opeens iedereen over hem begint te zeuren, als iemand zegt van 'Bill is homo' komen er honderden topics met 'Bill is homo:O' of zegt iedereen meteen van 'ja dat zag ik al eerder' terwijl ze dan weer ergens anders zeggen ope en topic van'Bill is niet homo' van 'ja hallo wie zegt dat hij homo is is dom' >.o' volgens mij zijn het allemaal meelopers hier op Q --'


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson