• Ik weet niet of ik in de goede groep zit, maar zo niet verplaats me dan maar even. Ik heb een goku pak gekocht die is verzonden vanuit china. Verrekte duur en een beetje te klein, maar ik ben er wel blij mee. Nu ben ik om het af te maken op zoek naar een Super saiyin pruik van Goku. Ik wil deze alleen wel vanuit Europa bestellen, zodat ik geen douanekosten hoef te betalen, zoals bij mijn pak. Ik heb veel gezocht en gegoogeld, maar kan weinig vinden. Heeft iemand een idee waar ik het kan bestellen? Het is bedoeld voor carnaval (ik wil er origineel en uniek bijlopen), dus ik wil het niet te duur maken. Ik heb wel een pruik gevonden, maar die vind ik er niet goed genoeg uitzien. Die lijkt namelijk niet op de super saiyin goku.

    ebay is een goede optie alleen je moet er wel paypal voor hebben


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Bol.com heeft ook pruiken, ik weet alleen niet of wat je zoekt daar tussen zit.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Al mijn pruiken voor cosplay komen uit China, helaas.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Je zou even op miniinthebox kunnen kijken? Dat komt wel (volgens mij) uit Europa, maar daar hebben ze lang niet alles. Ik betwijfel of ze daar een Goku pruik hebben om heel eerlijk te zijn. Ik bestel eigenlijk altijd alles op eBay, maar ja, dat komt dus meestal vanuit China ja. Er zijn genoeg goedkope dingen op eBay tho, dus ik zou het eigenlijk gewoon daar proberen, als ik jou was.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Sablier schreef:
    Je zou even op miniinthebox kunnen kijken? Dat komt wel (volgens mij) uit Europa, maar daar hebben ze lang niet alles. Ik betwijfel of ze daar een Goku pruik hebben om heel eerlijk te zijn. Ik bestel eigenlijk altijd alles op eBay, maar ja, dat komt dus meestal vanuit China ja. Er zijn genoeg goedkope dingen op eBay tho, dus ik zou het eigenlijk gewoon daar proberen, als ik jou was.


    Miniinthebox komt ook uit China :3.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Creepers schreef:
    (...)

    Miniinthebox komt ook uit China :3.


    Ah, damn. :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Even een oud topic omhoog schoppen al ben ik laat x] Ik heb drie keer een pruik besteld op ebay, gaat gewoon goed omdat ze het pakketje als gift markeren (kan volgens mij tot een bepaald gewicht, daar boven heb je inderdaad invoerkosten te betalen).
    Met cosplays wordt het inderdaad lastig.. Europese webshops zijn best moeilijk te vinden, of anders erg duur waardoor je net zo goed vanuit China kan bestellen. Hou er in het achterhoofd rekening mee dat daar nog ca 25 euro bovenop kan komen. Als je die invoerrechten niet hoeft te betalen is dat mooi meegenomen maar ga er niet standaard van uit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Tokugawa schreef:
    Even een oud topic omhoog schoppen al ben ik laat x] Ik heb drie keer een pruik besteld op ebay, gaat gewoon goed omdat ze het pakketje als gift markeren (kan volgens mij tot een bepaald gewicht, daar boven heb je inderdaad invoerkosten te betalen).
    Met cosplays wordt het inderdaad lastig.. Europese webshops zijn best moeilijk te vinden, of anders erg duur waardoor je net zo goed vanuit China kan bestellen. Hou er in het achterhoofd rekening mee dat daar nog ca 25 euro bovenop kan komen. Als je die invoerrechten niet hoeft te betalen is dat mooi meegenomen maar ga er niet standaard van uit.


    Heeft niet veel zin denk ik, de user is al een maand niet meer online geweest ^^

    Je kunt van een gewone pruik een cosplay pruik maken er zijn vast wel tutorials te vinden daarover! En als je het onder de knie hebt kun je veel kosten besparen


    4 maanden op quizlet :D