• Haaay allemaal,

    ik ging vandaag voor de grap eens een kerst fotoshoot doen met mijn hondje, gewoon thuis onder de kerstboom


    Zoooo schattig hihi, hij vond het zelf alleen wat minder leuk.

    Hebben jullie nog leuke kerstfoto's van jullie huisdieren (of jezelf)? :)


    Life is hard and then we die

    moet een meme worden, zo cute (:

    WolfyBlackheart schreef:
    moet een meme worden, zo cute (:


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    N'aw, cutie!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    D'awwwh cute!


    26 - 02 - '16

    Aw, die mag bij ons wel pakjes komen bezorgen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Super schattig! :'D
    Ik denk niet dat mijn kat zoiets zou willen...Daarvoor is ze nog niet lang genoeg bij ons vrees ik.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dit is mijn hond trouwens, die doet ook mee met kerst ;3


    26 - 02 - '16

    Oh zo schattig :D
    Ik heb geen huisdieren ;(


    Ik wil een tuin vol egels

    Gorby, wat ben je moooi <3

    Cute


    16 - 09 - '17

    Die muts staat hem echt bijzonder schattig. c:


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Haha, mijn zus heeft een truitje gebreid voor onze katten. Het ziet er niet echt kerstachtig uit, maar het is een kerstcadeautje :)

    [ bericht aangepast op 30 dec 2014 - 18:55 ]


    What would Emma do?

    Awww wat een schatje! :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mag ik ze allemaal hier hebben, hahaha.
    WAT EEN LIEVERD! GEEF 'M EEN DIKKE KNUFFEL VAN MIJ! <3


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Schattig!


    † Love? I want to sleep.