• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    [ bericht aangepast op 21 dec 2014 - 21:41 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Haha, die tweede gif! I love it :3

    Ik ben echt in een kerstsfeer, haha, niks voor mij :W


    26 - 02 - '16

    Wtf gebeurde er daarnet? :')


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik blijf 'got them lonely Starbucks lovers' in plaats van 'got a long list of ex-lovers' horen, omg.


    kindness is never a burden.

    Ik heb echt cafeïne nodig of ik ga dood.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2014 - 21:50 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oh, ja. Negeer me maar. Dat doet me écht goed.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    "Fijne kerst!" My ass. Gewoon een grote fucking bullshit. En als ik eens iets vraag dan luistert niemand. Klojos.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    En weer een dag verpest, hoezee. Wordt zo nog een leuke vakantie.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Get a life.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik ben echt trots op de nieuwe lay-out van mijn theme. Die update is echt een enorme verbetering. Toen ik dat filmpje keek hoe je meer volgers kan aantrekken (Off te record (om misverstanden te voorkomen): op een normale manier, dus met gewone posts en normaal volgers gainen, niet met enge trucs of zo. Ik wou gewoon kijken of ik iets beter kon doen.) en ze het had had over een plain background, zag ik het echt niet zitten om mijn flower background na een jaar te moeten veranderen, maar nu 'ie weg is en die mooie kleur roze ervoor in de plaats is gekomen, ben ik er reuze blij mee. Alles is nu veel simpeler, mooier, duidelijker en leuker en het is zo veel aantrekkelijker! Al die veranderingen hebben het echt beter gemaakt. Ik ben er echt blij mee en trots op, ook al is het nog steeds vrij simpel. Nu al ruim een jaar lang on air en yesh, ik ben er blij mee. c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hehe. straks The Interview kijken. Ik ben echt benieuwd naar die film.


    Your make-up is terrible

    For fuck's sake.


    kindness is never a burden.

    Stop being such a hipster; it's fxkin' frustrating

    [ bericht aangepast op 21 dec 2014 - 22:26 ]


    Real eyes realize real lies.

    Kippenvel


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Was that egocentric? I don't know. I'm afraid it was.


    kindness is never a burden.

    Vriendinnen zijn niet aan mij gegund, krijg ik steeds meer het idee. En al helemaal geen beste vriendinnen.
    Ik heb er dan ook een totaal andere betekenis aan gegeven.


    Quiet the mind, and the soul will speak.