• Na wat research, Kwam ik tot de conclusie dat er nog geen Merlin Fantopic was, dus bij deze :D







    Well, Hello there!

    Welkom in het Grote Merlin Topic!



    Spoilers onder de spoilerknop, aub.
    Naamsveranderingen doorgeven!





    “Arthur: I had no idea you were so keen to die for me.
    Merlin: Trust me, I can hardly believe it myself.”








    Merlin Fans:

    HelenaRavenclaw ~ Sharon- Seizoen 3
    JasperJordan ~ Kyle - alles gezien
    Square ~ Inge - alles gezien
    NoStranger ~ Linde - seizoen 4.
    OneColdDay ~ Lois - Alles gezien
    Svarog ~ Quincy - Alles gezien
    Beckmann ~ Kim - Seizoen 2
    Holder ~ Evi - Alles gezien
    Nadine23x ~ Nadine - Alles gezien
    Lindir ~ Kim - Begin seizoen 5
    Tylan ~ Sylvie - begin seizoen 5
    Sablier ~ Dirkje - bezig rewatchen
    Emrys ~ Tara - Alles gezien
    Kiriel ~ Belle - Alles gezien
    DreamerN ~ Nathalie - Alles gezien
    Howedes ~ Gabriela - eind seizoen 3
    Emstro ~ Emma - seizoen 2





    Heb je opmerkingen, ideeën of toevoegingen? Zeg het en ik zal het aanpassen.




    Quizzen:






    Stories/ One shots:






    JOIN IF YOU LIKE!




    [ bericht aangepast op 10 jan 2015 - 21:45 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Kiriel schreef:
    (...)

    Ik heb ook zo'n foto :Y)
    Sta er zelf alleen redelijk idioot op :/


    Ik had een serfie met een driedubbele onderkin --'
    x'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Emrys schreef:
    tbh the most emotional part of the entire five seasons of merlin was when the beginning changed from 'the destiny of a great kingdom rests on the shoulders of a young boy' to 'the destiny of a great kingdom rests on the shoulders of a young man’
    Deze zag ik net op Tumblr. En het is wel een soort van waar.


    Ja klopt, ik was bezig met die zin op te noemen en toen dacht ik echt zo; Wacht wat? Boy was het toch.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Emrys schreef:
    tbh the most emotional part of the entire five seasons of merlin was when the beginning changed from 'the destiny of a great kingdom rests on the shoulders of a young boy' to 'the destiny of a great kingdom rests on the shoulders of a young man’
    Deze zag ik net op Tumblr. En het is wel een soort van waar.


    wanneer heeft hij dan zijn maagdelijkheid verloren dan?

    sorry kon het niet laten xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HarleyQuin schreef:
    (...)

    wanneer heeft hij dan zijn maagdelijkheid verloren dan?

    sorry kon het niet laten xD


    Whahahah, oké ik lachte zo hard dat mijn vriend schrok ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JasperJordan schreef:
    (...)

    Ik had een serfie met een driedubbele onderkin --'
    x'D


    Achja, haha, ieder zijn fails ;')


    Stenenlikker

    JasperJordan schreef:
    (...)

    Whahahah, oké ik lachte zo hard dat mijn vriend schrok ;'D



    Hahahaha doe je goed dan lol,

    Ik wil nog niet denken aan dat sad moment


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Kiriel schreef:
    (...)

    Achja, haha, ieder zijn fails ;')


    Whahaha, ik schaam me ervoor ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Emrys schreef:
    tbh the most emotional part of the entire five seasons of merlin was when the beginning changed from 'the destiny of a great kingdom rests on the shoulders of a young boy' to 'the destiny of a great kingdom rests on the shoulders of a young man’
    Deze zag ik net op Tumblr. En het is wel een soort van waar.



    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)




    Heel subtiel Marvel.... xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    hey guys, zouden jullie deze fanfic lezen?

    Lucia komt verwond en vermoeit aan in Camelot. Haar hele dorp is in een nacht compleet uitgemoord. Wanneer Arthur en zijn ridders terugkeren van haar dorp, zijn er geen enkele aanwijzingen gevonden voor dit tragisch voorval. Uther biedt Lucia aan om in Camelot te blijven en te werken in het kasteel. Merlin vertrouwt haar niet en Arthur begint gevoelens voor haar te krijgen en wat is precies aan de hand met Lucia?


    ik weet het is niet veel maar wat denken jullie?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Oooh hij hahaha dat keek ik altijd in mijn jongere jaren :Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    HarleyQuin schreef:
    hey guys, zouden jullie deze fanfic lezen?

    Lucia komt verwond en vermoeit aan in Camelot. Haar hele dorp is in een nacht compleet uitgemoord. Wanneer Arthur en zijn ridders terugkeren van haar dorp, zijn er geen enkele aanwijzingen gevonden voor dit tragisch voorval. Uther biedt Lucia aan om in Camelot te blijven en te werken in het kasteel. Merlin vertrouwt haar niet en Arthur begint gevoelens voor haar te krijgen en wat is precies aan de hand met Lucia?


    ik weet het is niet veel maar wat denken jullie?


    Jawel, als het een goed plot heeft en goed geschreven is wel ^-^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JasperJordan schreef:
    (...)

    Jawel, als het een goed plot heeft en goed geschreven is wel ^-^


    Ow geloof me ik heb wat leuke ideeën hahahaha


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HarleyQuin schreef:
    (...)

    Ow geloof me ik heb wat leuke ideeën hahahaha


    Haha, dan zal ik zeker een kijkje nemen!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elros schreef:
    Oooh hij hahaha dat keek ik altijd in mijn jongere jaren :Y)


    Jongere jaren? hahahaha

    Ik ben even oud lol


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."