• V E R H A A L.
    Ooit gedacht dat je partner vreemdging? Of wetende dat je wederhelft vreemdgaat maar dat je hem of haar nog een laatste kans wil geven? Temptation Island is een eiland vol "onschuldig" geflirt, vreemdgaan, aantrekkelijke vrijgezellen, knappe stellen en uiteraard een prijs — waarom zouden we dit anders doen? Een tropische bestemming met een geweldige setting inclusief bar, romantische plekjes en een prachtig kampvuur doen je al snel het vakantiegevoel geven, laat staan als je partner er niet bij is. Zou jij vreemdgaan wanneer de optie er was — al was het maar om je partner terug te pakken op wat hij of zij jou aangedaan heeft? Kan jouw relatie de ultieme relatietest doorstaan? Kan je het aan om te zien of je partner de verleiding van de vrijgezellen kan weerstaan? Temptation Island is de plek om je grenzen op te zoeken en die van je partner te ontdekken. Is de relatie sterk genoeg om door deze ultieme test heen te komen?



    "Picture the life you dreamed of living. The person you pictured being with. Picture the job you dreamed you'd have. Are you living the life you envisioned for yourself? Are you who you wanted to be when you grew up? Open your eyes. Take a good look around you. How's the view? Do you like what you see? Think back again to when you were little. Are you living the life you pictured for yourself? Or are you still dreaming of something even bigger?"


    P E R S O N A G E S.
    Mannen.
    • Nikos Payne • Asuka • 1.1 • Vrijgezel •
    • Jack Nicholas Aodth • Sempre • 1.1 • In een relatie •
    • Lloyd Devin Thompson • Bylot • 1.4 • Vrijgezel •
    • Jason Harry Boreas • Magari • 1.1 • Vrijgezel •
    • Daniel Young • watahmaloehn • 1.2 • In een relatie •
    • Giovanni Rafaele Vinci • MatthewMMurdock • 1.4 • In een relatie •


    Vrouwen.
    • Addison Amelia Montgomery • MrsSmollett • 1.1 • In een relatie •
    • Jazmín Valeria Fuensanta • Deryth • 1.1 • Vrijgezel •
    • Krista Bengstsson • Polovina • 1.1 • In een relatie •
    • June Jennifer Melcom • Magari • 1.1 • Vrijgezel •
    • Sunset Dyani Wade • Pans_Daughter • 1.2 • In een relatie •
    • Vanessa Rosa Flemming • tirzaj • 1.3 • Vrijgezel •


    Koppels.
    Addison Amelia Montgomery & Jack Nicholas Aodth
    Krista Bengstsson & Daniel Young
    Sunset Dyani Wade & Giovanni Rafaele Vinci


    Dit is het speeltopic voor de 3 vrouwen in een relatie, en de 3 vrijgezelle mannen.



    “You can seek the advice of others, surround yourself with trusted advisors. But in the end, the decision is always yours and yours alone. And when it’s time to act and you’re all alone with your back against the wall, the only voice that matters is the one in your head. The one telling you what you already knew. The one that’s almost always right.”



    O N D E R K O M E N S.
    Het gemeenschappelijke huis. Hier zullen ze overdag de tijd doorbrengen. Hier bevindt zich ook de keuken, en de badkamers en dergelijke.
    Dit zijn hun slaapvertrekken. Dit is hun stukje privé op het eiland.
    Dit is de opstelling. Dus het gemeenschappelijke huis in het midden, met aan weerszijden drie huisjes. Alles staat in verbinding met elkaar.

    In ieder huis bevind zich ook een aparte ruimte, waar de mannen & vrouwen die in een relatie zitten, elke avond rond een uur of 8/9 naar beelden van hun partner op het andere eiland kunnen kijken. Ze krijgen dan zo'n 15/20 minuten aan beeldmateriaal te zien.



    R E G E L S.
    — Je reservering blijft 2 dagen staan. Als je meer tijd nodig hebt, kan je dit aangeven.
    — Minimaal 200 woorden per post, dit is makkelijk te halen voor iedereen.
    — Er zijn 12 rollen beschikbaar. 3 vrouwen in een relatie, 3 mannen in een relatie. 3 vrijgezelle mannen, 3 vrijgezelle vrouwen. Dit is ook het maximum.
    — Ik hou niet van buitensluiten, dit wil ik dus ook niet hebben in dit RPG.
    — Niemand is perfect, iedereen heeft flaws.
    — Als je meedoet, wil ik ook echt dat je actief meedoet, en dus niet dat je een eendagsvlieg bent.
    — Het liefst wil ik dat iedereen een relatielijstje maakt in het praattopic. Dus gewoon wat je indruk is van ieder personage.
    — Geen andere personages besturen, mits dit besproken is.
    — Alleen ik maak topics, mits ik iemand aanwijs om dit te doen.
    — Dit RPG is gemaakt met officiële toestemming van LanieH.




    T O P I C S.
    Rollentopic: #1
    Praattopic: #1 & #2
    Speeltopic: #1 & #2



    B E G I N.
    [justify]We beginnen bij het punt dat iedereen net afscheid genomen heeft en zich net gesetteld heeft in hun slaapvertrekken. Iedereen kan bij elkaar binnen lopen, of naar het gemeenschappelijke huis gaan.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2016 - 17:30 ]


    Faith is everything.

    — MT. ^_^


    I'm your little ray of pitch black.

    MT


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Mt.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mine.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nieuwsgierig...MT


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!

    tirzaj schreef:
    Nieuwsgierig...MT


    When time and life shook hands and said goodbye.

    MT


    Bowties were never Cooler

    MT


    someone out there feels better because you exist



    Addison Amelia Montgomery

    "It's not childish to hold on to hope, it's actually hard, very, very hard."


    Het afscheid van Jack was kort geweest - naar mijn idee veel te kort. Met een simpele kus was hij weggelopen en was ik zelf ook vertrokken. Ik legde mijn koffer op het grote tweepersoonsbed neer, en er verscheen een glimlach op mijn gezicht. We zouden hier samen uitkomen, sterker dan we ooit waren geweest. Ik had hem gekwetst Door vreemd te gaan, dat wist ik dondersgoed. Maar ik was ook bereid om alles te geven zodat hij het vertrouwen in mij weer terug zou krijgen. Ik zette de deur van mijn eigen huisje wijd open, en de schuifpui opende ik ook voor de nodige frisse lucht. Ik zou hier echt tot rust kunnen komen, en ik was ervan overtuigd dat ik dit avontuur weer samen met Jack zou verlaten.
    Zoals ik het begrepen had zouden er op dit eiland nog twee vrouwen komen die in een relatie zaten, en daarnaast nog drie vrijgezelle mannen. Op het andere eiland zou het omgekeerd zijn. Ik wist zeker dat Jack niet vreemd zou gaan, al zou ik het hem nooit kwalijk kunnen nemen, vooral omdat ik het zelf wel gedaan had. We zouden gaan zien wat dit alles ons brengen zou. Maar ik had er ergens wel ontzettend veel zin in, in dit hele avontuur.


    Faith is everything.



    Krista Bengstsson


    Het afscheid met Daniel was kort maar krachtig. Na een gepassioneerde kus waarvan ik stiekem vermoed dat het de laatste zal zijn, ben ik vertrokken naar Koh Tao. Eenmaal aangekomen loop ik direct naar mijn huisje waar ik al mijn spullen gauw opberg. Daarna kleed ik me om in een zwarte, classy bikini en daarover heen draag ik een witte jumpsuit. Mijn haar besluit ik simpel in een staart te doen en mijn schoenen houd ik voor nu eventjes uit. Vervolgens loop ik naar de gemeenschappelijke kamer waar ik op een strandstoel ga zitten, waar ik als enige ben. Het verbaasd me dat geen een van de verleiders aanwezig is, maar dat moet nog komen. Ik weet in ieder geval wel zeker dat als Daniel vreemdga, dat ik hem zelf terugpak. Want als hij met alle meiden loopt te zoenen, wil en zal ik geen haar beter zijn. Verleiden worden is denk ik een makkelijke opdracht, aangezien ik hou van flirten, maar ik denk dat ik niet zo snel met een ander zoen of in het bed zal stappen. Ook al hou ik ervan om te zoenen of de liefde te bedrijven, ik probeer trouw te blijven. Het ligt er denk ik vooral aan de verleiders of ik vreemd zal gaan, maar ik wacht rustig af op mijn hete strandstoel.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2016 - 7:47 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Mt


    N I K O S • P A Y N E
    • In a flirty state of mind. •

    Het had me niet lang geduurd voordat ik me omgekleed had en met kleine zorg mijn kleding en schoenen had opgeborgen. De rest kwam later wel, want nu had ik daar totaal geen behoefte aan. Straks vast ook niet, dus het uitstellen kon beginnen. Het waren maar tien simpele dagen, ik kon best half uit mijn koffer leven, dat zou voor mij totaal geen probleem hoeven zijn. Ik liep echter kort mijn badkamer in, waar ik mijn haren even nakeek. Deze hadden soms teveel een eigen wil en het frustreerde me mateloos. Misschien was ik wel iets te ijdel als het daarop aankwam, maar om eerlijk te zijn heb ik er nooit klachten over gehad.
          Ik werd echter afgeleid door mijn stoppelbaard, waar ik altijd trots op was. Veel mannen misten stukjes of hadden op één plek een snellere baardgroei dan op andere, ik was gezegend met een perfect groeiende baard. Zo'n twee jaar terug had ik me erbij neergelegd dat het verdoemd was, maar in het laatste jaar ben ik er echt trots op geworden omdat er veel verandering is geweest. Waarschijnlijk zouden dames dit een achterlijk idee vinden, maar zij beseften niet dat een baard voor mannen geweldig was. In de winter zorgde het voor warmte en in de zomer zorgde deze ervoor dat je gezicht niet snel verbrandde tijdens het surfen. Wat wilde je nog meer?
          In enkel een zwembroek en teenslippers had ik me verkleed, terwijl ik rustig mijn kamer uitliep. Kort keek ik rond, waarna ik mijn weg maakte richting de gemeenschappelijke kamer, zoals mij dat vluchtig is uitgelegd. Wanneer ik er echter al een aantrekkelijke dame aantref begint er een speelse glimlach — waardoor mijn kuiltjes op te merken zijn — rondom mijn lippen te spelen.
          'Jij bent de eerste die ik zie hier,' zeg ik hartelijk waardoor mijn lage, sexy stem — waar ik zo bekend om sta — meer naar voren komt. Kort val ik mezelf mentaal aan op het feit dat mijn Texas' accent iets te ver naar boven komt, al weet ik zelf ook dondergoed dat alcohol dat hier ook wel wat meer op laat vallen. Misschien maar wat minder alcohol hier consumeren, ondanks dat ik al geen grote drinker was.
          Met grote passen — wat niet anders kan gezien mijn lengte — loop ik op de brunette in de witte jumpsuit af die in een van de strandstoelen aan het relaxen is. 'Goedemiddag, ik ben Nikos.' Vertel ik haar terwijl ik haar hand pak en een kus op de rug ervan druk. Cliché, ik weet het, maar niets is cliché terwijl mijn meest charmante glimlach haar kant opgeworpen wordt. Het is natuurlijk allemaal nog erg afwachtend of ze hier wel op in wil gaan, dus ik hou het nog beschaafd — voor nu. 'Wat een heerlijke omgeving.'
          'Vind je het erg als ik kom zitten?' vraag ik haar vriendelijk. Het hoeft niet direct geflirt te zijn, de dames lezen vind ik zelf ook erg belangrijk. Ze moet natuurlijk wel behoefte hebben aan wat (onschuldig) geflirt, anders verpest ik alles. Wie weet zitten er wel een paar leuke personen tussen met wie ik gewoon lekker rond kan hangen. Niet alles hoeft te zijn om seks te krijgen hier. Ik mag best genieten van dit vakantiegevoel.
          Rustig laat ik me in de strandstoel naast haar glijden, die op respectabele afstand staan.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2016 - 8:43 ]


    I'm your little ray of pitch black.



    Krista Bengstsson


    Na ongeveer tien minuten merk ik dat niet meer de enige persoon hier ben. Ik zie een jongen op me aflopen die enkel gekleed is in een zwembroek en teenslippers, wat denk ik is door de hitte en om de meisjes te verleiden.
    "Jij bent de eerste die ik zie hier," zegt hij met volgens mij een Amerikaans accent.
    "En jij bent ook de eerste die ik zie," zeg ik glimlachend met mijn Zweeds/IJslandse accent.
    Vervolgens loopt hij met grote passen op me af, wat eigenlijk logisch is aangezien hij groter dan de gemiddelde man is.
    "Goedemiddag, ik ben Nikos," zegt hij vervolgens terwijl hij mij een kus op de hand geeft, wat classy en charmant is in mijn ogen.
    "Nice to meet you, ik ben Krista," vertel ik Nikos terwijl ik met mijn linkerhand mijn paardenstaart los doe.
    "Wat een heerlijke omgeving," zegt Nikos "vind je het erg als ik kom zitten?".
    "Ja, het is hier stukken beter weer dan in Malmö, waar ik vandaan kom," zeg " Ik vind het niet erg als je hier komt zitten, daar is namelijk niks verkeerds aan,". Ik bestudeer Nikos aandachtig terwijl hij plaats neemt in de stoel naast mij. Ik pak vervolgens een flesje water met citroensmaak, waar ik vervolgens een slok van neem.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ik had mijn makkelijk zittende kleding inmiddels ingeruild voor één van mijn favoriete kledingstukken; mijn lange, turquoise kleurige jurk die soepel om mijn lichaam heen viel, en ik had mijn voeten in een paar slippers gestoken. Ik trok de deur van mijn slaapvertrek achter me dicht, waarna ik koers maakte richting het gemeenschappelijke huis, wat zich in het midden bevond van de zes slaaphuisjes. De omgeving hier was prachtig, en ik zou me hier ook zeker goed kunnen vermaken de komende tien dagen, en als er goed gezelschap aanwezig was, moest dat helemaal goed komen. Ik stapte de ruime woonkamer binnen, waar ik al direct een jongedame en een man aantrof op de strandstoelen. Ik liep direct op beide personen af, en er verscheen een glimlach op mijn gezicht — ze zagen er beide namelijk vriendelijk uit. 'Hoi, goedemiddag. Ik ben Addison.' Dezelfde glimlach stond nog steeds op mijn gezicht, en ik kneep even met mijn ogen toen ik recht in de zon keek. 'Hebben jullie er bezwaar tegen als ik erbij kom zitten?' Vroeg ik aan beide, terwijl ik naar de andere lege ligstoelen knikte. De dame leek in mijn ogen vrij jong, maar dat kon ook schijn zijn natuurlijk. De man op de ligstoel naast haar, schatte ik op zo'n 25, 26 jaar. Als de rest van de deelnemers op dit eiland net zo waren als deze twee, moest dat met de gezelligheid en het gezelschap wel prima in orde komen.


    Addison Amelia Montgomery

    "It's not childish to hold on to hope, it's actually hard, very, very hard."


    Faith is everything.

    Sunset Dyani Wade



          Het afscheid met Giovanni was moeilijk geweest voor me. Het idee dat hij op een ander eiland zat, met drie andere, mooie vrouwen om zich heen maakte me bang, gestresst. Ze zouden mooier zijn dan ik, die vrouwen. Natuurlijk, niet dat dat heel moeilijk was. Ik rolde met mijn koffer over de steiger heen richting de huisjes die om het gemeenschappelijke huis heen stonden. Ik liep mijn huisje binnen en begon mijn koffer uit te pakken en mijn spullen een plekje te geven. Het waren maar 10 dagen, maar voor alsnog was ik er zenuwachtig voor. Voor de nieuwe mensen, voor de mannen. Ik verwachtte niet van mezelf dat ik in de fout zou gaan. Zo wie zo was ik erg lastig in de omgang, en duurde het echt wel een tijd voordat je mijn vertrouwen had en dichtbij me kon komen.
    Ik zuchtte, zette mijn koffer in de hoek en liep het huisje uit om toen aan de achterkant op de stijger te gaan zitten en naar het water te blijven. Ik zat dus niet direct in het zicht voor degenen die zich in het gemeenschappelijke huis bevonden. Ik zou er zo wel heen gaan, kennismaken met de rest. Eerst wilde ik even tot rust kunnen komen.