• Hooi! (:

    Ik wilde zojuist NCIS online gaan kijken, via de whatchseries website. Alleen, dit is nu al de zoveelste keer sinds korte tijd dat geen van de links erop werken.
    Dus nu ben ik op zoek naar een andere (veilige) site om series op te kijken. Het liefst ook zonder dat ik het hoef te downloaden.
    Mocht het helpen, de series die ik kijk zijn: Switched at Birth, NCIS, Faking It, Awkward en met How to Get Away with Murder wil ik beginnen.

    Heeft iemand site aanraders? c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik kijk altijd via Primewire


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Niphredil schreef:
    Ik kijk altijd via Primewire


    Maar dan moet je wel echt adblock hebben, anders krijg je zoveel irritante reclames.

    Ik kijk altijd op Cucirca, maar ik raad Adblock wel aan.


    #WWED - What Would Emma Do?

    popcorn time


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    Beetleblade schreef:
    popcorn time


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Thanks all. c:

    Ik heb sowieso adblock. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik gebruik de laatste tijd Popcorntime, maar als een of andere film het niet doet gebruik ik hdmoviezone.net. Series online kijken is niet echt iets voor mij, behalve Korean - daar heb ik wel allemaal sites voor haha :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zoals iedereen al zegt; popcorn time. Dat programma heeft een hele wereld voor me geopend ^^

    Purrrfect schreef:
    Zoals iedereen al zegt; popcorn time. Dat programma heeft een hele wereld voor me geopend ^^


    To infinity and beyond •

    Thanksies! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Thanksies! ^^

    <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Couchtuner is de beste. Niet veel reclames, geen account, niets betalen etc. ^^

    Popcorntime doet het niet bij mij. Argh. D:
    La klik. Er waren meer NCSI dus idk of t de goede is :'D


    wat was dit ookalweer

    http://www.couchtuner.eu/tv-lists/, maar dan heb je ook adblock nodig ;)

    [ bericht aangepast op 2 jan 2015 - 22:57 ]


    What would Emma do?

    Ik kijk op moviebox en op couchtuner


    I solemly swear that I am up to no good