• Heeey mensen :)
    Ik ben vandaag naar Antwerpen geweest om nog wat te shoppen, en ik had nieuwe schoenen nodig. Het resultaat; ik heb schoenen en een kleedje ^^
    Maar goed. Het is nu dus zo dat ik nogal onzeker ben over mezelf. Ik vond het zelf een beetje te breed uitvalleen bij mijn heupen. Mijn zus en ma vonden het wel goed, dus nu besluit ik maar om het aan jullie te vragen ;3
    Wat denken jullie?

    vind je het kleedje passen?


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Hartstikke mooi!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Staat goed!


    El Diablo.

    Niphredil schreef:
    Hartstikke mooi!

    Dank je ;3


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Orton schreef:
    Staat goed!


    Dank jeee (K)


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Ik dacht, kleedje als in kleedje voor op de vloer of zo ;D
    Maar wat een leuk ding, heb normaal niets met jurkjes, maar deze is echt cute


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dat het zo uitvalt hoort juist bij het model en staat je goed!


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    JasperJordan schreef:
    Ik dacht, kleedje als in kleedje voor op de vloer of zo ;D
    Maar wat een leuk ding, heb normaal niets met jurkjes, maar deze is echt cute

    Haha omg xD das inderdaad wel wat verwarrend ^^ en dat heb ik dus ook. Ik moet normaal ook niets van kleedjes weten, maar ik dacht waarom ook niet dus ja ;3 thanks (H)


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Staat je mooi hoor! ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Mylintis schreef:
    Dat het zo uitvalt hoort juist bij het model en staat je goed!


    Thanks a lot (H)


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Scandal schreef:
    Staat je mooi hoor! ^^


    Dank je :)


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Sowieso is het enorm moeilijk om over jezelf te oordelen. En als je naar beneden kijkt bij jezelf, zie je enkel dingen die je niet bevallen. Maar hij staat je echt leuk, en ik ben normaal niet van de jurkjes, maar deze is wel echt enorm schattig hoor. c: Hij staat je zeker goed!


    I'm your little ray of pitch black.

    Ambrose schreef:
    Sowieso is het enorm moeilijk om over jezelf te oordelen. En als je naar beneden kijkt bij jezelf, zie je enkel dingen die je niet bevallen. Maar hij staat je echt leuk, en ik ben normaal niet van de jurkjes, maar deze is wel echt enorm schattig hoor. c: Hij staat je zeker goed!


    Dank je, klinkt stom dat ik het zeg. Maar jullie doen Me allemaal beter voelen met jullie comments (H)


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Het staat heel goed ^^! (en het is ook een leuk jurkje)


    Seasons will change, but I shall remain

    Ideomotor schreef:
    Het staat heel goed ^^! (en het is ook een leuk jurkje)



    Dank je xx


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Staat je super!
    Heel leuk kleedje!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."