• Het moest er toch eens van komen. Ik heb dan eindelijk de allereerste aflevering van The Game of Thrones gezien.

    Helaas heb ik op dit moment geen zin om een leuke Gif op te zoeken, dus moeten jullie het doen met deze saaie, eentonige lay-out. (:

    - Wie van jullie kijken nog meer Game of Thrones en wie loopt er ook zo gigantisch achter? (:

    [ bericht aangepast op 23 dec 2014 - 23:49 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik lees de boeken vooral, ben ergens in het derde boek, maar ben het eerlijk gezegd een beetje zat nu. ;x Hoewel de boeken over het algemeen leuk zijn, kan het soms behoorlijk langdradig worden. In de serie ben ik ergens in seizoen twee, geloof ik.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ben nu alle boeken aan het lezen - zit momenteel in A Feast For Crows - en ben tegelijkertijd de serie aan het kijken - momenteel seizoen 2 -


    Ex astris, sciencia

    Ik heb alles gezien en wacht nu op het volgende seizoen. Boeken heb ik niet maar ik zou ze graag willen lezen.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik heb seizoen een afgekeken! En ik wil verder kijken zodra het kan n.n


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik ben ook helemaal bij volgens mij. Al ben ik de helft vergeten thou. But it is awesome


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Sablier schreef:
    Ik lees de boeken vooral, ben ergens in het derde boek, maar ben het eerlijk gezegd een beetje zat nu. ;x Hoewel de boeken over het algemeen leuk zijn, kan het soms behoorlijk langdradig worden. In de serie ben ik ergens in seizoen twee, geloof ik.

    Als je ASOS al saai vindt, ga je AFFC al helemaal erg vinden. In ASOS gebeuren de grootste gebeurtenissen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Adara schreef:
    (...)
    Als je ASOS al saai vindt, ga je AFFC al helemaal erg vinden. In ASOS gebeuren de grootste gebeurtenissen.


    Well, ik vond AFFC juist niet saai.


    She was always looking for more..

    WhereITold schreef:
    (...)

    Well, ik vond AFFC juist niet saai.

    Ik bedoel in vergelijking met met de rest, en met name ASOS. In ASOS gebeuren heel veel grote gebeurtenissen, en AFFC zit met de nasleep van die dingen. Plus heel veel travelogues en nieuwe POV's (en weinig 'hoofd-pov's') maakt dat veel mensen AFFC als 'saaiste' (niet saai op zich!) bestempelen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."