• Maar mijn taart is nu eindelijk klaar *O*
    Terwijl ik 'm aan het maken was, ging alles niet helemaal goed, maar ik ben nu toch wel trots op het eindresultaat :Y)
    Het is een chocoladetaart, met laagjes mascarpone-slagroommengels en frambozen er tussen, boven op een laagje chocoladecrème en op de crème nog aardbeien.
    Helaas zal 'ie morgen waarschijnlijk wel gelijk opgaan, doordat hier familie komt voor kerst.






    Zijn er nog meer mensen die speciaal voor kerst een taart of ander gerecht in elkaar hebben geflanst, of dat nog gaan doen?

    [ bericht aangepast op 24 dec 2014 - 17:24 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Haha net een beetje een soortgelijk topic geopend. Wij hebben ondertussen al drie verschillende soorten taarten gemaakt: minced pies, tulband en een kersttaart volgens een recept van Mary Berry, Santa Lucia broodjes en ik heb parfait gemaakt als toetje

    je taart ziet er goed uit. Wat voor ern is het?

    Edit: goh dat staat al in de beginpost. Never mind

    [ bericht aangepast op 24 dec 2014 - 17:32 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Masterchef? ;)


    Ik heb gister 2 uurtjes in de keuken gestaan voor het avondeten haha. Het was geen kerstgerecht ofzo (met kerst gourmetten we altijd dusja) maar doordat ik niet kan multitasken tijdens het koken duurde het een beetje lang haha. + we hadden bijna geen kruiden meer in huis dus ik moest met wat random ingrediënten maar een kipmarinade maken, is uiteindelijk wel gelukt. Was gemarineerde kipfilet, rodekoolsalade met sinaasappel, farfalle met citroensaus.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Oeps, over het hoofd gezien :'x

    Ik zal dit topic dan wel sluiten en mijn beginpost als gewone post in jouw topic zetten :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Omnomnom ziet er heerlijk uit :9~

    Anyways, ik maak nooit zelf iets. Ik dacht er nog aan, maar mijn moeder heeft al zoveel lekkers in huis gehaald, dat wij dan waarschijnlijk kans lopen rond oud en nieuw voor oliebollen aan te worden gezien c;


    Happy Birthday my Potter!

    Slotje op aanvraag.


    Pretty is just a pretty word.