• Haii

    Ik ben begonnen aan een lastige zoektocht naar shampoos zonder sulfaten en andere slechte dingen. Op dit moment probeer ik wat van de Action, maar zoek ondertussen verder.

    Deze gebruik ik:



    Nu vraag ik me af welke shampoo, crème spoeling en andere dingen jullie gebruiken. En hoe vaak per week jullie je haar wassen.

    Ik gebruik enkel shampoo - Ultra Doux : cedercitroen en klei - en was mijn haar ongeveer, eh, om de twee á drie dagen, soms vier, hangt er echt vanaf hoe vet mijn haar is en hoeveel zin ik heb om te douchen.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2015 - 18:17 ]


    Ex astris, sciencia

    Ik was mijn haar elke dag omdat het enorm snel vet wordt.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2015 - 18:17 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Markiplier schreef:
    Ik was mijn haar elke dag omdat het enorm snel vet wordt.


    Dit. En ik gebruik meestal Garnier, Syoss of Nivea.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Markiplier schreef:
    Ik was mijn haar elke dag omdat het enorm snel vet wordt.

    dat was mijn probleem dus ook en daarom zoek ik naar shampoo zonder sulfaten, die tasten je hoofdhuid aan.

    Ik gebruik standaard Andrélon. Inmiddels ben ik te gehecht aan het gevoel van zacht haar om nog iets anders te proberen, eigenlijk. :x Mijn haar was ik niet al te vaak, twee of drie keer per week, hangt er vanaf hoe snel het er vettig uit gaat zien.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik was mijn haar om de dag of als het vet word (meestal dat laatste) en ik gebruik Head & Schoulders en daar zit ik aan vast want als ik een ander neem krijg ik ontzettend veel last van jeuk op mijn hoofd en vliegen de huidschilfers in het rond...

    [ bericht aangepast op 19 maart 2015 - 18:23 ]


    ♡

    Ik gebruik schwarzkopf ultime voor gekleurd haar, meestal zowel shampoo als conditioner. Alleen ze verkopen mijn conditioner nergens meer momenteel x] Dus dat is even een probleempje, maar het maakt niet heel veel uit voor de zachtheid van mijn haar, blijkbaar. Nog steeds erg zacht, zelfs met enkel shampoo.

    Ik was mijn haar meestal eens in de week. Ik heb heel droog haar en het duurt echt heel lang voordat het vet wordt. Meestal zo'n 1.5 week. Daarnaast wordt mijn haar echt stro als ik het vaak was.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2015 - 18:24 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Allemantheia schreef:
    (...)
    dat was mijn probleem dus ook en daarom zoek ik naar shampoo zonder sulfaten, die tasten je hoofdhuid aan.

    Wel, als je iets goed vindt, mag je dat zeker melden. Ik heb niet bepaald zin om een actieve zoektocht te doen, maar als er echt iets goed zou zijn, zou ik wel overschakelen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ah, perfect topic! Ik ben namelijk ook op zoek naar een goeie shampoo.


    16 - 09 - '17

    Ik was mijn haar elke dag, aangezien het snel vet wordt.
    Ik heb altijd Syoss of Andrélon, die vind ik het fijnst! (:


    El Diablo.

    Momenteel gebruik ik zowel shampoo als hair conditioner van Syoss en die zijn mijn favoriet. Ze ruiken lekker, en je kan ze in grote flessen kopen (500ml).

    Verder heb ik ook van Tahiti, Palmolive, Schwarzkopf en Garnier gekocht.
    Ik heb ooit hair conditioner tegen haarbreuk van Garnier gebruikt, en naar mijn mening werkte het ook wel. Na een tijdje merkte ik geen verbetering meer in haarbreuk. Na de overschakeling naar Schwarzkopf ook niet zo, maar die vond ik lekkerder ruiken. (Was ook 'maar' tot 70% minder haarbreuk, die van Schwarzkopf zogezegd tot 90%.)
    Van Palmolive heb ik anti-roos shampoo gebruikt en volgens mij werkte het ook.

    Ik was ze om de 2 dagen, dus 3à4x per week.


    Ik wil een tuin vol egels

    Tuala schreef:
    (...)
    Wel, als je iets goed vindt, mag je dat zeker melden. Ik heb niet bepaald zin om een actieve zoektocht te doen, maar als er echt iets goed zou zijn, zou ik wel overschakelen.

    de shampoo onder de spoiler in de beginpost gebruik ik nu. Daar zitten, volgens de beschrijving geen slechte dingen in, zoals dus de sulfaten. En ik moet zeggen dat ze voor de prijs geweldig zijn. Ze zijn nog geen 2 euro per stuk.
    Florrie schreef:
    Ah, perfect topic! Ik ben namelijk ook op zoek naar een goeie shampoo.
    ik kan je die onder de spoiler in de beginpost aanraden.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2015 - 18:36 ]

    Ik was mijn haar het liefst zo min mogelijk, omdat juist doordat je het zo vaak wast het sneller vet wordt. Helaas is mijn douche hier niet heel fantastisch, wat er toe leidt dat het sneller vet wordt dan in Nederland. Ik was mijn haar nu eens in de drie dagen en ik heb ook Timotei die onder de spoiler staat


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Zoek je een goede shampoo zonder sulfaten? De shampoo van Neutral is geweldig spul. Mijn moeder gebruikt het nu en ze is erg tevreden. ^^
    Ikzelf gebruik syoss repair therapie (met zacht en glans conditioner) en ik was het liefste maximaal drie keer in de week. Ik heb van horen zeggen dat het slecht is om je haar vaker te wassen. Je haar wordt dan heel snel vet.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik gebruik altijd de shampoo van Syoss.


    26 - 02 - '16