• --> I know, met Kerstmis ga je niet een topic als dit plaatsen op Q, laat staan op Q zitten, maar ik wil geen huiswerk maken voor wiskunde (ik moet inhalen als ik naar vwo wil), dus ik besloot tijd te rekken met dit topic. x'] <--


    Hoi allemaal!

    Ik denk zo'n zes weken geleden heb ik het meest geweldige van dit hele jaar gedaan: ticket naar Boston, MA geboekt. Ik ga tien dagen naar mijn familie in Boston van eind mei tot begin juni - en ik heb er mega veel zin in!

    Ik doe dit jaar eindexamen en ik zou eigenlijk met mijn moeder een paar dagen naar Londen gaan als examenreisje. Ik wou het liefste naar Boston gaan, want ik ben heel goed met mijn nicht en ik wil haar hele graag bezoeken. Van de zomer zag ik haar voor de laatste keer, dus wat is mijn probleem? Nou, ze kwam over met haar moeder en zus (mijn tante en neef dus) omdat onze pake (Fries voor opa) was oveleden. Niet echt een fijne reden dus. Daarvoor heb ik haar vier of vijf jaar niet gezien, dus we dachten beide dat ik haar pas weer over vier á vijf jaar zou zien, want vliegen is gewoon super duur. Geen denken aan dat ik dus als examenreis naar Boston ga, want dat is ontzettend duur!
    Maaaaaaaaaar, Myke ging tegen beter in toch 'ns googelen en serieus bij de woorden "vliegticket Boston" kwam Google met een lijstje met prijzen van vliegmaatschappijen en daar stond een heel antrekkelijke prijs in. Dus: Myke ging verder zoeken op die prijs en wat kwam eruit: het is nog steeds veel geld, maar Myke vond een ticket die héél betaalbaar is. Na overleg met mijn tante in Boston en mijn ouders en wat niet allemaal wat, hebben we twee dagen later het ticket geboekt. Mijn ouders betalen een deel, maar ik het grootste deel, maar toen ik het ticket kocht, had ik mijn aandeel al gespaard (ik wist niet wat te doen met mijn loon, dus ik heb alles op een spaarrekening gezet, haha). Nu spaar ik dus voor leuke dingen en shoppen in Amerika.
    Donderdag 21 mei is mijn laatste examen en vrijdag 22 mei vlieg ik naar Boston en ik kom dezelfde dag nog aan. Ik vlieg via IJsland, maar ik hoef daar nog geen twee uur te wachten op mijn overstap, dus dat is prima. Ik ga op 1 juni weer terug en doordat het een nachtvlucht is, kom ik op 2 juni weer aan. Op de terugreis ga ik weer via IJsland vliegen met weer minder dan twee uur overstaptijd.

    Ik ben echt mega blij en excited en weet niet allemaal wat. Ik ga voor het eerst alleen vliegen/reizen/buiten Europa en ik ga gelijk al naar Boston! Echt, ik kan het zelf haast niet geloven maar toch gaat het gebeuren! Het is echt de meest awesome examenreis ooit en fnginrucnuryfbg, ik kan het echt haast niet geloven. Ik weet dat je nog tot ergens in juni beschikbaar moet zijn i.v.m. examens die gestolen kunnen worden, etc. , maar mijn ouders en ik besloten de gok te wagen. Ik val net buiten het hoogseizoen, dus daarom is mijn ticket betaalbaar. Ga ik na die datum, dan is het niet normaal duur - ook al boek je vroeg.

    Dus, nou ja, dit is mijn update die mij al wekenlang elke dag kippenvel geeft en die mij met beide benen op de grond trekt als ik ergens van baal of ontevreden over ben, want: hoeveel geluk heb je als je voor je 18e (op 25 juli wordt ik 18, ik ga echt nét naar Amerika, haha) en als examenreis naar Amerika gaat? Nou, ik vind dat een hele hoop, dus ik mag niet klagen.
    Waar gaan jullie heen voor examenreis of waar ben je geweest? Wat voor plannen heb jij na je examens? Waar gaan jullie geen op vakantie deze zomer of ga je doen? Of denk je: ik zie wel wat er gaat gebeuren? c:

    *titel: head over heels

    [ bericht aangepast op 25 dec 2014 - 13:21 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ga met mij twee weken naar curaçao omdat mn broer volgende week daar heen gaat voor een half jaar. Kan niet wachten.

    En wat gaaf ik weet niet of ik het alleen zou durven hah


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ben dit jaar in mei geslaagd, maar ik heb niet echt een examenreis gehad. (Alhoewel, ik ging op schoolkamp naar Engeland en met mijn ouders naar Turkije).

    Tenminste heel veel plezier! Het lijkt mij echt gaaf^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Wat ontzettend gaaf! Heeel veel plezier alvast!

    Voor mijn examenreis zou ik graag naar Noorwegen of Ijsland gaan, maar ik betwijfel of dat er van komt. Maar wie weet!

    Dat is zo gaaf! Stiekem ben ik nu een beetje jaloers.

    Ik heb overigens de titel voor je aangepast ;')


    #WWED - What Would Emma Do?

    WOW wat super cool zeg. Ik hoop dat je heel veel plezier gaat hebben. Ik ben met examenreis met 5 vrienden zeven dagen naar Londen geweest en het jaar daarna voor een andere vriendin haar examenreis een week naar Valencia.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wat leuk! Heel veel plezier!


    16 - 09 - '17

    Klinkt super cool!


    Pretty is just a pretty word.

    IrishNialler schreef:
    Ik ga met mij twee weken naar curaçao omdat mn broer volgende week daar heen gaat voor een half jaar. Kan niet wachten.

    En wat gaaf ik weet niet of ik het alleen zou durven hah


    Wow, spannend dat je broer zo lang weggaat! :o Veel plezier alvast! c:

    Ungoliant schreef:
    Wat ontzettend gaaf! Heeel veel plezier alvast!

    Voor mijn examenreis zou ik graag naar Noorwegen of Ijsland gaan, maar ik betwijfel of dat er van komt. Maar wie weet!


    Oeh, Noorwegen en IJsland lijken mij ook prachtig! Hopelijk komt 't ervan! c:

    JamesPotter schreef:
    Ik ben dit jaar in mei geslaagd, maar ik heb niet echt een examenreis gehad. (Alhoewel, ik ging op schoolkamp naar Engeland en met mijn ouders naar Turkije).

    Tenminste heel veel plezier! Het lijkt mij echt gaaf^^


    Ah, het gaat er toch om dat de reizen die je maakt leuk zijn? Liever een leuk schoolkamp dan een miserabele examenreis, toch? c:

    Niphredil schreef:
    WOW wat super cool zeg. Ik hoop dat je heel veel plezier gaat hebben. Ik ben met examenreis met 5 vrienden zeven dagen naar Londen geweest en het jaar daarna voor een andere vriendin haar examenreis een week naar Valencia.


    Oeh, gaaf! Londen is volgens mij echt super vet, of niet? Klinkt als twee leuke reizen! c:

    Junns schreef:
    Dat is zo gaaf! Stiekem ben ik nu een beetje jaloers.

    Ik heb overigens de titel voor je aangepast ;')


    I don't blame you! Ik was ook altijd ietwat jaloers op mensen die naar Amerika op reis gingen, haha. En dank je! c:

    Ziggler schreef:
    Wat leuk! Heel veel plezier!


    Dank je! c:

    Rudolf schreef:
    Klinkt super cool!


    Thanks! c:

    [ bericht aangepast op 26 dec 2014 - 20:22 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Wauw, heel veel plezier! Ik wens je wel veel succes met twee uur overstaptijd, want dat kan soms nog krap zijn!


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Oh, dat is zo leuk, veel plezier! Ik ga in de zomervakantie naar Sziget (een festival in Hongarije) ^^

    Chandler schreef:
    Wauw, heel veel plezier! Ik wens je wel veel succes met twee uur overstaptijd, want dat kan soms nog krap zijn!


    Ik vlieg alleen maar met Icelandair, dus qua overstappen gaat het wel lukken. Als het goed is, hoef ik dus niet nog eens mijn koffer op te halen en weer elders inchecken. Omdat ik alleen maar met Icelandair vlieg, doen zij dat voor mij - het overbrengen van mijn koffer van het ene naar het andere vliegtuig. Dat hebben we allemaal uitgezocht. c:

    Andria schreef:
    Oh, dat is zo leuk, veel plezier! Ik ga in de zomervakantie naar Sziget (een festival in Hongarije) ^^


    Wat is dat voor festival? Alvast heel veel plezier, het wordt vast leuk! Bovendien is Hongarije een mooi land, als ik verhalen hoor. c:

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 11:38 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ziggler schreef:
    Wat leuk! Heel veel plezier!


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."