• Het Herstel heeft het heft in handen genomen. Overal op de wereld is er hongersnood en de meeste dieren zijn niet meer terug te vinden. Mensen zijn zelfs zo wanhopig geworden dat velen zich bij hun leger aansluiten om toch nog geld te kunnen verdienen. Het Herstel beweert de hongersnood te kunnen oplossen en de dieren te kunnen terug brengen.
    Echter word er gefluistert dat er een ondergronds verzet is, genaamd Omega Point, klaar voor de strijd tegen Het Herstel. Dit geeft de bewoners nieuwe hoop, en dat zorgt er uiteraard voor dat Het Herstel Omega Point zo snel mogelijk uit de weg wilt ruimen.

    Maar wat gebeurd er met de bewoners? Sluiten ze zich aan bij Omega Point of Het Herstel? Of gaan ze simpelweg dood doorheen de strijd? Bloeit er misschien zelfs liefde tussen de strijders van Omega Point en Het Herstel?


    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Groep (Het Herstel, gewoon burgers of Het Verzet):
    Sector (enkel voor mensen uit Het Herstel)
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra (eventueel gave):

    De bewoners van Omega Point hebben meestal een gave, 'Energie'. Maar ook burgers of mensen die voor Het Herstel vechten kunnen een gave hebben. Dat zet je dan bij extra.
    Je personage kan ook altijd veranderen van groep, bijvoorbeeld: eerst vecht hij voort Het Herstel, en daarna sluit hij zich toch aan bij het verzet. Dat mag je er bij zetten, maar je kan ook even goed de groep waarbij hij/zij aanvankelijk zit opschrijven.

    Rollen:


    Het Herstel:

    Jongens: ! Drie plaatsen over !

    • Cale Wyatt Robertson ~ Extra Sensory Perception ~ Constellation ~ Pagina 11
    • Nathan SimoMcCartney ''Nate’’ ’ ~ Vechter ~ Minewt
    •
    •
    Meisjes: ! Een plaats over !

    • Emily Sara Jones ~ Termokinese ~ TheHangingTree
    • Madeline Emma Jones ~ Genezende krachten ~ WhereITold
    • Kaijill Emma Argent
    ‘’Kai’’
    ~ Elektriciteit beheersen ~Minewt
    • Cheryl Penelope McCartney ~ Gedaanteverwisseling ~ Mrs_Hemmings
    •

    Omega Point:

    Jongens: ! STOP OP DE JONGENS VAN HV

    • Gereserveerd - Door muren heen lopen - xNotlovejustme
    • Elleon Jones- Microgolven manipuleren - Malevolent ~ Pagina 3
    • Archibald "Archie" Cleaver ~ Manipuleren van geest (Telepathy) ~ NecklessOfHope
    • Drake Clinton Bratva ~ Manipulatie metalen, magnetisme ~ Burnley ~ Pagina 6
    •Henry John McCain ~ Telekinese ~
    Mrs_Hemmings

    Meisjes: ! STOP OP MEISJES VAN HV !

    • Maxime "Max'' Alycante ~ Teleporteren ~ Sempre ~ Pagina 2
    • Riley May Lewis
    ‘’Lewis’’
    ~ Gevoelens lezen ~ Minewt ~ Pagina 4
    • Katherine Elise Jones.~ Psychometrie ~TheHangingTree ~ Pagina 3
    • Phoebe Ariana Ross ~ Aarde ~ Calendis ~ Pagina 6
    • Silena Amy Collins ~ Vuur ~ MetUpAtMidnight

    Burgers:

    Jongens: ! STOP OP DE MANNELIJKE BURGERS !

    • Dean Nicolas Suáreza ~ Bilocatie ~ Lost_Voice ~ Pagina 6
    • Bryce Owens ~ Sempre ~ Pagina 7
    • Pietro Alexander Maximoff~ Supersnelheid ~ Burnley ~ Pagina 6
    • Shawn Jason Chamberlain ~ onzichtbaarheid ~ Mrs_Hemmings
    • Gereserveerd ~ Superheroes

    Meisjes: ! Eén plaatsen over !

    • Alana Linore Therese Fox ~ Extra Sensory Perception ~ Primie ~ Pagina 9
    • Eleanor "Elly" Jane Fox ~ WhereITold
    • Isabelle Aurora Garcia
    ‘’Belle’’Superheroes
    • Skylar 'Sky' Brooklynn Moore ~ Dodelijke aanraking ~ Mashtonx
    •


    Indelingen:


    Leider herstel:
    • Kaijill Emma Argent
    ‘’Kai’’ ~Minewt
    Onderbevelhebber herstel:
    • Emily Sara Jones ~ TheHangingTree
    Opperbevelhebber trainingen:
    • Nathan Simon McCartney
    ‘’Nate’’ ~ Minewt
    Soldaten herstel:
    • Cale Wyatt Robertson ~ Constellation
    •
    •
    ...
    Hulp (genezers):
    • Madeline Emma Jones ~ WhereITold

    Leiders Omega Point:
    • Drake Clinton Bratva ~ Burnley en Phoebe Ariana Ross ~ Calendis
    Onderbevelhebber Omega Point:
    • Timothy "Tommy" Cleaver ~ NecklessOfHope
    Opperbevelhebber trainingen:
    • Maxime "Max'' Alycante ~ Sempre
    Hulp (genezers) Omega Point:
    •
    ...
    Kledingontwerper(s) Omega Point:
    • Katherine Elise Jones ~TheHangingTree
    •
    ...


    Kamerindeling:

    Omega Point:

    Meisjeskamer 1:
    •
    •
    •
    Meisjeskamer 2:
    • Katherina
    • Silena
    Meisjeskamer 3:
    •
    •
    •
    Meisjeskamer 4:
    •
    •

    Jongenskamer 1:
    •
    •
    •
    Jongenskamer 2:
    •
    •
    Jongenskamer 3:
    •
    •
    Jongenskamer 4:
    •
    •
    •
    - Je moet niet altijd in een kamer zitten met iemand van Q. Het kan ook een ander persoon zijn dat door iedereen bestuurt word. -


    Het Herstel
    - Enkel voor de leider en onderbevelhebber, soldaten slapen in hun huis als alle andere burgers

    • Alana en Elly zitten samen in een huis
    • Cale zit (voor zover ik weet) alleen in een huis

    • Emily en Madeline zitten samen op een kamer

    Trainingsindeling:


    Omega Point:
    Groep 1:
    •
    •
    •
    Groep 2:
    •
    •
    •
    •
    Groep 3:
    •
    •
    •
    Groep 4:
    •
    •
    •
    •
    ...
    Het Herstel:
    Groep 1:
    •
    •
    •
    Groep 2:
    •
    •
    •
    •
    Groep 3:
    •
    •
    •
    Groep 4:
    •
    •
    •
    •

    Niet alle groepen staan erbij, want er zijn natuurlijk nog veel meer soldaten in Het Herstel en Omega Point, maar dit zijn enkel de groepen die er voor ons toe doen, dit geld ook voor de kamers

    Nogmaals: je hoeft niet perse met een persoon in de kamer of groep zitten die door iemand van Q word bestuurt. Het kan ook een personage zijn dat in het verhaal zit.


    Huisindeling soldaten Herstel of burgers:

    Zet ergens op het rollentopic of praattopic neer of je met een bepaalde persoon in een huis woont (bv: broer of zus, misschien zelfs gewoon vrienden)



    OPGELET

    Ik heb er wat extra indelingen bijgezet, deze moeten niet allemaal gevuld worden met onze personages. Maar gelieve er wel op te letten te melden met wie je wilt trainen of een kamer of huis mee wilt delen. Ook zoek ik nog genezers en ontwerpers voor Omega Point en leiders voor beide de groepen.

    Mensen die personages in Het Herstel hebben: gelieve er een sector bij te vermelden

    Regels:
    - Geen perfecte personages
    - Geen overdreven gave
    - Niet iedereen kan in dezelfde groep
    - Ruzies op het praattopic of via mail
    - Relaties (vrienden, familie etc.) worden besproken op het praattopic of via mail
    - Enkel ik maak nieuwe topics aan tenzij ik iemand anders aanwijs
    - Denk eerst na voor je meedoet i.p.v. na twee dagen te stoppen
    - Minstens 200 woorden, dit zou haalbaar moeten zijn
    - Wanneer je toch niet meer kunt meedoen meld je dit en zorg je ervoor dat je personage bijvoorbeeld sterft



    Deze verhaallijn komt van de touching Juliette trilogie - Tahereh Mafi

    [ bericht aangepast op 30 dec 2014 - 15:22 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Calendis schreef:
    Ik denk dat ik Shailene Woodley neem c;


    Hm ja oké. ^-^


    Geloof niet alles wat je denkt

    Max is af n.n

    × Maxime "Max" Alycante ×



    Leeftijd:
    22

    Groep:
    Het Verzet

    Karakter:
    Max heeft zich vanaf het begin af aan al ingezet voor Het Verzet en heeft daardoor enigszins wat aanzien gecreëerd. Door haar directe en iets wat harde aanpak is ze niet direct degene die het meest geliefd is, maar ze is realistisch genoeg om te weten dat er nu eenmaal mensen moeten zijn die niet om dingen heen draaien. Haar mening heeft ze nooit onder stoelen of banken gestoken en hoewel Max zeker intelligent genoeg is om rationeel te kunnen denken, zijn haar meeste acties te herleiden uit wraak.
    Vrienden ziet Max eerder als bondgenoten, ze heeft namelijk wat trust issues en is dus wat onbeholpen als het gaat om relaties die verder gaan dan kennissen. Ze heeft zeker ook haar charmes, maar ze weet vaak niet helemaal hoe ze zich moet gedragen rondom mensen die haar wel lijken te vertrouwen, simpelweg omdat ze dat gevoel vaak niet deelt.
    Zo onbeholpen als ze is als het om relaties gaat, zo bedreven is ze als het gaat om Het Verzet. Ze is iemand die graag heeft dat mensen naar haar luisteren, maar ze is ook zeker een persoon die de rest achter zich laat als ze niet op haar niveau mee kunnen komen. Verspilling, dat vindt ze van dat soort personen en ze kan voor hen dan ook maar weinig begrip opbrengen.
    Wanneer Max alleen is, is ze een heel ander persoon. Ze is dan erg rustig en kan dan beter over haar eerdere acties nadenken. Ze weet vaak genoeg dat ze iets verkeerd heeft gedaan of dat het anders had gemoeten, maar aangezien ze volledig achter het 'het doel heiligt de middelen' principe staat, zal het niet vaak voorkomen dat ze haar excuses aanbied.
    Persoonlijke gesprekken zijn dingen die Max helemaal uit evenwicht kunnen brengen en ze is dan ook wat klungelig als ze iemand moet troosten. Nee, een sociaal wonder is ze absoluut niet.

    Uiterlijk:
    Maxime is een pittig meisje wat ook goed te zien is aan haar korte wilde haren en haar niets verbergende blik. Ze is 1.67 lang en is erg slank, hoewel ze wel mooie rondingen heeft. Max houdt ervan om zich vrouwelijk te kleden, zo draagt ze bijna altijd hoge hakken en vindt ze het niet erg om haar vormen te accentueren. Haar lippen zijn meestal bordeaux rood gestift.

    Extra:
    Teleporteren

    [ bericht aangepast op 26 dec 2014 - 13:05 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.



    Phoebe Ariana Ross

    "People were born to be real, not to be perfect."

    ______________________________________

    Leeftijd


    Negentien jaren jong. [12-9-1995]

    Groep

    Omega Point, oftewel het Verzet.

    Karakter

    Als men Phoebe zou moeten beschrijven met drie woorden, zouden die drie woorden toch wel absoluut agressief, brutaal en een leidingtype zijn. Phoebe heeft dan ook absoluut niet het recht om dit tegen te spreken, gezien het voor de volle honderd procent waar is.
    Phoebe wordt agressief genoemd, gezien ze zowat alles altijd met geweld wil oplossen. Ze vindt praten maar een nutteloos iets, gezien je iemand volgens haar niet over kan halen met alleen woorden. Degene moet gemanipuleerd worden totdat diegene het toegeeft of is overgehaald. En volgens Phoebe is dit onmogelijk te doen met praten. Het meisje heeft dan ook spierballen, en kan iemand binnen een seconde in de houdgreep hebben.
    Ook wordt het meisje brutaal genoemd, gezien ze altijd haar eigen weg zal gaan. Luisteren is absoluut niet iets wat je haar moet laten doen, gezien ze uiteindelijk toch zal doen wat háár het beste lijkt. Ook scheldt ze vaak, en ze zal het nooit met iemand anders eens zijn dan haarzelf. Ze is dan ook erg op haarzelf, en men zal haar nóóit mogen tegenspreken -- wanneer dit gebeurt zal diegene er dan ook voor boeten.
    Dit alles is grotendeels de aanleiding waarom Phoebe een type voor de leiding wordt genoemd. Haar strategieën zijn altijd de besten, zoals zij het zegt, en ook kan ze erg goed 'praten'. Met praten worden peptalks en alles bedoeld. Ook is Phoebe zoals eerder gezegd absoluut niet goed in luisteren, laat staan de bevelen van anderen opvolgen, gezien ze uiteindelijk toch haar eigen weg zal gaan. Ook zal het meisje altijd tot het uiterste gaan om haar doel te bereiken, ze zal echt álles doen om deze te bereiken, maakt niet uit wat.
    Tot slot is Phoebe enkel niet altijd - ik citeer - 'brutaal en agressief'. Het meisje heeft ook haar goede kanten. Wanneer je in de problemen zit zal ze je vaak komen helpen, en voor je opkomen. Ook kan de brunette goed geheimen bewaren. Enkel onderschat men deze kant van Phoebe. Ze verwachten gewoon niet dat ze dit in zich heeft, al hebben ze het hierbij goed mis. Het meisje heeft geen duister hart - zoals iedereen denkt - , integendeel, Phoebe heeft een hart van goud. Ze heeft gewoon de tijd nodig om je te leren kennen en je vertrouwen te winnen.

    Uiterlijk

    Zoals eerder gezegd, is Phoebe een brunette. Haar kastanjebruine lokken met highlights komen tot halverwege haar zij, en het grootste deel van de tijd zit hier een natuurlijke slag in. Ze heeft haar haren vrijwel altijd vast, gezien haar haar haar dan niet in de weg kan zitten. Haar ogen hebben een cacaobruine kleur en worden omringd door een volle laag wimpers. In haar ogen staat vaak een twinkeling, maar af en toe willen ze ook nog wel eens dof staan.
    Haar huid heeft een lichtgetinte kleur en haar grootte is zo'n 1.70. Haar spierballen zijn voor bij een meisje aardig duidelijk te zien, maar verder heeft het meisje maar een dun en tenger lichaam.

    Extra

    Phoebe heeft de gave om aarde te kunnen besturen. Ze kan zowel brokken aarde uit de grond rukken en ze op iemand afgooien als een muur op laten komen uit de grond om een schild te creëren. Ook kan ze zich voortbewegen doormiddel van een verhoging uit de grond naar voren te sturen en er zelf op te staan.
    Ook heeft Phoebe samen met Drake de leiding van Omega Point, waar ze zelf erg blij mee is.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 12:26 ]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    "As we got older, the monster crept from under our beds to inside our heads"


    Dean Nicolas Suáreza

          Leeftijd: Hij is twintig jaar en geboren op de zeventiende van Februari.


          Groep: Burger.
          Karakter:Dean is een eigenwijze, arrogante jongen die het liefst met rust gelaten wil worden. Hierdoor zijn zijn contacten niet zo geweldig, maar dat kan hem eigenlijk niet veel schelen. Hij laat toch vaak mensen niet eens toe in zijn vriendkring die dan ook erg klein en beperkt is. Als je wel in zijn vriendengroep terecht komt, beteken je waarschijnlijk veel voor hem of ben je gewoon zo dom dat je zijn sadisme niet ziet. Dean is dan ook erg sadistisch ingesteld. Zo kan hij genieten van mensen hun pijn en brengt hij bepaalde mensen dan ook erg graag pijn toe op welke manier dan ook. Bijvoorbeeld met woorden die snijden als messen of gewoon door anderen te slaan, het kan allemaal volgens hem. Natuurlijk zou hij niet zomaar en zonder reden mensen pijn doen, zo'n jongen is hij niet. Dus als hij iemand pijn doet - op welke manier dan ook - dan heeft die persoon hem waarschijnlijk iets aangedaan en neemt hij enkel wraak. Daar is hij erg goed in. Meestal wacht hij het juiste moment af en kan het best lang duren voordat hij wraak neemt. Dean is helemaal niet graag gebonden aan mensen en gaat dan ook de meeste relaties - zowel liefde als vriendschap - uit de weg. Eenmaal je toch zijn vriend bent geworden, kan hij plotseling de band verbreken en nooit meer iets tegen je zeggen. Hij is het liefst onafhankelijk en doet wat hij wilt. Mensen zijn voor hem dan niet meer dan tijdelijk. Hij laat dus vaak gewoon mensen vallen om alleen verder te gaan. Zo doet hij dat ook bij een eventuele liefde van hem. Als hij de relatie beu is, verbreekt hij die gewoon, en als dat gebeurt, betekent dat dat de liefde van zijn kant toch niet al te sterk was. Enkel bij liefde die voor hem echt is, zal hij er ook voor gaan Ook heeft hij het ook niet zo op leugens. Lieg je tegen hem, dan kan je het wel vergeten. En het eenmaal verpesten bij hem staat gelijk aan geen enkele kans meer krijgen. Weet dan ook dat je maar één enkele kans hebt. Ook vergeet Dean niet snel dingen, zowel beledigingen als korte woordwisselingen.
          Uiterlijk: [FC: Ian Somerhalder] Dean heeft kort zwart haar en blauwe ogen die altijd inspecterend rondkijken. Hij heeft een getraind lichaam en lijkt ouder dan hij is. Lang is Dean niet heel erg, slechts 1 meter 78, maar kan het niet zo schelen. Door zijn grote ego voelt hij zichzelf langer. Hij draagt vaak gewoon een spijkerbroek met een effen shirt erboven of een bloesje. Alleen voor formele gelegenheden draagt hij een pak. Zijn haar zit altijd een klein beetje warrig en voor de rest besteed hij niet heel veel aan zijn uiterlijk, wel vind hij schoon en verzorgd zijn belangrijk dus staat elke dag onder de douche en draagt altijd een aftershave.
          Extra :Bilocatie. Dean rookt erg veel. Als hij niks te roken heeft, kan hij flink chagrijnig worden.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2014 - 20:32 ]

    OPGELET

    Ik heb er wat extra indelingen bijgezet, deze moeten niet allemaal gevuld worden met onze personages. Maar gelieve er wel op te letten te melden met wie je wilt trainen of een kamer of huis mee wilt delen. Ook zoek ik nog genezers en ontwerpers voor Omega Point en leiders voor beide de groepen.

    Mensen die personages in Het Herstel hebbe': gelieve er een sector bij te vermelden

    [ bericht aangepast op 26 dec 2014 - 13:34 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Leuk idee voor een RPG! Mag ik een meisje van Omega Point?


    take me back to the basics and the simple life



    Pietro Alexander Maximoff


    Leeftijd: 17 jaar, verjaart op 20 janurari

    Groep:
    Pietro is een burger.

    Karakter:
    Sarcastisch
    Pietro is erg sarcastisch. Hij is niet bang om te zeggen wat hij denkt, want hij weet dat als hij iets verkeerd zegt, hij toch allang weg is voor iemand op de vuist me hem kan gaan. Over opmerkingen hoeft hij niet lang na te denken, hij weet altijd wel wat te zeggen.

    Druk:
    Pietro is overduidelijk niet rustig. Mede dankzij zijn kracht kan hij absoluut niet stil zitten, en hij raakt langzaam energie kwijt. Daarom is hij altijd in de weer, zelfs om twee persoonssporten in zijn eentje te doen (zoals tafeltennissen tegen zichzelf).

    Soms opdringerig


    Uiterlijk:
    [FC: Evan Peters] Behalve zijn opvallende kledingsmaak, valt zijn haar op. Het is grijszilver, en vreemd genoeg is hij ermee geboren. Zijn ogen zijn donkerbruin en hebben een zekere glinstering. Hij heeft hagelwitte tanden, die netjes op een rij staan.
    Pietro heeft een lengte van 1 meter en 79 centimeter, en het maakt hem niets uit. Hij is niet heel erg gespierd, maar bevat voldoende spieren.

    Extra:
    Pietro's kracht is supersnelheid.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2014 - 22:41 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    MetUpAtMidnight schreef:
    Leuk idee voor een RPG! Mag ik een meisje van Omega Point?


    Ja natuurlijk!

    Het idee komt van een boek. Credits gaan naar Tahereh Mafi


    Geloof niet alles wat je denkt

    Primie schreef:
    OPGELET

    Ik heb er wat extra indelingen bijgezet, deze moeten niet allemaal gevuld worden met onze personages. Maar gelieve er wel op te letten te melden met wie je wilt trainen of een kamer of huis mee wilt delen. Ook zoek ik nog genezers en ontwerpers voor Omega Point en leiders voor beide de groepen.

    Mensen die personages in Het Herstel hebbe': gelieve er een sector bij te vermelden


    Mag mijn mannelijke personage van het Omega Point een leider zijn?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Primie schreef:
    (...)

    Ja natuurlijk!

    Het idee komt van een boek. Credits gaan naar Tahereh Mafi



    Weet ik ^^ ik moet alleen et laatste boek en 2.5 nog lezen tho. Too many books, too little time :')

    Kan ik Kaya Scodelario faceclaimen?


    take me back to the basics and the simple life

    Kan mijn jongen de leider van le OP zijn?


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Mag mijn meisje onderbevelhebber van het Herstel zijn?


    -

    MetUpAtMidnight schreef:
    (...)


    Weet ik ^^ ik moet alleen et laatste boek en 2.5 nog lezen tho. Too many books, too little time :')

    Kan ik Kaya Scodelario faceclaimen?


    Als het uit is, ga je dood vanbinnen, ik meen het hahaha.

    Je staat vrij om dat te doen (:

    @Burnley: Dan verwachten we wel dat je niet meteen stopt met de RPG, al verwachten we dat van iedereen, maar toch, als je personage de leider word is het handig dat je aanwezig bent in de RPG. + Als anderen akkoord gaan met jou als leider, mag het. Eerst misschien vragen of niemand anders ook leider wilt zijn, en dan zien we.


    Geloof niet alles wat je denkt




    Drake Clinton Bratva


    Leeftijd:
    24 jaar, verjaart op 9 maart.

    Groep:
    Omega Point. Samen met Phoebe heeft hij de leiding over het verzet.

    Karakter:
    Vriendelijk. behulpzaam.
    Drake is erg vriendelijk. Tenminste, naar mensen die ook vriendelijk naar hem zijn. Hij neemt het op voor zij die het nodig hebben, al zal hij je niet gauw helpen als je hem ooit wat gedaan hebt.

    Stil, zwijgzaam.
    In het begin is Drake redelijk stil, je zou bijna denken dat hij doof is of dat hij er niet is. Hij observeert liever eerst en praat dan. Zoals je daaruit kunt opmerken is hij niet zo'n spreker, eerder een luisteraar.

    Grappig
    Ondanks zijn vorige eigenschap kan hij op de juiste momenten grappige dingen zeggen. Zijn grappen zullen meestal niemand raken, maar als het zo is zal hij direct zeggen: "Grapje." Of zelfs zijn excuses aanbieden. Vergis je dus niet, Drake kan dus grappig uit de hoek komen.

    Geduldig
    Drake heeft een engelengeduld. Zijn geduld lijkt niet op te raken, en zijn grenzen liggen verder dan iedereen denkt. Maar mocht je zijn grenzen overschrijden, dan kan je je beter uit de voeten maken, want dan volgt hij je waarschijnlijk tot de poorten van de hel en verder. Maar dan nog moet je heel erg je best doen om hem te laten knappen.

    Respectvol
    Tegenover veel mensen is Drake erg respectvol, tenzij hij je niet mag. Hij laat iedereen in zijn of haar waarde, tenzij je hem niet in zijn waarde laat. Toch probeert hij tegen dat soort mensen normaal te doen, al betekent dat soms dat hij over zijn limieten moet gaan.

    Duidelijke mening
    Drake heeft een standvastige mening als hij zeker is van zijn zaak. Hij geeft zichzelf niet gauw gewonnen, en zal je hoe dan ook over proberen te halen om zijn mening met je te delen. In dat opzicht is hij dus erg koppig.v

    Uiterlijk:
    [FC: Michael Fassbender] Drake's haar is licht bruin tot heel donker blond. Hij heeft blauwe ogen, die nogal van licht tot donker variëren. Hij oogt ouder dan hij werkelijk is, schijn bedriegt. Hij is niet overdreven lang met zijn 1 meter en 83 centimeter, maar ook niet heel kort; precies goed volgens hem. Hij is van nature redelijk smal, maar hij traint met regelmaat. Hij is dus goed gespierd, en dat kun je ook wel goed zien. Toch is hij niet intimiderend breed. Zijn stem is diep, rustig en heeft soms zelfs emotionele invloed op mensen.

    Extra:
    Drake's gave is om alle soorten metaal te manipuleren, oftewel een soort magnetisme uit te oefenen op metalen. Hij praat liever niet over zijn verleden, dat roept alleen maar herinneringen op bij hem.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 11:23 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    @NecklessOfHope: Jullie vechten het maar uit, hetzelfde als Burnley geldt voor jou

    @TheHangingTree: Als anderen het oké vinden is het voor mij goed


    Geloof niet alles wat je denkt