• Het Herstel heeft het heft in handen genomen. Overal op de wereld is er hongersnood en de meeste dieren zijn niet meer terug te vinden. Mensen zijn zelfs zo wanhopig geworden dat velen zich bij hun leger aansluiten om toch nog geld te kunnen verdienen. Het Herstel beweert de hongersnood te kunnen oplossen en de dieren te kunnen terug brengen.
    Echter word er gefluistert dat er een ondergronds verzet is, genaamd Omega Point, klaar voor de strijd tegen Het Herstel. Dit geeft de bewoners nieuwe hoop, en dat zorgt er uiteraard voor dat Het Herstel Omega Point zo snel mogelijk uit de weg wilt ruimen.

    Maar wat gebeurd er met de bewoners? Sluiten ze zich aan bij Omega Point of Het Herstel? Of gaan ze simpelweg dood doorheen de strijd? Bloeit er misschien zelfs liefde tussen de strijders van Omega Point en Het Herstel?


    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Groep (Het Herstel, gewoon burgers of Het Verzet):
    Sector (enkel voor mensen uit Het Herstel)
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra (eventueel gave):

    De bewoners van Omega Point hebben meestal een gave, 'Energie'. Maar ook burgers of mensen die voor Het Herstel vechten kunnen een gave hebben. Dat zet je dan bij extra.
    Je personage kan ook altijd veranderen van groep, bijvoorbeeld: eerst vecht hij voort Het Herstel, en daarna sluit hij zich toch aan bij het verzet. Dat mag je er bij zetten, maar je kan ook even goed de groep waarbij hij/zij aanvankelijk zit opschrijven.

    Rollen:


    Het Herstel:

    Jongens: ! Drie plaatsen over !

    • Cale Wyatt Robertson ~ Extra Sensory Perception ~ Constellation ~ Pagina 11
    • Nathan SimoMcCartney ''Nate’’ ’ ~ Vechter ~ Minewt
    •
    •
    Meisjes: ! Een plaats over !

    • Emily Sara Jones ~ Termokinese ~ TheHangingTree
    • Madeline Emma Jones ~ Genezende krachten ~ WhereITold
    • Kaijill Emma Argent
    ‘’Kai’’
    ~ Elektriciteit beheersen ~Minewt
    • Cheryl Penelope McCartney ~ Gedaanteverwisseling ~ Mrs_Hemmings
    •

    Omega Point:

    Jongens: ! STOP OP DE JONGENS VAN HV

    • Gereserveerd - Door muren heen lopen - xNotlovejustme
    • Elleon Jones- Microgolven manipuleren - Malevolent ~ Pagina 3
    • Archibald "Archie" Cleaver ~ Manipuleren van geest (Telepathy) ~ NecklessOfHope
    • Drake Clinton Bratva ~ Manipulatie metalen, magnetisme ~ Burnley ~ Pagina 6
    •Henry John McCain ~ Telekinese ~
    Mrs_Hemmings

    Meisjes: ! STOP OP MEISJES VAN HV !

    • Maxime "Max'' Alycante ~ Teleporteren ~ Sempre ~ Pagina 2
    • Riley May Lewis
    ‘’Lewis’’
    ~ Gevoelens lezen ~ Minewt ~ Pagina 4
    • Katherine Elise Jones.~ Psychometrie ~TheHangingTree ~ Pagina 3
    • Phoebe Ariana Ross ~ Aarde ~ Calendis ~ Pagina 6
    • Silena Amy Collins ~ Vuur ~ MetUpAtMidnight

    Burgers:

    Jongens: ! STOP OP DE MANNELIJKE BURGERS !

    • Dean Nicolas Suáreza ~ Bilocatie ~ Lost_Voice ~ Pagina 6
    • Bryce Owens ~ Sempre ~ Pagina 7
    • Pietro Alexander Maximoff~ Supersnelheid ~ Burnley ~ Pagina 6
    • Shawn Jason Chamberlain ~ onzichtbaarheid ~ Mrs_Hemmings
    • Gereserveerd ~ Superheroes

    Meisjes: ! Eén plaatsen over !

    • Alana Linore Therese Fox ~ Extra Sensory Perception ~ Primie ~ Pagina 9
    • Eleanor "Elly" Jane Fox ~ WhereITold
    • Isabelle Aurora Garcia
    ‘’Belle’’Superheroes
    • Skylar 'Sky' Brooklynn Moore ~ Dodelijke aanraking ~ Mashtonx
    •


    Indelingen:


    Leider herstel:
    • Kaijill Emma Argent
    ‘’Kai’’ ~Minewt
    Onderbevelhebber herstel:
    • Emily Sara Jones ~ TheHangingTree
    Opperbevelhebber trainingen:
    • Nathan Simon McCartney
    ‘’Nate’’ ~ Minewt
    Soldaten herstel:
    • Cale Wyatt Robertson ~ Constellation
    •
    •
    ...
    Hulp (genezers):
    • Madeline Emma Jones ~ WhereITold

    Leiders Omega Point:
    • Drake Clinton Bratva ~ Burnley en Phoebe Ariana Ross ~ Calendis
    Onderbevelhebber Omega Point:
    • Timothy "Tommy" Cleaver ~ NecklessOfHope
    Opperbevelhebber trainingen:
    • Maxime "Max'' Alycante ~ Sempre
    Hulp (genezers) Omega Point:
    •
    ...
    Kledingontwerper(s) Omega Point:
    • Katherine Elise Jones ~TheHangingTree
    •
    ...


    Kamerindeling:

    Omega Point:

    Meisjeskamer 1:
    •
    •
    •
    Meisjeskamer 2:
    • Katherina
    • Silena
    Meisjeskamer 3:
    •
    •
    •
    Meisjeskamer 4:
    •
    •

    Jongenskamer 1:
    •
    •
    •
    Jongenskamer 2:
    •
    •
    Jongenskamer 3:
    •
    •
    Jongenskamer 4:
    •
    •
    •
    - Je moet niet altijd in een kamer zitten met iemand van Q. Het kan ook een ander persoon zijn dat door iedereen bestuurt word. -


    Het Herstel
    - Enkel voor de leider en onderbevelhebber, soldaten slapen in hun huis als alle andere burgers

    • Alana en Elly zitten samen in een huis
    • Cale zit (voor zover ik weet) alleen in een huis

    • Emily en Madeline zitten samen op een kamer

    Trainingsindeling:


    Omega Point:
    Groep 1:
    •
    •
    •
    Groep 2:
    •
    •
    •
    •
    Groep 3:
    •
    •
    •
    Groep 4:
    •
    •
    •
    •
    ...
    Het Herstel:
    Groep 1:
    •
    •
    •
    Groep 2:
    •
    •
    •
    •
    Groep 3:
    •
    •
    •
    Groep 4:
    •
    •
    •
    •

    Niet alle groepen staan erbij, want er zijn natuurlijk nog veel meer soldaten in Het Herstel en Omega Point, maar dit zijn enkel de groepen die er voor ons toe doen, dit geld ook voor de kamers

    Nogmaals: je hoeft niet perse met een persoon in de kamer of groep zitten die door iemand van Q word bestuurt. Het kan ook een personage zijn dat in het verhaal zit.


    Huisindeling soldaten Herstel of burgers:

    Zet ergens op het rollentopic of praattopic neer of je met een bepaalde persoon in een huis woont (bv: broer of zus, misschien zelfs gewoon vrienden)



    OPGELET

    Ik heb er wat extra indelingen bijgezet, deze moeten niet allemaal gevuld worden met onze personages. Maar gelieve er wel op te letten te melden met wie je wilt trainen of een kamer of huis mee wilt delen. Ook zoek ik nog genezers en ontwerpers voor Omega Point en leiders voor beide de groepen.

    Mensen die personages in Het Herstel hebben: gelieve er een sector bij te vermelden

    Regels:
    - Geen perfecte personages
    - Geen overdreven gave
    - Niet iedereen kan in dezelfde groep
    - Ruzies op het praattopic of via mail
    - Relaties (vrienden, familie etc.) worden besproken op het praattopic of via mail
    - Enkel ik maak nieuwe topics aan tenzij ik iemand anders aanwijs
    - Denk eerst na voor je meedoet i.p.v. na twee dagen te stoppen
    - Minstens 200 woorden, dit zou haalbaar moeten zijn
    - Wanneer je toch niet meer kunt meedoen meld je dit en zorg je ervoor dat je personage bijvoorbeeld sterft



    Deze verhaallijn komt van de touching Juliette trilogie - Tahereh Mafi

    [ bericht aangepast op 30 dec 2014 - 15:22 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Om vier uur moet ik wel gaan. Dus als ik een tijdje niet antwoord heb ik het alvast gemeld. C:


    Geloof niet alles wat je denkt

    WhereITold schreef:
    Zijn er geen genezers in het herstel? Want anders zou mijn meisje dat kunnen zijn.


    Hoeft niet perse, we kunnen ook genezers hebben zonder dat iemand ze bestuurt.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Primie schreef:
    (...)

    Hoeft niet perse, we kunnen ook genezers hebben zonder dat iemand ze bestuurt.


    Maar mag het wel? Want gezien haar gave lijkt het mij wel logisch dat ze dat zou doen.


    She was always looking for more..

    Mag mijn meisje onzichtbaarheid hebben als gave? En ik naamclaim Silena


    take me back to the basics and the simple life

    Primie schreef:
    Kijk, alle personen die leider willen worden van omega P kunnen het best het onderling uitvechten. Als dat niet werkt kan ik misschien wel een pol neerzetten of uitloten.

    @TheHangingTree, dat is waar, maar zoals het er nu naar uit ziet wilt echt iedereen naar Omega P, dus ik zei, als er niemand meer bij komt dan zullen er een paar personen moeten veranderen.
    Ik zou gewoon gelijk uitloten, gezien we er anders hoogstwaarschijnlijk echt niet uit komen.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either






    Alana Linore Therese Fox



    ''Your attitude is like a box of crayons that color your world. Constantly color your picture gray, and your picture will always be bleak. Try adding some bright colors to the picture by including humor, and your picture begins to lighten up.''


    ''I sleep with my gun on my bedside table. I live alone; it is my protection and makes me feel safer''



    Leeftijd: 18 [28/04]
    Groep: Burger
    Karakter: Alana is niet iemand die je met een woord of twee omschrijft. Voor haar gebruik je het best volzinnen.
    Alana is bijvoorbeeld een erg gesloten boek. Ze deelt haar gevoelens niet gemakkelijk met andere mensen. Wanneer ze een geheim binnenkrijgt zal ze het dan ook niet zomaar doorvertellen aan de hele buurt. Dat maakt haar dan ook weer een persoon die je makkelijk kan vertrouwen. Verder is ze vrij mysterieus en geheimzinnig iemand. Soms verdwijnt ze voor een paar uur zonder iets te melden en komt dan plotseling zwijgend weer tevoorschijn, geen enkel woord wisselend over haar uitstapje.
    Buiten dat zit ze mitsgaders dikwijls te schrijven in een klein bruin boekje*. Ze praat met niemand over wat ze in dat boekje schrijft, en heeft het bovendien altijd bij zich.
    Overigens is Alana enigszins gevoelig. Ze vat commentaar van anderen meestal veel te ruw op en schiet veel te snel in de verdediging.
    Over verdediging gesproken; Alana is misschien lichtelijk tot extreem beschermend en voorbereid op alles. Buiten haar schriftje heeft ze ten allen tijde haar pistool bij dat ze ooit had gevonden in de lade van haar overleden moeder. Maar hoe kan ze anders. Ze heeft immers een zusje om voor te zorgen en dat is dan ook de enige familie die ze nog heeft. Als er haar iets zou overkomen zou Alana het zichzelf nooit vergeven. Alana let zodoende altijd op of alles oké is met haar zus. Af en toe gaat ze dan ook eens eten smokkelen in Het Herstel. Hoewel ze zo bang als een wezel is voor de soldaten; haar zusje en zij moeten iets te eten hebben, en ze denkt er niet aan om zelfs maar een minuut Het Herstel te dienen als soldaat.

    *het boekje zou kleiner moeten zijn dan op de afbeelding
    Uiterlijk: FC: Julie Kennedy Lass
    Extra:
    Alana heeft één zusje waarmee ze samenwoont in iets wat vroeger een kledingwinkel moest voorstellen en een tweelingbroer waar ze niet eens bewust van is dat hij bestaat. Haar ouders heeft ze niet meer. Toen ze nog jong was kwamen haar ouders om in een opstand tegen Het Herstel. Sindsdien zorgt ze zelf dat zij en haar zusje kunnen overleven.

    Net als haar broer heeft Alana als gave ESP, wat ook wel bekend staat als buitenzintuiglijke waarnemingen.
    Dit houd in dat Alana dingen kan waarnemen zonder de bekende zintuigelijke processen te gebruiken. Echter is haar gave niet helemaal hetzelfde als die van Cale. In tegenstelling tot haar broer kan ze geen dingen horen, zien of ruiken vanaf afstand. Bij Alana ligt het meer geestelijk en bij het voelen en proeven. Zo kan Alana bijvoorbeeld aanvoelen wat voor soort iets er bij iemand gebeurt, gebeurd is of gaat gebeuren. Stel je voor dat er iemand in de korte toekomst gaat sterven, dan voelt Alana de kilte.
    Ook kan ze dingen proeven zoals bloed wanneer er iemand vermoord word enzovoort. Wat het geestelijke betreft; Alana kan min of meer enigzins uit haar lichaam treden maar dan niet voor een lange tijd. Ze kan dit namelijk allemaal niet zo lang volhouden. Het kost haar tevens erg veel energie en ze kan niet kiezen wanneer deze dingen gebeuren. Ze probeert zoveel mogelijk te trainen, al weet ze tot nu toe niet zo goed hoe. Als het goed komt zou het haar moeten lukken om ook anderen hun lichaam binnentreden, nu lukt het namelijk maar een seconde of twee.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2014 - 22:32 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    WhereITold schreef:
    (...)

    Maar mag het wel? Want gezien haar gave lijkt het mij wel logisch dat ze dat zou doen.


    Ja natuurlijk mag het


    Geloof niet alles wat je denkt

    Calendis schreef:
    (...) Ik zou gewoon gelijk uitloten, gezien we er anders hoogstwaarschijnlijk echt niet uit komen.


    Ik dacht misschien jullie de kans te geven om het te bespreken, maar als de andere twee het er mee eens zijn is het goed voor me


    Geloof niet alles wat je denkt

    MetUpAtMidnight schreef:
    Mag mijn meisje onzichtbaarheid hebben als gave? En ik naamclaim Silena


    Dat mag zeker (:


    Geloof niet alles wat je denkt

    Trouwens, mijn personage is denk ik leuker als een soort rechterhand vd leider van OP


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Phoebe (pag. 6) is af c:


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    @NOH, mm oké. Heeft de rest al besloten over een leider?


    Geloof niet alles wat je denkt

    Primie schreef:
    @NOH, mm oké. Heeft de rest al besloten over een leider?
    Zou je misschien even willen opnoemen wie hebben voorgesteld om hun personage leider te laten zijn? Dan kan ik misschien een GB bericht sturen -- al blijf ik bij mijn reactie dat loten veel handiger is.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either



    Naam: Archibald "Archie" Cleaver
    Leeftijd: 19 jaar oud
    Groep: Het Verzet
    Rol: Hij is de rechterhand van de leider (eventueel broer of zus?)
    Karakter:
    ~ Gedreven ~ Door zijn verleden met Het Herstel is Archie zeer gedreven in zijn taak in het bestrijden ervan. Hierdoor zal hij nooit informatie doorspelen en zal hij altijd doen wat het beste is voor de "operatie" en niet afgeleid worden door zijn eigen emoties. Een nadeel ervan is dat hij zichzelf te ver over de streep trekt (vooral met zijn gave) en daardoor nogal eens fysieke klachten heeft. Maar dit zorgt er ook voor dat hij zo nu en dan gevaarlijke risico's neemt.
    ~ Impulsief ~ Hij is onderbevelhebber, wat hem veel macht geeft, maar zo nu en dan zal hij toch moeten luisteren naar de echte leiders. Zowel door zijn gedrevenheid, als zijn natuurlijke eigenschap tot impulsiviteit zorgen ervoor dat hij hier niet altijd naar luistert en domme dingen doet. Bijvoorbeeld een bevel negeren en zichzelf in gevaar brengen.
    ~ Liefhebbend en zorgzaam ~ Al deze dingen komen uit zijn drang om mensen te beschermen en om voor mensen te zorgen, want hij is ervan overtuigd dat Het Herstel dat niet doet. Verder zal hij de mensen waar hij om geeft, op elke manier proberen te beschermen, tenzij hij weet dat het het grotere goed kan verbeteren.
    ~ Slim ~ Archie is ook enorm intelligent. Hij begrijpt ongelooflijk snel hoe iets in elkaar zit en is ook in staat om daar snel op te reageren. Samen met zijn impulsiviteit zorgt dit ervoor dat hij soms eerder dingen doet en begrijpt dan anderen, wat frustrerend kan zijn in de samenwerking, aangezien hij dan gewoon wat gaat doen, terwijl niemand snapt waarom of wat.
    Uiterlijk: [FC: Dylan o'Brien] Archie is op zich een best knappe jongen; hij heeft donker haar en bruine ogen - soms lijken ze donkerbruin en soms karamelachtig. Hij is vrij lang en slungelig. Van iemand die in het verzet zit, zou je wel denken dat hij veel spieren heeft, maar het is het tegenovergestelde. Archie kan goed omgaan met een geweer, maar sterk is hij niet.
    Verder heeft hij een vrij gave uit, maar onder zijn ogen staan standaard donkere en diepe kringen van zijn insomnia. Zijn glimlach is recht en wit, maar deze zie je zelden. Alleen als hij is bij iemand waar hij om geeft.
    Gave: Hij heeft de mogelijkheid om het brein van een ander en zichzelf te manipuleren. Dit is een hele brede gave; van een groep mensen iets laten zien wat er niet is tot een idee in iets planten. Het klinkt heel krachtig, maar er zijn twee valkuilen: het neemt heel veel energie van hem op. Als hij het te lang doet, kan dit zich op allerlei manieren uiten: pijn, bloedneus of gewoon flauwvallen. De tweede valkuil is dat hij heel veel moet trainen om het goed te kunnen.
    Extra: De reden dat hij bij het verzet is gekomen, is omdat zijn vader subtiel gedwongen werd om bij het leger te komen. Ze zeiden dat hij opslag zou krijgen en een hoge rang, aangezien hij bekend stond als goede leidinggevende. Hij weigerde en de volgende dag stonden hij en zijn ouders voor het vuurpeloton wegens hoogverraad. Archie wist op een of andere manier te ontsnappen en is vervolgens van de straat geplukt door het verzet (misschien dat diegene de leider is enzo).
    Aan het moment bij het vuurpeloton heeft hij nog vaak nachtmerries. Om deze te vermijden slaapt Archie vaak niet en heeft hij een soort slapeloosheid gevormd, waardoor hij bijna alleen nog maar in slaap kan komen door middel van slaap- of kalmeringspillen. Als hij dan slaapt, heeft hij last van slaapverlamming, waardoor hij meteen besluit dagen achter elkaar niet meer te slapen.
    Verder heeft hij nog een relatie met Katherine. Hij houdt ongelooflijk veel van haar en heeft ook het gevoel dat zij de enige is die hem echt begrijpt.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2014 - 23:50 ]


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    TheHangingTree schreef:
    Katherine Elise Jones.
    "I'm scared that if I let myself be happy for even one moment that the world's going to come chrasing down"




    Naam: Katherine Elise Jones.

    Leeftijd: 18 jaar.

    Groep: Het Verzet.

    Karakter:  Katherine heeft een erg sterk karakter, ze weet wat ze wilt en zal alles geven om dat te kunnen bereiken. Als Katherine eenmaal een doel voor ogen heeft is er niemand die haar nog van dat doel kan afbrengen. Ze is erg vasthoudend en zal altijd door gaan en nooit opgeven. Katherine is niet op haar mondje gevallen en dat is te zien ook, ze zegt wat ze wilt zonder dat zich iets aantrekt van wat anderen vinden. Katherine is heel erg slim en begrijpt en doorziet de meeste dingen die de meesten van haar leeftijd niet begrijpen. Hiermee lijkt ze ook volwassener dan ze is en wordt ze vaker serieus genomen door volwassenen. Katherine is ook erg sluw. Katherine kan soms wel een beetje snel op haar teentjes getrapt zijn en soms iets te fel en gemeen reageren. Met Katherine wil je echt geen ruzie hebben omdat ze dan echt haar gemene en achterbakse kant laat zien. Als Katherine van je houdt zal ze alles geven om je te beschermen en je gelukkig proberen te maken. Je moet Katherine's geliefden zeker niet kwetsen want dan zal ze er alles aan doen om jouw leven te verzieken. Katherine heeft hele duidelijke normen en waarden en zal het liefste willen dat iedereen het met haar eens is op dat gebied. Katherine is erg perfectionistisch en een beetje een control freak, wanneer iets niet gaat zoals zij het wilt kan ze heel erg gefrustreerd raken. Katherine is niet heel erg geduldig en vindt dat mensen erg veel tijd besteden aan treuzelen. Zelf is ze erg recht door zee en doet ze wat ze wilt. Katherine kan er niet tegen als ze geen gelijk krijgt en zal altijd haar zin willen hebben. Soms ziet Katherine de grenzen niet goed waardoor ze mensen onbedoeld kwetst.

    Uiterlijk: [FC Nina Dobrev] Katherine heeft lang bruin haar tot het midden van haar rug. Ze heeft een blank gekleurde huid die in de zon snel bruin wordt. Haar huid is mooi egaal en zonder vlekjes of bultjes. Katherine is zonder twijfel knap te worden alleen zal ze dat nooit over zichzelf zeggen. Katherine heeft grote donkerbruine ogen die omlijst zijn door een volle laag wimpers. Katherine is niet heel erg lang maar je kunt haar ook niet klein noemen. Katherine is slank gebouwd en heeft op de juiste plekken rondingen waardoor ze een mooi lichaam heeft.

    Verleden: Katherine is geboren in het herstel. Haar vader had een hoge functie en haar ouders waren erg rijk. Ze is een drieling samen met haar twee andere zusje Madeline en Emily. Katherine is op jonge leeftijd weg gelopen omdat ze het niet meer aankon om bij haar ouders te blijven en daarmee heeft ze haar zusjes achtergelaten. Katherine heeft geen spijt van haar keuze om weg te lopen maar mist haar zusjes wel heel vaak.

    Extra: Katherine heeft als gave psychometrie. Wat het vermogen om door middel van de aanraking van voorwerpen of personen informatie uit het heden, verleden of toekomst over dat voorwerp of een persoon of geschiedenis/gebeurtenis verbonden aan dat voorwerp te verkrijgen is. Ze zal haar krachten nooit gebruiken om informatie uit de toekomst te halen omdat ze vindt dat dat geheim moet blijven.


    Katherine is zo wel af geloof ik. Ik hoor het wel als er iets niet klopt of aangevuld moet worden.

    Ik heb haar tweede naam trouwens gewijzigd.


    -