• Omdat Artanis offline is en het misschien handig is om verder af te spreken, open ik even een nieuw topic. (: Sorry, Artanis, maar ik vond het handig.
    Anyway, voor Gent:

    - Tussen half twaalf en twaalf in de starbucks in het Sint-Pieters-station.
    - Daarna stappen naar de Groenmarkt en/of Korenmarkt en er iets eten.
    - Dingen doen. :'D
    - Rond vijf uur terug in het station zijn.

    Da's goed voor iedereen?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik vind die foto voor 't reuzenrad echt tof, haha. Iedereen is kletsnat, maar ik vind 'm wel tof, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Numenor schreef:
    Ik vind die foto voor 't reuzenrad echt tof, haha. Iedereen is kletsnat, maar ik vind 'm wel tof, haha.


    We hebben inderdaad wel wat weg van verzopen dwergkezen c:


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Artanis schreef:
    (...)

    We hebben inderdaad wel wat weg van verzopen dwergkezen c:


    Hahaha, ja, het reuzenrad was een hele ervaring op zich. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Numenor schreef:
    (...)

    Hahaha, ja, het reuzenrad was een hele ervaring op zich. ^^


    Want we waren natuurlijk hartstikke roekeloos enzo :')


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Mijn idee!:Y)

    Ps, erg leuke foto's! maar je hebt de foto van jezelf aan het commissariaat er niet opgezet.:P


    Queer zijn is gewoon alles

    Omg, ik neem aan dat Jarne the boy met de krulletjes is? 0.0 You're too cute, I can't.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Offside schreef:
    Omg, ik neem aan dat Jarne the boy met de krulletjes is? 0.0 You're too cute, I can't.


    Waarom vind iedereen mij schattig?D':

    [ bericht aangepast op 29 dec 2014 - 22:53 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Offside schreef:
    Omg, ik neem aan dat Jarne the boy met de krulletjes is? 0.0 You're too cute, I can't.


    Neen, dat ben ik. :W


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Numenor schreef:
    (...)

    Neen, dat ben ik. :W


    Juist ja, ik ben dat meisje dat naast Leah en Erika staat.^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Muhhh, ik wil ook eens een keer naar een meeting, maar het komt altijd precies ongelegen. Als ik blut ben en zo. x'D
    Leuke foto's!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Twisty schreef:
    Muhhh, ik wil ook eens een keer naar een meeting, maar het komt altijd precies ongelegen. Als ik blut ben en zo. x'D
    Leuke foto's!


    Ooit op een dag zullen we eens meeten. I promise.(:

    Bedankt!

    Ohh ja, als mensen zich afvragen waarom aan een politiebureau?
    =Flikken.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Waarom vind iedereen mij schattig?D':


    Omdat je gewoon fucking cute bént. (:

    Waren jullie met vijf?

    En weet je wat m'n moeder zei toen ik me die zaterdag verveelde? 'Ik zag jou daar al helemaal staan op die meeting, kletsnat en in de mottige regen. Tof, hopelijk hebben de anderen fun –'
    Okay, maar hopelijk kan ik ze nu overtuigen om wél naar een meeting te mogen gaan. Ondanks ze mij te jong vindt op alleen te treinen, al vind ik dat ook eng. :'D

    [ bericht aangepast op 29 dec 2014 - 23:07 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Offside schreef:
    (...)

    Omdat je gewoon fucking cute bént. (:

    Waren jullie met vijf?

    En weet je wat m'n moeder zei toen ik me die zaterdag verveelde? 'Ik zag jou daar al helemaal staan op die meeting, kletsnat en in de mottige regen. Tof, hopelijk hebben de anderen fun –'
    Okay, maar hopelijk kan ik ze nu overtuigen om wél naar een meeting te mogen gaan. Ondanks ze mij te jong vindt op alleen te treinen, al vind ik dat ook eng. :'D


    Zucht.D':

    Jup!

    Zeg haar maar dat we ons nog nooit zo vermaakt hebben. En dat is volgens mij heel serieus.
    Ik hoop het ook voor jou!


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ooit op een dag zullen we eens meeten. I promise.(:

    Bedankt!

    Ohh ja, als mensen zich afvragen waarom aan een politiebureau?
    =Flikken.:Y)

    Yay! 8D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''