• The Rouge Gentleman's Club is niet je normale stripclub in het uitgaansdistrict van London. Er staan hier namelijk geen schaars geklede dames op het podium. Dit is een club exclusief voor heren, er staan dan ook exclusief heren op het podium. Genoeg jonge knappe jongens verdienen dan ook een centje bij in deze bar, en zeker niet altijd op een nette manier.
    De sterren van de show, die avond na avond op het podium schitteren en met een blik tientallen, al dan niet honderden ponden kunnen verdienen zonder zich ook maar door een vinger van een klant aan te laten raken, zijn een zestal van de allerknapste jongens uit de UK: Een tweeling met weelderige krullen, een kleine jongen uit het noorden met een perfect rond achterste, een exotische schone met de meest magische ogen die je ooit zal zien, een adonis met een lichaam als een Grieks marmeren beeld, en een blond Iers engeltje, dat stiekem nog best een duiveltje zou kunnen zijn als hij ooit in je slaapkamer terecht zou komen. Jammer genoeg voor de klanten zal geen van deze ooit de vloer op komen voor een lapdance, laat staan met een klant het bed in duiken, of er moet wel iets heel bijzonders gebeuren. Achter de schermen is er namelijk nog veel meer aan de gang, dan dat je ooit zal verwachten of zou kunnen dromen.


    • Rollen •
    Strippers en Hoeren •
    [Naam - Stagename - Speler]
    • Niall James Horan • Blondie • Rouis
    • Zayn Javadd Malik • Eastern Angel• Isimat
    • Liam James Payne • Sex on legs • Nakashima
    • Harry Edward Styles • Omega • Zouweed
    • Marcel Richard Styles • Alpha • Bain
    • Louis William Tomlinson • Prince ass • Undique
    • • •

    Klanten en andere werknemers •
    [Naam - Rol - Speler]
    • Nathan Alistair Cadby Lancaster • Barman • serein
    • William James Brodie • Clubbaas • Bain
    • Cedric Morrisons • Klant • Phortion
    • Samuel 'Sam' Hendrickson • Klant • Rouis

    • Lijstje •
    • Naam •
    • Leeftijd •[Zeker niet onder de 20]
    • Nationaliteit •
    • Karakter •
    • Uiterlijk •
    • Rol in de club • [Stripper/Hoer/Klant/Barmedewerker/Uitsmijter/etc.]
    • Stagename • [Alleen voor Strippers en Hoeren]
    • Extra •


    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH!
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag, wel zo nuttig in een stripclub.
    • Alleen C_A_L_M_ maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 19:00 ]


    Bowties were never Cooler

    Jup, alle klanten zijn mannelijk.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 20:49 ]


    'Darling, just hold on'

    Dan wil ik graag twee mannelijke klanten, vul ze vanavond nog in, als dat zou mogen ^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Van mij mag het, van de rest vast ook wel. ^.^


    'Darling, just hold on'

    Phortion schreef:
    Dan wil ik graag twee mannelijke klanten, vul ze vanavond nog in, als dat zou mogen ^^


    Prima


    Bowties were never Cooler

    natuurix schreef:
    Ik heb hem aangepast,is dit beter? En je had gelijk. Het was ongeloofwaardig. Is dit geloofwaardiger?


    In zijn innerlijk zegt eigenlijk niets over hoe hij is. Alleen hoe zijn leven is gelopen in een extreme sneltreinvaart. Ik kan hem zo nogsteeds niet goedkeuren, sorry. Dan moet het echt wel een stuk duidelijker zijn.


    Bowties were never Cooler

    • Naam • Cedric Morrisons.
    • Leeftijd • 28, geboren op 25 oktober.
    • Nationaliteit • Credric is half Grieks, een kwart Zweeds en een kwart Duits.
    • Karakter •
    Cedric is narcistisch en egocentrisch. Als hij in een slechte bui Is zelfs tot het agressieve af. Hij Is een man die zaken en plezier altijd gescheiden houdt en wat hij buiten zijn werkt doet weet dan ook niemand zeker. Hij Is een sarcastisch persoon, met iets te veel liefde voor zichzelf. Dit mag ook wel volgens hem, aangezien mening meisje hem leuk vindt. Hij verbergt dan ook dat hij homo Is voor misschien wel iets te veel mensen. Zijn gehuurde vriendin doet het maar al te graag voor het geld. Hij kijkt echter niet naar ze om zodra hij haar niet nodig heeft. Cedric Is een erg rustig persoon en heeft absoluut geen haast. Hij kent geen achterdocht, maar soms wel heel veel last van schuldgevoelens. Zodra hij doorkrijgt dat er jongens op dat podium staan die er niet willen staan heeft hij er een zwak voor. Dit zal hij niet laten zien, omdat hij liever geen medeleven toont. Hij kan op zich wel grappig zijn en ergens ook wel gezellig, maar dit alleen als hij je vaker moet zien of je als vriend beschouwd. Hij Is erg gesloten, daar Is geen reden voor, dat Is hij altijd al geweest. Hij verbergt zijn gevoelens meestal achter een drankje en een scheve glimlach. Vooral omdat de media hem en zijn vader altijd overal achtervolgde. Als hij een vriendin had was het al snel een krantenkop over hoe hij een 'gewoon meisje' daten. Cedric geeft echter veel om zijn imago, misschien wel iets te veel hoe andere mensen hem zien Is voor hem het belangrijkst. Hij Is dominant ingesteld en kan chagrijnig worden als hij voor zijn gevoel niet genoeg leiding heeft of genoeg te zeggen over bepaalde zaken. Hij treurt ook niet lang, nooit. Hij leeft in het heden en het verleden ligt, zelfs al wat het nog die morgen, heel ver achter hem. Hij heeft ook veel speels gedrag, serieus Is niet echt zijn ding als hij niet in zijn kantoor zit. Hij houdt van de natuur en alles wat daarbij hoort. Jij heeft dan ook twee honden, een berner senner en een borrel collie. Dan heeft hij nog een kat, een rode genoemd, shifu. Zijn liefde voor zijn dieren Is oneindig en misschien verbergt hij ermee dat hij zich erg eenzaam voelt.
    • Uiterlijk •



    Cedric is 1,85, heeft korte bruine haren en Is erg gespierd gebouwd. Zijn lengte heeft hij van zijn vader, en hij Is er erg blij mee. Cedric heeft een tatoeage van een tijger op zijn rechter bovenarm. Zijn ogen zijn lichtblauw. Als hij geen pack draagt, gaat hij toch het liefst voor comfortabele kleren, waar hij in kan doen wat hij wil. Doordat hij vrij brede schouders heeft moer hij vaak kiezen tussen shirts die te strak zijn bij zijn schouders en shirts die te groot zijn bij zijn heupen.
    • Rol in de club • Klant.
    • Stagename •
    • Extra • Cedric is een man van zaken en plezier. Aangezien hij dankzij de dood van zijn vader op, volgens hem, veels te jongen Leeftijd het bedrijf moest overnemen, gebruikt hij zijn loon het liefste voor het maken van plezier.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 23:31 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Poging 30010
    is die nu wel goed.
    Ik ben zo slecht in peronages infullen

    natuurix schreef:
    Poging 30010
    is die nu wel goed.
    Ik ben zo slecht in peronages infullen


    Hij slaat nogsteeds als een tang op een varken, sorry

    @Phortion: Hij is prima, maar graag nog ietsje uitbreiden als het lukt


    Bowties were never Cooler

    Bain schreef:
    (...)

    Hij slaat nogsteeds als een tang op een varken, sorry

    @Phortion: Hij is prima, maar graag nog ietsje uitbreiden als het lukt

    Zou je mij willen helpen? Sorry dat ik dit vraag.

    Dat wil ik wel, maar ik heb geen idee waar je naartoe wil, omdat wat je typt geen enkele samenhang heeft. Ik weet ook niet of je doorhebt precies hoe 16/18+ deze RPG is


    Bowties were never Cooler

    Misschien moet ik maar niet meedoen. Sorry voor het lastigvallen.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 23:20 ]

    Als je wil ben je echt welkom, maar deze vraag is gewoon om jou te beschermen tegen dingen die je niet wil lezen. Daarom heb ik het niet voor niets in de titel gezet. Het gaat er namelijk nu al best hard aan toe.


    Bowties were never Cooler

    Ik lees het regelmatig maar op een gegeven moment lijkt alles op elkaar. En ik denk ik eerder een last dan een aanvulling. Maar je idee is goed verzonnen.
    Sorry maar ik stop ermee

    Jammer. Ik hoor graag van je als je je toch bedenkt en dan help ik je graag met je rol


    Bowties were never Cooler

    • Naam • Samuel 'Sam' Hendrickson.
    • Leeftijd • 28 jaar, geboren op 1 januari.
    • Nationaliteit • Brits.


    • Karakter • Sam heeft nogal een opvliegend karakter, en zeker als er alcohol in het spel is. Als hij nuchter is, is hij een goede vriend voor je en zal hij je zeker uit het vuur halen mocht dat nodig zijn. Hij kan ook erg beschermend naar mensen toe zijn waar hij om geeft, misschien iets te veel, waardoor veel relaties al stuk gelopen zijn. Achterdocht is ook een van de trekjes die hij heeft en dat komt meestal ook niet ten goede voor zijn relaties. Hij lacht veel, maar kan ook heel serieus zijn. Scheldwoorden zit in z'n vocabulaire en zelfs als hij een normaal gesprek met je aan het voeren is. Sam is nogal een rommelkont en in z'n huis staat dan ook weinig op z'n plek. Sam is heel erg dominant, zeker in bed. Hij heeft een ding voor kinky seks en is niet bang om dingen uit te proberen. Hij kan moeilijk nee accepteren en in plaats van het eerst uit te praten, zal hij eerder met je op de vuist gaan.
    • Uiterlijk • Sam heeft bruin haar dat gewoon zit zoals hij uit bed komt. Hij heeft er weinig gel in zitten, iets wat volgens hem veel te veel moeite is om dat iedere dag te doen. Soms heeft hij wel eens een hoed op, maar alleen als hij die kan vinden. Af en toe laat hij een baardje staan. Hij heeft een paar tatoeage op z'n lichaam laten zetten waaronder eentje die hij heeft laten zetten voor een overleden vriend en een kruis aan de linkerkant van z'n lichaam. Hij heeft blauwe ogen waarmee het lijkt alsof hij diep in je ziel aan het staren is. Hij draagt meestal gewone normale kleding en je zal hem zelden in een pak zien rondlopen. Sam is ook best wel lang, ruim 1.85. Hij gaat af en toe naar de sportschoo, ondanks dat hij dat niet fanatiek doet heeft hij toch een wasbordje weten te creëren.
    • Rol in de club • Klant.


    • Stagename • Geen.
    • Extra • Sam komt bijna iedere dag in de club, behalve de keren dat hij dan een club verbod heeft gekregen van Will of als hij echt niet kan. Hij kan agressief worden naar de klanten, maar ook naar de werknemers toe. Ondanks dat hij zich niet altijd netjes kan gedragen, komt hij wel iedere keer terug. Hij werkt als manager bij een groot supermarktketen. Sam is honderd procent gay. Sam is een roker, minimaal een pakje per dag.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2015 - 17:09 ]


    'Darling, just hold on'