• Ik weet niet meer wat ik moet doen.
    Ik ben verliefd tot over mijn oren op een jongen uit mijn klas. Af en toe kan ik hem is iets sturen in chat om iets te vragen over school, maar meer ook niet :( En zomaar tegen hem beginnen durf ik niet. Wat zouden jullie doen? :(

    Toch zal je die stap een keer moeten nemen. Zeg eens hoi en probeer een gesprek te starten over school, daarna kan je dat vanzelf over laten gaan naar bijvoorbeeld interesses van die persoon (;


    26 - 02 - '16

    Ik heb een jongen toegevoegd op fb die ik al best lang leuk vond. (ik kende hem van school, ook al kende hij mij niet :3) En nu heb ik zijn nummer en gaan we afspreken in de vakantie (:

    Ik zou zeggen:
    Stuur die jongen een berichtje en wees jezelf, niet denken maar doen! Misschien komt er iets heel moois uit voort (:

    Frosty schreef:
    Toch zal je die stap een keer moeten nemen. Zeg eens hoi en probeer een gesprek te starten over school, daarna kan je dat vanzelf over laten gaan naar bijvoorbeeld interesses van die persoon (;


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ja maar hij is geen grote prater en ik ben geen grote prater :(

    ten eerste is verliefd zijn (: en niet ):
    maar ik heb pas het zelfde gehad, daarbij was ik geen prater en hij is ook geen prater. Maar toch zou je het ooit moeten toegeven, zie het als een nieuwe stap in je leven. Dit was de eerste keer dat ik het openlijk tegen hem heb gezegd openlijk is overdreven het ging via de whatsap En vaak reageren ze er verassend lief op hoor, ik ben dan wel soort van afgewezen maar doordat ik wist dat hij mij leuk heeft gevonden is er wel wat gaan broeien.
    We praten vaker zomaar uit het niks. zelfs met eerste kers dag!
    Je moet niet altijd het engste gaan denken, maar gewoon een keer niet denken. je ogen dicht doen en op verzenden drukken that's it!!
    ik kan je het echt aanraden het te doen, een afwijzing doet pijn en ik heb flink gejankt. maar achteraf ben ik trots op mezelf en kan ik me bijna netjes gedragen met hem in mijn buurt.

    ik weet natuurlijk niet hoe deze jongen is, is hij lief? of arrogant? is hij verlegen? wat vind hij van jou? maar als alles positief is en je weet dat hij niet gemeen zou reageren kan je het gewoon doen.
    hihi probeer het gewoon zeg eens hej, en vraag hoe zijn dag is geweest etc zolang het niet over school gaat. Desnoods via je whatsapp als je het nog niet openlijk durf.

    nou een kers verse ervaring van mij!!


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Elros schreef:
    ten eerste is verliefd zijn (: en niet ):
    maar ik heb pas het zelfde gehad, daarbij was ik geen prater en hij is ook geen prater. Maar toch zou je het ooit moeten toegeven, zie het als een nieuwe stap in je leven. Dit was de eerste keer dat ik het openlijk tegen hem heb gezegd openlijk is overdreven het ging via de whatsap En vaak reageren ze er verassend lief op hoor, ik ben dan wel soort van afgewezen maar doordat ik wist dat hij mij leuk heeft gevonden is er wel wat gaan broeien.
    We praten vaker zomaar uit het niks. zelfs met eerste kers dag!
    Je moet niet altijd het engste gaan denken, maar gewoon een keer niet denken. je ogen dicht doen en op verzenden drukken that's it!!
    ik kan je het echt aanraden het te doen, een afwijzing doet pijn en ik heb flink gejankt. maar achteraf ben ik trots op mezelf en kan ik me bijna netjes gedragen met hem in mijn buurt.

    ik weet natuurlijk niet hoe deze jongen is, is hij lief? of arrogant? is hij verlegen? wat vind hij van jou? maar als alles positief is en je weet dat hij niet gemeen zou reageren kan je het gewoon doen.
    hihi probeer het gewoon zeg eens hej, en vraag hoe zijn dag is geweest etc zolang het niet over school gaat. Desnoods via je whatsapp als je het nog niet openlijk durf.

    nou een kers verse ervaring van mij!!


    “I only want to live in peace, plant potatoes and dream!” - Tove Jansson, Moomin: The Complete Tove Jansson Comic

    Niet bang zijn! Gewoon doen! (: Wat is het ergste wat kan gebeuren? Zelfs als het uiteindelijk slecht afloopt is het nog niet erg, het maakt je sterker en assertiever. (:

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 20:32 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik zou het hem wel niet meteen zeggen - en gewoon binnen proberen te sluipen en traag opbouwen (:
    Denk zo - ook al wordt je uiteindelijk afgewezen, dan is het tenminste achteraf van je lever.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 20:34 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Iedereen heel erg bedankt! :)

    Nog iemand tips ofzo??

    Frosty schreef:
    Toch zal je die stap een keer moeten nemen. Zeg eens hoi en probeer een gesprek te starten over school, daarna kan je dat vanzelf over laten gaan naar bijvoorbeeld interesses van die persoon (;


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Je zegt dat je soms iets naar hem stuurt om iets te vragen over school. Waarom ga je daarna dan geen gesprek verder met hem aan? Het is dan niet meer zo awkward om opeens tegen hem te beginnen praten.


    Take me to wonderland

    Inderdaad, je moet er gewoon voor gaan! Veel relaties zijn zo gestart! Het is maar een gewone jongen van vlees en bloed, net zoals alle andere mensen op deze planeet. Je hoeft geen schrik te hebben! (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    love is a human error and a illusion


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Storiefan schreef:
    love is a human error and a illusion


    Zo kun je het zien, of je kan liefde zien als alleen maar iets leuks. Met drama.


    Wat anderen al zeggen, als jullie al praten, gewoon doorpraten! c:


    wat was dit ookalweer