• Nou ik ben dus al een tijdje serieus aan het opletten wat ik eet enzo en vandaag was ik naar een feestje, nou goed dan mag je wel eens wat hebben. Dat wat werd alleen wat meer dan wat (na vandaag gewoon weer op het goede spoor verder) en nu ben ik dan eindelijk thuis en ik voel serieus de suiker in mijn lichaam. Ik moet me mega concentreren om dit te typen en me hoofd voelt een beetje ligt aan en me hele lichaam voelt vreemd/'tintelig'.....terwijl ik vroeger toch echt wel heeeeel wat kon hebben.=') Moet dan wel zeggen dat ik ook best van zoetigheid heb moeten afkickcen maar goed.=')

    Iemand die dit gevoel herkend?='d


    You were born original, don't die as a copy.

    Nee, nog nooit gehad, en ik eet nochtans veel te veel suikers. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Nee, nog nooit gehad, en ik eet nochtans veel te veel suikers. :')


    Nou wacht maar tot je er opeens (bijna) helemaal mee wilt stoppen. Ik voelde me toch een week niet zo heel energiek.=') En nu voel ik me alsof ik iets gesnoven heb.=') Al heb ik dat nooit gedaan, dus eigenlijk kan ik het niet vergelijken.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik had dat na mijn wedstrijd seizoen van vorig jaar heel erg. Ik had een half jaar niks vettigs gegeten en was bijna constant aan het afvallen. Toen was het seizoen voorbij en ging ik weer iets vettigs eten. Heel mijn lichaam was toen van streek voor drie dagen lang terwijl het gewoon een broodje shoarma was.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    Ik had dat na mijn wedstrijd seizoen van vorig jaar heel erg. Ik had een half jaar niks vettigs gegeten en was bijna constant aan het afvallen. Toen was het seizoen voorbij en ging ik weer iets vettigs eten. Heel mijn lichaam was toen van streek voor drie dagen lang terwijl het gewoon een broodje shoarma was.


    Nou ik heb wel meer dan een broodje shoarma gehad.....stuk taart+cake, halve pizza en veeeeel te veel van die borrelnootjes met chocolade nootjes er tussen door.='d Halleluja, ik voel me best wel 'vies' zeg maar omdat ik zoveel gegeten heb, maar goed morgen rustig aan....fruit, beetje salade en sporten.^^='d


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ken het gevoel. Even geleden had ik hetzelfde nadat ik mijn Red Bull té snel had willen opdrinken. Vrij ergerlijk, vind ik zelf.


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    Ik ken het gevoel. Even geleden had ik hetzelfde nadat ik mijn Red Bull té snel had willen opdrinken. Vrij ergerlijk, vind ik zelf.


    Ik vind het best een vervelend gevoel (en hoop er dus snel van af te zijn want ik wil vannacht slapen.='d), maar het geeft opzich wel aan dat ik de rest van de tijd goed bezig ben geweest.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Nou wacht maar tot je er opeens (bijna) helemaal mee wilt stoppen. Ik voelde me toch een week niet zo heel energiek.=') En nu voel ik me alsof ik iets gesnoven heb.=') Al heb ik dat nooit gedaan, dus eigenlijk kan ik het niet vergelijken.


    Hahaha, ik kan me wel voorstellen dat dat een heel raar gevoel geeft. :') Ik kan heel moeilijk afkicken van suikers, dus ik vrees dat dat gevoel nog niet voor direct zal zijn, haha.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ken het heel goed, maar ik ben dan ook overgevoelig voor alles met een peppend effect, ongeveer (voornamelijk caffeïne etc). Suikerdipje, dat is ten minste hoe ik het zou omschrijven. Wat het beste werkt (bij mijn dan) is iets zouts eten (kwestie van yin en yang, balans brengen in je eten en voedingsstoffen) of juist iets 'gezonds' zoals komkommer, en dan voel ik me vaak al beter.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik ken dit gevoel totaal niet. ;x
    Maar ik gebruik ook veel te veel suikers.


    26 - 02 - '16

    Ledecky schreef:
    (...)

    Hahaha, ik kan me wel voorstellen dat dat een heel raar gevoel geeft. :') Ik kan heel moeilijk afkicken van suikers, dus ik vrees dat dat gevoel nog niet voor direct zal zijn, haha.


    Nogal ja, ik zit een beetje te stuiteren op mijn stoel, ik hoop maar dat ik zo kan slapen.='D
    Oooh voor mij was het ook heel moeilijk hoor. Ik ben diabeet en in die week moest ik echt gewoon bijna 0% van mijn dagelijkse insuline inbrengen omdat ik anders omviel.=') Suiker is een vreselijke verslaving.


    You were born original, don't die as a copy.

    Gunnulfsen schreef:
    Ik ken het heel goed, maar ik ben dan ook overgevoelig voor alles met een peppend effect, ongeveer (voornamelijk caffeïne etc). Suikerdipje, dat is ten minste hoe ik het zou omschrijven. Wat het beste werkt (bij mijn dan) is iets zouts eten (kwestie van yin en yang, balans brengen in je eten en voedingsstoffen) of juist iets 'gezonds' zoals komkommer, en dan voel ik me vaak al beter.


    Nou eerder een suikertopje naar mijn gevoel, maar goed.=') Ik heb net een stuk komkommer zitten knagen en ik voel me inderdaad iiieeets beter.x')


    You were born original, don't die as a copy.

    Kilig schreef:
    Ik ken dit gevoel totaal niet. ;x
    Maar ik gebruik ook veel te veel suikers.


    Dan is je lichaam er waarschijnklik aan gewend.^^

    [ bericht aangepast op 28 aug 2015 - 23:44 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ben echt totaal ongevoelig voor zowel suiker als cafeïne, dus erg onherkenbaar bij mij, haha. And let me guess, flinke hyperglycemie nu? ;3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Kilig schreef:
    Ik ken dit gevoel totaal niet. ;x
    Maar ik gebruik ook veel te veel suikers.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Giraffe schreef:
    Ik ben echt totaal ongevoelig voor zowel suiker als cafeïne, dus erg onherkenbaar bij mij, haha. And let me guess, flinke hyperglycemie nu? ;3


    Nou,afkicken en dan weer starten dan ken je me gevoel.:')

    Maar inderdaad, ondanks dat ik wel insuline had gedaan zat ik in een flinke 'hyper' zoals wij het noemen.:'d


    You were born original, don't die as a copy.