• Hallo, ik ben bezig met een nieuwjaarsbrief te maken voor mijn ouders. Ik wou niet gewoon maar een kaartje maken met een tekstje dus heb ik een eigen cd gemaakt met m'n ouders hun lievelingsliedjes. Maar heb geen inspiratie voor een leuk tekstje te maken voor op de CD. Ik heb al veel nieuwjaarsbrieven gelezen maar ik vond die wat te kinderachtig. Kunnen jullie mij helpen?

    Alvas bedankt! :-)

    Wat een leuk idee zeg.^^
    Ik kan zelf even op niets komen, maar er zijn vast creatievelingen die dat wel kunnen. C:

    [ bericht aangepast op 29 dec 2014 - 14:52 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Schrijf vanuit je hart. Schrijf hen wat je hen toewenst en waar je hen dankbaar voor bent in het afgelopen jaar.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Murtagh schreef:
    Wat een leuk idee zeg.^^
    Ik kan zelf even op niets komen, maar er zijn vast creatievelingen die dat wel kunnen. C:


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik was daarvroeger pro in. Maar sinds een aantal jaren heb ik daar de tijd niet meer voor. =P

    Ik wil wel even nadenken, maar met mijn examenhersenen, is dat wat moeilijk. + Zoiets is ook persoonlijk en ik ken jou en jouw doen niet. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Patholoog schreef:
    Schrijf vanuit je hart. Schrijf hen wat je hen toewenst en waar je hen dankbaar voor bent in het afgelopen jaar.


    Dit dus. Iets wat oprecht waar is -is zo veel mooier dan iets wat je met moeite geschreven hebt omdat je maar iets moest doen.


    wat was dit ookalweer

    Liefst ouders/ mama en papa/ moeder en vader (of hoe je ze ook noemt),

    Een nieuwjaarsbrief is zo cliché,
    daarom probeer ik het dit jaar met een cd.
    Het is geen twee uur gefluit van kanariepietjes,
    maar een cd vol met jullie favoriete liedjes.
    Op deze manier wil ik, zoonlief,
    jullie verassen met een originele nieuwjaarsbrief.

    Jullie kapoen
    *jouw naam*

    1 janurai 2015


    Tadaa. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ^januari, zou ik dan doen. :'D
    Ik ben nu erg nieuwsgierig wat een kapoen is. :p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Murtagh schreef:
    ^januari, zou ik dan doen. :'D
    Ik ben nu erg nieuwsgierig wat een kapoen is. :p

    Oeps, ik had het misschien moeten nalezen!
    'Je kapoen' is een typsiche afsluiter voor een nieuwjaarsbrief. Is een soort van synoniem voor deugniet. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Oeps, ik had het misschien moeten nalezen!
    'Je kapoen' is een typsiche afsluiter voor een nieuwjaarsbrief. Is een soort van synoniem voor deugniet. =)


    Nog nooit van gehoord haha. Weer wat geleerd. :')
    Al doen we ook niet aan nieuwjaarsbrieven hier. x3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Murtagh schreef:
    (...)

    Nog nooit van gehoord haha. Weer wat geleerd. :')
    Al doen we ook niet aan nieuwjaarsbrieven hier. x3

    Nieuwjaarsbrieven zijn ook iets typisch Belgisch. Het woord kapoen zal dan waarschijnlijk ook Vlaams zijn. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Oeps, ik had het misschien moeten nalezen!
    'Je kapoen' is een typsiche afsluiter voor een nieuwjaarsbrief. Is een soort van synoniem voor deugniet. =)


    Wel een leuk woord, kapoen. Volgens mij komt het bij ons alleen voor in een Sinterklaasliedje, maar dan als kapoentje.


    Physics is awesome

    Bedankt voor jullie reacties :)!
    Ik ga het nog eens proberen en anders gebruik ik die van scandal, dat vind ik ook nog een wijze :D

    Ik heb nog nooit van nieuwjaarsbrieven gehoord. Haha. Waarschijnlijk is het hier in het hoge noorden niet gebruikelijk? Wel een leuk idee trouwens (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Klaar! Foto komt morgen, bedankt voor de hulp!

    Nieuwsjaarbrief? Wat?
    Oke, daar heb ik nooit van gehoord haha.


    Some people are art and do art at the same time