• Waar vind ik de regels?
    De regels kan je vinden onder het kopje regels in de story Story of the Year editie 3.

    Waar kan ik terecht met vragen?
    Kijk eerst eens onder de F.A.Q. of je vraag nog niet eerder is gesteld. Is je vraag hiermee nog niet beantwoord contacteer dan Hypnotise, Vikings, Wiarda, Scribe, Thominho of Square.
    Gelieve maar één persoon te contacteren met je vraag. Indien je geen antwoord binnen de drie dagen hebt, is het toegestaan om een nieuw bericht te sturen naar dezelfde of een andere persoon.

    Wat valt er te winnen tijdens deze wedstrijd?
    Hoofdprijs
    • De winnaar krijgt 150 credits ter beloning van zijn harde werk.
    • De winnaar zijn story krijgt de titel 'Story van het Jaar'.
    • De winnaar mag een nieuw thema kiezen voor de volgende editie.

    Troostprijs
    • Om jullie extra te motiveren wordt je story in de spotlight geplaatst bij het behalen van 25.000 – 37.500 – 50.000 woorden.
    • Daarnaast wordt de schrijver/schrijfster met het meest geschreven woorden per maand beloond met een kleine attentie.
    • Per 10.000 woorden wordt een badge uitgereikt ter ere van het behalen van deze mijlpaal.
    • Iedere deelnemer die zijn story op tijd weet af te ronden, zal 50 credits krijgen.

    Ik heb een writersblock of ik heb vragen over de lay out van mijn story, waar kan ik terecht?
    Zoals vorig jaar hebben we opnieuw een motiveer- en praattopic voorzien. Hier kunnen de deelnemers onderling elkaar motiveren en tussentijdse competities organiseren.

    Hoe ziet mijn inzending er uit?
    - (Boekcover)
    - Korte samenvatting
    - Genre
    - Link naar geactiveerde story
    Voorbeeld:
    Catch me if you can is een verhaal geschreven door Square



    Marit is niet het type dat goed stil kan blijven zitten als er iets aan de hand is. Wanneer haar beste vriendin plotseling verdwijnt, grijpt ze iedere kans die ze krijgt om zich nuttig te maken met beide handen aan. Het is een beetje ongelukkig dat deze kans toevallig de vorm heeft van een wilde reis kriskras door Nederland en Duitsland in het gezelschap van een jongen die ze nauwelijks kent, maar ze is niet kieskeurig. Toch begint ze weer aan de wijsheid van haar eigen beslissingen te twijfelen zodra het lijkt alsof de Maltesers opraken - de heksen en demonen die ze tegenkomt dragen er daarna alleen nog maar toe bij dat ze zich steeds vaker afvraagt waar ze in vredesnaam aan is begonnen. Fantasyfilms zijn opeens een stuk minder betoverend als je er midden in zit.

    Genre: Fantasy



    Lees meer

    Om de wedstrijd ordelijk te houden worden lege stories een maand na aanmelding van de lijst geschrapt wegens inactiviteit. Het is mogelijk om je story weer in te dienen als deze weer actief is.

    Waar vind ik de winnaar van vorig jaar terug?
    Vorig jaar was Donar de winnaar met haar story De strijd om Ira.
    (Archief)



    Deelnemers met een afgeronde story.
    Vikings met: Leviathan • SOTY 2015 89385 woorden.
    Starlord met Schimmenspel || SOTY 74482 woorden

    Deelnemers binnen het genre Komedie ›› Bekijk de lijst
    Founder met Five kids in a bottle
    4983/5626 [643 woorden geschreven]

    Deelnemers binnen het genre Detective ›› Bekijk de lijst
    Diplodocus met The Bookie
    3122/3122 [0 woorden geschreven]
    Arthritis met Unknown evil
    2999/2999 [0 woorden geschreven]
    Iaetitia met De Brand
    212/212 [0 woorden geschreven]

    Deelnemers binnen het genre Avontuur/Reisverhalen ›› Bekijk de lijst
    Volantis met Hidden blossom
    8104/8104 [0 woorden geschreven]
    Squib met Een kans op veiligheid
    1182/1182 [0 woorden geschreven]
    Vikings met Leviathan (25.000) (Spot gekregen) (badge 20K gekregen)
    52164/58155 [5991 woorden geschreven]
    Needles met Scharlaken Wachters (10.000)
    11096/11096 [0 woorden geschreven]
    Rosencrantz met Zij heet Pandora
    4617/4617 [0 woorden geschreven]
    Starlord met Schimmenspel (10.000)
    13359/22243 [8884 woorden geschreven]
    Ceane met De vlucht van de Vuurvogel
    1959/1959 [0 woorden geschreven]

    Uitgeschreven


    (Aangepast tot Founder pagina 15 topic 1)


    Naar het idee van Camaro

    [ bericht aangepast op 2 nov 2015 - 9:14 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 7 dec 2015 - 0:27 ]


    De officiële crewpagina

    Yay! Ik wil weer meedoen, maar dit keer ga ik echt mijn best doen om een uitgestippeld plot the bedenken. :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dit jaar ga ik zeker meedoen. Met misdaad genre.


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik doe misschien ook mee. Maar de grens tussen misdaad en thriller is soms misschien wel een beetje vaag...


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hmm. De genres spreken me op dit moment niet zo aan. Ik kijk nog wel of ik meedoe.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    OakenshieId schreef:
    Ik doe misschien ook mee. Maar de grens tussen misdaad en thriller is soms misschien wel een beetje vaag...


    Ja dat dacht ik ook al.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik wilde mee doen maar de genres van dit jaar staan me echt niet aan xd
    Achja. Ik verzin wel wat :'p


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik baal nu wel ontzettend dat ik niet tot januari gen gewacht met het herschrijven van mijn avonturenverhaal xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Misdaad klinkt heel interessant, maar ik moet me op school gaan concentreren dit jaar. En ik heb wel een supergoed idee (ook al een beetje uitgewerkt) maar dat kan best wel groot gaan worden en is misschien niet handig om op Q te komen...

    Waar ligt de grens eigenlijk tussen misdaad en thriller?

    Oké, niet elke misdaad is een thriller maar wel elke thriller is een misdaad..


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Oeeeh! Op zo'n thema had ik al gehoopt! Ik doe graag mee met reisverhaal/avonturen thema


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Zucht, ik had deze themas al verwacht, maar ik vind ze niet echt leuk :')


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Ik vind het wel erg leuk thema's. :Y)
    En eigenlijk zou ik dit jaar wel graag weer willen meedoen, maar goed, ik zie wel of ik daar een goed genoeg idee voor krijg.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vind avontuur echt een heel leuk thema, maar ik denk dat ik dit jaar toch een keertje pas. Er zijn zoveel grote dingen die dit jaar gaan gebeuren dat het beter is als ik dit even weglaat, dat geeft me wat meer rust. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Mag je trouwens ook aan een verhaal beginnen.en later bepalen of.je deze inschrijft? Wel nu pas begonnen zegmaar


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    De verhalen die ik schrijf zijn meestal avontuur. Als ik een idee krijg doe ik er zeker aan mee!


    I wanna be a wizard!

    NecklessOfHope schreef:
    Mag je trouwens ook aan een verhaal beginnen.en later bepalen of.je deze inschrijft? Wel nu pas begonnen zegmaar
    natuurlijk mag dat


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?