• Ik kon even niet zo snel een actief topic vinden, vandaar dit nieuwe topic.
    Paar weken terug heb ik ein-de-lijk mijn 4e tattoo laten zetten, het was een hel maar het eindresultaat is écht heel mooi - vind ik zelf dan,
    en dat wilde ik graag even delen ^^!



    Jullie nog recent nieuwe tattoo's - of piercings laten zetten?

    [ bericht aangepast op 1 jan 2015 - 20:38 ]


    To infinity and beyond •

    Grimlock schreef:
    Ik ben bezig met nummer 17 ja ^^ volledige rug


    Erg gaaf, is het in een bepaalde style of gewoon aparte tattoo's maar dan helemaal bedekkend?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik wil heel graag een tatoeage. Het ontwerp heb ik, de plek is ook al uitgezocht, maar nu moet ik nog de ballen vinden om hem daadwerkelijk te laten zetten. Het is niet dat ik twijfel, maar dat ik een beetje huiverig ben voor die zure appel. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tigresse schreef:
    Ik wil heel graag een tatoeage. Het ontwerp heb ik, de plek is ook al uitgezocht, maar nu moet ik nog de ballen vinden om hem daadwerkelijk te laten zetten. Het is niet dat ik twijfel, maar dat ik een beetje huiverig ben voor die zure appel. :')


    Ik zou liegen als ik zou zeggen dat je er niets van voelt. Maar ik moet wel zeggen; het verschilt wel degelijk
    per plek! Degene op mijn onderarm was makkelijker te doorstaan dan die op mijn rug!


    To infinity and beyond •

    Ah! Mooie!
    En nee. Ik heb geen tattoo. Wil er nog wel een, maar nu nog niet.
    Ben pas 14, heb nog een heel leven om er een te laten zetten c:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Mooie tattoo. Ik wil er zelf misschien ook ooit wel één, maar ik ben gewoon bang dat als ik de tattoo heb ik na een tijd ga zeggen dat ik hem beu ben. Dat wil ik echt voorkomen, aangezien het voor je heel leven op je lijf staat.


    16 - 09 - '17

    Franknfurter schreef:
    Wow, die is echt mooi!

    Ik heb er zelf geen, maar wil het wel graag ^^

    + Ik ben al aan het sparen haha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tsuchiya schreef:
    (...)
    + Ik ben al aan het sparen haha.


    Ja, nadeel is dat het écht een hoop geld kost. Maar het is wel iets wat voor altijd op je lichaam staat, dus het is het
    ook wel weer waard!


    To infinity and beyond •

    Avalanches schreef:
    (...)

    Ja, nadeel is dat het écht een hoop geld kost. Maar het is wel iets wat voor altijd op je lichaam staat, dus het is het
    ook wel weer waard!

    Ja, precies. Jammer van de prijzen, maar het is het zeker waard! (Als 'ie goed gezet is dan, haha, dan baal je dubbel :'D)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Grimlock schreef:
    (...)

    Ik ga 5 januari alweer verder met nummer 17 x'D
    ben wel benieuwd wat je ervan gaat laten maken!

    ''After all this time?'' < in opa's handschrift
    ''Always.'' < In oma's handschrift.

    En een '&' op mijn duim, de Of mice & men kenners snappen vast wel waarom. :Y)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wauw, echt supermooi!
    Ik wil eigenlijk een navelpiercing, maar ik durf niet goed. En ik wil later ook een (kleine) tattoo, maar ik weet ook niet of ik dat wel ga durven haha.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Wauw super mooi!
    Zelf heb ik 2 paar oorbellen en ik wil graag een tattoo. Ik heb het ontwerp en de plek al bedacht maar heb de ballen en het geld niet om het te laten doen.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Mooi^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Die is zó prachtig, je ziet dat soort ontwerpen heel veel tegenwoordig maar het is maar amper dat ze echt mooi uitgewerkt worden.
    Ik moet van mijn moeder wachten tot ik uit huis ben voor ik ook maar iets aan lichaamsversiering doe - ik heb gaatjes in mijn oren, maar daar blijft het dan ook bij, omdat ze echt enorm tegen alles is waarbij je met een naald in je huid gaat volgens mij haha.
    Maar zodra ik uit huis ben, over 2 jaar waarschijnlijk, neem ik een neuspiercing en mijn eerste tatoeage wordt een kleine beer op mijn (voor mij) linker onderarm, vlak onder de 'crease' van mijn elleboog met waarschijnlijk de tekst 'we've got to go through it!' erbij.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Twisty schreef:
    (...)
    ''After all this time?'' < in opa's handschrift
    ''Always.'' < In oma's handschrift.

    En een '&' op mijn duim, de Of mice & men kenners snappen vast wel waarom. :Y)

    Ik wil een & in mijn nek :3.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Avalanches schreef:
    (...)

    Ah gaaf! Wat voor tattoo - als ik vragen mag?


    Er staat inmiddels 'I'll hold you tightly, I'll give you nothing but the truth' op mijn onderarm.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer