• Macwood High

    Deze rpg speelt zich af in de jaren 50.

    Alles gebeurde heel strikt in Macwood High.
    Je gehoorzaamt beter want als je iets doet wat niet mocht dan was de straf verschrikkelijk.
    De leerkrachten hebben meestal totaal geen medeleiden.
    Daarom zenden vele ouders hun kinderen naar deze school.
    Macwood High ligt heel afgelegen en is omringt door hoge muren.
    Het lijkt wel een gevangenis.
    Maar jongeren blijven jongeren.
    De meesten hebben veel moeite om te gehoorzamen.
    Zeker als ze de foute vrienden krijgen.
    Overleven ze 6 jaar op deze school?
    Het ligt aan hen.




    voorlopige schoolregels:

    *Er is een avondklok. Om halfelf is het leerlingen niet meer toegestaan zich buiten de kamer te begeven.
    * Leerlingen mogen niet zwemmen in het meer.
    * Leerlingen mogen het terrein niet verlaten, enkel met toestemming van een ouder of voogd en/of wanneer de school hen daar toestemming voor geeft. In principe zijn leerlingen zeven dagen per week op school.
    * Het is leerlingen niet toegestaan om de slaapvertrekken van de andere sekse te betreden.
    * We behandelen elkaar met respect.
    * We blijven van elkaars spullen af.
    * We pesten elkaar niet.
    * Je deelt een kamer met één iemand of meerdere, zonder tegenstribbelen!
    * Je hebt je eigen kluisje om je spullen op te ruimen, dus je laat boeken niet slingeren in je kamer behalve als je moet leren.
    * Iedere leerling volgt de verplichte vakken
    * In school wordt er niet gescholden, gevochten of misbruikt.


    regels:
    Let op de Huisregels van Quizlet.
    Probeer de eigenschappen van je karakter geloofwaardig te houden
    16+ is toegestaan, maar houd het realistisch.
    Minimaal 200 woorden.
    Maximaal 2 personages per account.
    Je reservering(en) blijven 2 dagen staan!
    Schrijf goed ABN!
    Reageer minstens 1x per week! Behalve als je een goede reden hebt, laat die dan het liefst van tevoren weten.
    Geen ruzie off-topic!
    Off-topic het liefst in het praattopic
    Geen perfecte personages, iedereen heeft minpunten!
    Geen eendagsvliegen!



    invullijstje:
    Naam:
    Achternaam:
    Geslacht:
    Nationaliteit:
    Leeftijd:
    Verjaardag:
    Karakter:
    Relatie[Familie, Liefde, Vijandig enz.]:
    schooljaar:1-6:
    Overig:
    Uiterlijk/Foto:


    Meisjes:

    1. Camille Jackson - Judithsuzann
    2. Christine April Theresa Huntington-Whitely - MAYBENOT
    3. Abigail Rose Meijer - CaptainKush
    4. Jennifer Parks - MrsMessi
    5. Paige America Resol BlankSpaceSwift
    6. Kate McBryan - LittleNinja
    7. Rebecca Malia McCartney - CaptianHook
    8. Tess Adrianna Martinez - MeganKM
    9.
    ....


    jongens:
    1. Dominic Harris - Ephrya
    2. Jared Avalon - Ephrya
    3. Daniel Taylor Carter - SuperHeroes
    4. gereserveerd
    5. Wren James Adams - MeganKM
    6. Brandon Tyler Johnson - isimat
    7.
    ...



    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=168400&page=last&message=175

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 17:02 ]

    Als iemand iets op te merken heeft qua mijn schrijfstijl of personages, geef gewoon een gil hé. Ik kan onbewust heel irritant zijn (zowel zelf als personages, whoops.) en het is niet zo dat ik zo'n bitch ben dat ik er niet op wil letten.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Geld voor mij ook, ik vind het juist fijn als ik het weet, dan kan ik er wat aan doen ;)


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Same here inderdaad.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Tess Adrianna Martinez

    Als ik bij de kamer kom klop ik op de deur en wacht tot er iemand hem opent. Ik was eigenlijk een beetje bang want ik wist niet echt wie er hier slaapt en wat hier te doen is. Een jaar geleden ging ik gewoon braaf in mijn kamer gebleven zijn waarschijnlijk. Maar nu kan het me eigenlijk niet veel meer schelen. Alhoewel ik toch een beetje bang ben voor haar of hun reactie.

    kort, niet veel tijd


    (Alvast mijn excuses, want dit gaat bot klinken, maar nu we toch bezig zijn met mensen op fouten wijzen kan ik net zo goed gezellig mee blijven doen. Sorry.)

    Schrijf alsjeblieft gewoon niet als je geen tijd hebt. Ik doe echt mijn best op de tweehonderd woorden te blijven zitten, maar met oneliners zoals dit heb ik er al geen zin meer in. Vat me niet verkeerd op, ik vind het echt een leuk idee en vind de personages in dit rpg geweldig, maar als het zo doorgaat kap ik er mee. Spijt me zeer dat ik jou er nu op aan spreek, maar jij bent diegene hier die het RPG op heeft gestart en de regels heeft verzonnen. -- Jij zou degene moeten zijn die mensen op hun woordenlimiet zou moeten wijzen, niet wij jou! Het is echt heel erg vervelend en als je zoals sommige hier (wat ik echt waardeer,) gewoon dik boven de tweehonderd zit, haalt dat voor hun de motivatie ook weer naar benden. Schrijven wij een heel verhaal, krijgen we van een groot deel zulke onliners terug. Dus iedereen die dit doet, alsjeblieft schrijf gewoon wanneer je tijd hebt. We dwingen niemand om de vijf minuten te posten, neem je tijd en blijf aan de woordenlimiet. Alsjeblieft. :[


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Amen. Thank you :)
    Ik heb niet veel tijd nu, maar mijn motivatie en inspiratie om nog een heel stuk te schrijven gaan wel weg als,net als jij al zegt, het grootste deel van die one liners schrijft. Als je de regels maakt, zorg dan ook dat jij jezelf eraan houd..


    Faith is everything.

    Ik schrijf gewoon omdat anderen anders ook niet verder kunnen, als ze anders nog een dag moeten wachten vind ik het ook niet fijn voor hen.

    Sorry dat ik het zeg maar dat is de slechtste smoes die ik ooit heb gehoord. Schrijf dan niet, de andere hebben echt wel geduld en gaan niet weg als je een dagje niet schrijft.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Het is inderdaad een slechte smoes, maar ook als je tijd hebt, duik je onder de 200 woorden.. Hoe denk je dat dat voor anderen is, die dat wel halen? Je hoort je gewoon aan je eigen regels te houden, tijd of niet. Maar net als wat Ephrya al zegt, als je geen tijd hebt schrijf dan niet.. Begrijp me niet verkeerd.


    Faith is everything.

    Trouwens moest ik nog met Do schrijven of hoe zat dat?


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Tuurlijk! Maar ik heb op het moment niet veel tijd om te antwoorden op Do..


    Faith is everything.

    Ik bedoelde meer of jij al op hem had gereageerd, want zo ja heb ik dat over het hoofd gezien :')


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Nee dat nog niet, vandaag en morgen overdag heb ik niet veel tijd.. Ik antwoord hier nu via mijn telefoon en een rpg stuk schrijven gaat dan tergend langzaam.. I'm so sorry! :(


    Faith is everything.

    Amen to all the above from Ephyra and MrsMessi. Ik twijfel hard of ik hier nog wel mee door zal gaan.


    - God only knows

    Ah oké, dan wacht ik even ^^
          Desnoods kan Jared trouwens ook wel met iemand slapende docenten gaan pranken haha


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ik heb Camille..


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light