• I'm yours, I am your slave [16+]


    Ik kijk naar het meisje in de spiegel en laat een trage traan over mijn wang glijden. Ik staar naar de druppel die zo langzaam naar beneden valt. Hij is bijna onzichtbaar, toch kan ik zien dat hij lichtgrijs is. Snel veeg ik hem weg, dit mag niet. Ik mag niet wenen, ik moet sterk blijven. Altijd.
    Mijn leven is een mislukking, en het ergste van al, is dat ik er niets tegen kan. Ik moet gewoon doen alsof ik hiermee akkoord ben en alles maar laten gebeuren. Mijn moeder is verkracht door mijn vader. Zo kwam ik als klein kind hier terecht, in het vrouwenhuis. Het huis waar elk meisje streng opgevoed wordt, het huis waar wij al jaren mishandelt worden. Natuurlijk wil ik hier weg, heel graag zelf. Maar alles wordt nog moeilijker als ik met een jongen mee moet, voor de rest van mijn leven. Ik zal nooit meer iets voor mezelf kunnen doen, Ik zal een slaaf zijn, een popje in handen van een hongerige reus. Ik zal het heel moeilijk hebben, in mijn nieuw leven.
    En nu, vandaag, is het zover. De dag die alle meisjes zoveel vrezen. Vandaag, is de slavenceremonie. Ik zal met een jongen naar huis moeten gaan, en daar blijven. Daar als slaaf werken. Ik heb een voorgevoel, een vreselijk voorgevoel. Het wordt verschrikkelijk.

    • Onbekende personen.
    • Volledig in het Nederlands.
    • Ik schrijf alleen.
    • Kan 16+ bevatten.
    • Hoofdpersonen : Destiny, Jason.
    • Het verhaal speelt zich af in 3047
    • Het verhaal van deze story komt van mijn RPG "The world belongs to The Men"
    © Alydia


    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 18:47 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Hier is de link naar de quiz van de story (:.

    http://www.quizlet.nl/quiz/407561/wie-ben-jij-van-mijn-story--im-yours-i-am-your-slave-/

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 14:22 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”