• Ik ben vorig jaar begonnen aan een verhaal (die ondertussen af is) en nu heb ik wat hulp nodig. Ik zoek iemand die graag leest en kan helpen met mijn tweede deel, waar ik vast in loop. Ik kom er maar niet uit, dus zoek ik iemand die bereid is om het eerste deel te lezen en dan alles van het tweede wat ik al heb en me dan wat feedback kan geven erover, of me verder kan helpen. Het eerste deel telt iets minder dan 54.000 woorden en het tweede zo'n 12.000 woorden tot nu toe. Dat schrikt al veel mensen snel af.
    Er waren al een paar mensen die ernaar zouden kijken, maar niemand heeft er echt tijd voor gehad, uiteindelijk. Dus nu hoop ik iemand te vinden die dit wel heeft. ;3


    Your make-up is terrible

    Is dat het verhaal dat ik toen via Drive had gelezen?


    16 - 09 - '17

    Ziggler schreef:
    Is dat het verhaal dat ik toen via Drive had gelezen?


    Yep. ;3


    Your make-up is terrible

    Ik wil anders deel twee ook wel lezen.


    16 - 09 - '17

    Ziggler schreef:
    Ik wil anders deel twee ook wel lezen.


    Echt? ;o Dat zou geweldig zijn! Zal ik je er weer aan toevoegen?


    Your make-up is terrible

    ik heb wel interesse


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Assassin schreef:
    (...)

    Echt? ;o Dat zou geweldig zijn! Zal ik je er weer aan toevoegen?


    Is goed, heb je m'n e-mail nog? Ik ga dan wel pas morgen beginnen met lezen als je dat niet erg vindt?


    16 - 09 - '17

    Ik ben vergeten in welk genre je verhaal valt. :x Afhankelijk daarvan wil ik het best lezen, al kan ik je niet beloven dat ik dan razendsnel feedback voor je klaar heb liggen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dat was Sci-Fi zeker?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ziggler schreef:
    (...)

    Is goed, heb je m'n e-mail nog? Ik ga dan wel pas morgen beginnen met lezen als je dat niet erg vindt?


    Ja, je stond nog toegevoegd bij deel 1. ;3
    Dat is logisch, het is nu toch al laat. 8D


    Your make-up is terrible

    Avarosa schreef:
    Dat was Sci-Fi zeker?


    Yeah inderdaad.


    Your make-up is terrible

    Blitzen schreef:
    ik heb wel interesse


    Graag! Zal ik ze doorsturen via Facebook?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Graag! Zal ik ze doorsturen via Facebook?


    Is goed!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Sci-fi lijkt me leuk! 8D Als je het oké vindt dat ik het lees, wil ik ook best m'n email sturen. c:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Sci-fi lijkt me leuk! 8D Als je het oké vindt dat ik het lees, wil ik ook best m'n email sturen. c:


    Heel graag zelfs. ;3 Wil je liever in Drive toe worden gevoegd of de bestanden in Word toegestuurd hebben?


    Your make-up is terrible

    Ik wil ook wel helpen, maar ik vraag me af wat voor feedback je nodig hebt. Als het om grammatica gaat, moet je namelijk niet bij mij zijn. Nederlands is en blijft altijd mijn tweede taal. -Anders wil ik je best wel helpen.- (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!