• Ik moet het even van me afschrijven, puur omdat ik ongelofelijk geschrokken ben.

    Ik zat achter de laptop huiswerk te maken en mijn broertje was tv aan het kijken. Mijn moeder was net boodschappen aan het doen en mijn vader werkt zo'n beetje elke dag de hele dag - nu dus ook.
    Mijn broertje ging wat te drinken pakken en riep dat de keuken in de fik stond. Ik, aangezien ik perfect zicht had op de keuken, zei tegen hem dat ik kon zien dat dit niet zo was. Echter, de achterkant van de frituurpan stond in de fik, wat ik ook zag toen ik eenmaal in de keuken stond. Mijn eerste gedachte was water. Maar ik herinnerde me gelukkig op tijd dat dit geen al te beste optie was. Ik heb me broertje gepakt, mijn honden, ben naar buiten gegaan en ik heb 112 gebeld, aangezien het vuur snel erger werd en wij geen branddeken hebben thuis. Het duurde even voordat ik mezelf duidelijk kon maken, zeker met mijn schreeuwende broertje naast me, maar het lukte nog aardig. Nou, politie, brandweer, ambulance erbij en nu, twee uur later Is alles weer een soort van goed. Niemand gewondgeraakt en er Is alleen veel roetschade bij mij thuis. Enige probleem: ik kan niet thuis slapen vannacht. Ik mocht niet mijn schoolboeken pakken. Ik mocht alleen mijn jas en mijn oplader, Okay en mijn boek, meenemen en dat was het. Ik heb geeneens schone kleren voor morgen, yuk.

    De ambulancebroeders, de politie en de brandweermannen beschreven mijn allemaal als apathisch en ongebruikelijk rustig. Maar ach, ik zie er misschien rustig uit, maar ik ben wel echt heel erg geschrokken. Zeker omdat ik vannacht misschien geen slaapplaats heb. Wij zijn niet verzekerd hiervoor blijkbaar en krijgen dus waarschijnlijk niks toegewezen. Ook mijn vrienden laten me momenteel grotendeels in de steek, diegene die dichtbij wonen. De enige drie mensen waarbij het wel kan hebben zelf al genoeg problemen en ik wil mezelf dan niet opdringen aan hun. De rest van mijn vrienden heeft Pretty much geen zin in mij. Ach ja, weet ik ook weer waar ik sta.


    Okay, ik kan weer ademen, ik moest het echt even kwijt.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Wow dat is lullig van je 'vrienden' zeg. En wat verschrikkelijk naar dat dit gebeurd is én dat jullie er niet voor verzekerd zijn. Godzijdank bleef jij zo kalm en heb je op die manier waarschijnlijk voorkomen dat het helemaal uit de hand is gelopen. Het is een reactie die wel vaker voorkomt, dat mensen juist in situaties van nood heel rationeel gaan nadenken, maar het is geen wonder dat je zo geschrokken bent. Ik hoop dat je een plekje vindt!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Oh jeetje dat is echt één van mijn ergste nachtmerries. Ik kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent.

    Hoop dat je een plek kan vinden voor vannacht! Wel echt flauw van je vrienden, zeg. Succes!

    Wow heftig!
    Maar leuk is het niet dat je vrienden je in de steek laten. Is er geen familie in de buurt of bereid om jullie op te halen? Of buren?
    Logisch dat je geschrokken bent. Hopelijk mogen jullie snel het huis weer in!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Holder schreef:
    Oh jeetje dat is echt één van mijn ergste nachtmerries. Ik kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent.

    Hoop dat je een plek kan vinden voor vannacht! Wel echt flauw van je vrienden, zeg. Succes!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jezus, dat is inderdaad even schrikken ja. Wel een applausje dat je zo rustig en snel gehandeld hebt, en ik hoop dat je snel weer terug kan in je huis. Hopelijk kunnen jullie een slaapplaats vinden voor vannacht...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wow, dat is echt wel schrikken! Goed van je dat je zo rustig (mogelijk) hebt gehandeld en de brandweer het hebt laten oplossen! ;] Gelukkig dat er niet erg veel schade is. - En dat van je vrienden.. Tjahh, dat is (helaas) de reden dat ik geen vrienden heb. Want juist wanneer je ze het hardst nodig hebt, laten ze je in de steek. Ik hoop voor je dat je toch een plekje kunt vinden om te overnachten, maar dit zal vast wel goedkomen! Als het niet één van je vrienden of familieleden is, dan hopelijk toch één van de buren die een plekje heeft. Ook al is het maar een bank om op te slapen; zolang je maar onderdak hebt.

    Veel sterkte voor de rest van de avond!


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Zweinstein schreef:
    Wow heftig!
    Maar leuk is het niet dat je vrienden je in de steek laten. Is er geen familie in de buurt of bereid om jullie op te halen? Of buren?
    Logisch dat je geschrokken bent. Hopelijk mogen jullie snel het huis weer in!


    16 - 09 - '17

    Dankjulliewel voor het mee hopen!
    Familie hebben We niet hele goede banden mee, wat ook de reden Is dat mijn oom ons geeneens wil hebben, of nja, mijn ouders en broertje niet willen hebben. Verder hebben we mijn oma van mijn vaders kant, die in een bejaardenflat woont. Mijn vaders broer vind het ook prima, maar dat weigert mijn moeder :/ ach ja, komt wel goed. Waarschijnlijk krijgen We alsnog een plaats in een hotel. In het geval van niet blijven ik en me broertje sowieso of bij de buren of mijn tante.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Wow, dat jij zo'n reflex hebt :o ik zou er meteen water op gooien! Dus eigenlijk vind ik dat je heel erg trots op jezelf mag zijn dat je zo goed gehandeld hebt en je broertje meteen in veiligheid hebt gebracht.
    Wel echt rot van je vrienden (als je die al zo kan noemen?), enig idee waarom ze zo reageren?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    What the fuck.
    What. The. Fuck.

    Okay, daar heb je helemaal geen fuck aan natuurlijk, maar ik wilde toch mijn frustratie/verbazing/whatever uiten. Eigenlijk vind ik dat van je vrienden echt onbeschoft. Het is voor een nacht en dan ben je er toch wel voor iemand nadat het huis is afgebrand? The hell. So much for being there for you.
          Heel erg knap van je dat je, je broertje en jezelf in veiligheid hebt gebracht en direct actie hebt ondernomen. Zoiets is schrikken, dat zeker.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2015 - 20:19 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ik snap het wel dat je je rot bent geschrokken, dit is namelijk een van mijn doodsangsten,
    Wel een rot streek dat je "vrienden" je niet helpen


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Damn, van je vrienden moet je het hebben, zeg. Ontzettend rot voor je, maar ik hoop dat je op dit moment onderdak en een slaapplaats voor vannacht hebt in ieder geval!
    En ontzettend knap van je dat je zo snel en slim gehandeld hebt. Ik wil niet weten hoe ik zou reageren als ons huis in de fik zou steken.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Je kan gewoon een vochtige handdoek op je ketel leggen. Best dat je er inderdaad geen water hebt op gesmeten, want anders was je lelijk verbrand. Ik heb eens gehad dat mn mama de frietketel te vol had gedaan en door er wat ijs aan de frieten ging, liep de ketel over en viel er olie op een kokende plaat waardoor mn vlees in de pan vuur vatte. Mn zus en mn stiefvader stonden vastgevroren aan de grond terwijl ik stond te roepen naar een handdoek terwijl ik alles aan het verplaatsen was. Heb ik het uiteindelijk zelf nog mogen pakken omdat die twee volledig in shock stonden te kijken.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2015 - 22:00 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wat een rot"vrienden", zeg. Zoiets kan je gewoon niet maken. Hopelijk hebben jullie een slaapplaats voor vannacht en ik wil jullie toch nog even sterkte wensen. Hopelijk hebben is alles snel weer wat beter.


    Quiet the mind, and the soul will speak.