• Nieuwe ervaringen en herinneringen dat is wat ik hoop te verkrijgen deze zomer.
    Ik zou graag op "vakantie" gaan met EF Klik voor 2 of 3 weken.
    Dat houdt dus in dat ik naar het buitenland zou gaan om daar dan een aantal lessen Engels te volgen en verder met allerlei mensen uit andere landen te communiceren,...
    Nu vraag ik me dus af of er hier iemand op quizlet al eens met EF op zo een vakantie geweest is en zo vriendelijk zou willen zijn om zijn/haar ervaringen met mij te delen.
    (Mensen die met een andere organisatie een aantal weken op iets gelijkaardigs zijn geweest, zijn natuurlijk ook altijd welkom)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Damn, dat is best vet :D


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Succes met sparen :p
    Ik wilde dat ook heel graag doen, maar het werd me toch iets te duur haha.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 20:27 ]

    Ungoliant schreef:
    Succes met sparen :p
    Ik wilde dat ook heel graag doen, maar het werd me toch iets te duur haha.


    Ja ik begrijp helemaal wat je bedoelt, maar ik hoop toch nog iets van een redelijke prijs te vinden


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Gaaf idee! Hou me op de hoogte!
    Zelf had ik er tot net nooit van gehoord, dus ja, haha. (:


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Lacrimarum schreef:
    Gaaf idee! Hou me op de hoogte!
    Zelf had ik er tot net nooit van gehoord, dus ja, haha. (:


    Zal ik zeker doen ^-^


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    (...)

    Zal ik zeker doen ^-^
    Dankje!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    EF is echt heeeel gaaf! Ben naar Oxford er mee geweest, een vriendin van mij naar Boston, dus het is zeker aan te raden! (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Oeh, dit wilde ik eerst ook doen, maar toen zag ik de prijzen en ben ik toch maar iets anders gaan doen :')
    Ik weet wel dat Vinea ook taalreizen organiseert, waarbij je naast taallessen ook andere activiteiten gaat doen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben naar de EF school in Santa Barbara geweest, voor drie maanden. Het is inderdaad wel vrij prijzig, maar het is wel een betrouwbare organisatie. Ik vond de taallessen zelf wel heel leuk en interessant, maar niet van bijzonder hoog niveau. De ervaring is vooral heel erg leuk. Mocht je nog vragen hebben over EF, dan mag je me altijd een berichtje sturen! (:

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 14:15 ]


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Wow super, zal ik zeker doen.
    Ik ben blij dat jullie reacties allemaal zo positief zijn.
    Wordt het vervoer geregeld of moet je zelf zorgen voor een vlucht met het vliegtuig?


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    Wow super, zal ik zeker doen.
    Ik ben blij dat jullie reacties allemaal zo positief zijn.
    Wordt het vervoer geregeld of moet je zelf zorgen voor een vlucht met het vliegtuig?


    Ik weet wel dat je het vervoer zelf moet betalen, en dat het dus niet bij de prijs inzit. Tenminste, als het goed is, is dat zo.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 15:17 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    GusWaters schreef:
    Wow super, zal ik zeker doen.
    Ik ben blij dat jullie reacties allemaal zo positief zijn.
    Wordt het vervoer geregeld of moet je zelf zorgen voor een vlucht met het vliegtuig?


    Het vervoer zit niet bij de prijs. EF kan wel een vlucht voor je boeken, maar het is net zo gemakkelijk om dit zelf te doen. Wel heeft EF vaak een shuttle service, zodat je van het vliegveld wordt opgehaald en naar je gastgezin wordt gebracht.


    Travel far enough, you'll meet yourself