• Ik heb er echt nog geen zin in.

    Btw: Is quizlet zojuist veranderd?


    Geloof niet alles wat je denkt

    Nou, ik heb komende week dan wel vrij, maar ik heb in de weken erna wel vier examens. Dus geef mij maar liever school in plaats van examens. Jullie hebben tenminste vrij gehad in de kerstvakantie, ik heb lekker mogen blokken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb er ook echt geen zin in. Weer twee dagen bij die kinderachtige kinderen zitten op school.
    Die saaie lessen die je weer moet volgen. En nadien weer 3 dagen stage. Das dan wel weer wat leuk.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ik zit nu ook al drie dagen te leren. Ik heb echt duizenden schoolexamens... Daar ging mijn vakantie...

    Ik heb examens over een week :c. Ik heb wel een beetje een luie vakantie gehad, maar toch geprobeerd om mijn tijd nuttig te besteden.


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik heb geen vakantie gehad. Blokken! Want ik krijg vanaf dit jaar geen blokperiode meer. Dus morgen meteen een van mijn moeilijkste examens. D:
    9 examens, here I come.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wat een hel was deze vakantie. Alleen maar stress.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik ben de hele vakantie ziek geweest en nu nogsteeds, even kijken of ik morgen wel naar school ga


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Bamboe schreef:
    (...)

    Dat is de mobiele versie. Onderaan de pagina moet je dan even op "desktop versie" drukken (;


    Oh dank je, dat dacht ik al maar ik wist niet hoe het aan te passen.

    En op mijn mobiel krijg ik het niet zo hoor. Haha


    Geloof niet alles wat je denkt

    Patholoog schreef:
    Nou, ik heb komende week dan wel vrij, maar ik heb in de weken erna wel vier examens. Dus geef mij maar liever school in plaats van examens. Jullie hebben tenminste vrij gehad in de kerstvakantie, ik heb lekker mogen blokken.


    Ik heb mijn examens al achter de rug, gelukkig.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Constellation schreef:
    (...)

    Oh dank je, dat dacht ik al maar ik wist niet hoe het aan te passen.

    En op mijn mobiel krijg ik het niet zo hoor. Haha


    Dan heb je op je mobiel de desktop versie :3


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Bamboe schreef:
    (...)

    Dan heb je op je mobiel de desktop versie :3


    Ja, had ik al door ;A;

    Is zal het eens bekijken straks, of ik het kan aanpassen.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ik heb morgen en dinsdag nog lekker vrij ^^. Daarna helaas anderhalve week examens, waarvoor ik wel eens mag gaan leren hehe...


    i put the fun in funeral

    Ugh, geef mij nog maar vakantie!
    Ik heb volgende week mijn een na laatste toetsweek en vanaf daar is het vooral werken naar de examens.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik zou graag nog wel een weekje willen.. Helaas.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ik heb morgen nog vrij. :Y)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."